Ik zou vandaag voor mijn ernstig zieke oma naar Zoetermeer rijden, omdat ze waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft is mijn stemming al niet zo vrolijk.
Aangezien ik mijn auto al sinds afgelopen maandag niet had gebruikt, had ik als enige nog een hele berg sneeuw op mijn auto, voordat ik dat allemaal eraf ging halen wou ik mijn portier opentrekken om vervolgens de verwarming aan te zetten en de blazer zodat het raam niet beslaat.
Toen ik me sleutel in de deur stak en via de grendel mijn deur open wou trekken, brak grendel van de deur af, en stond ik met die grendel in me handen.
Mijn vriendin zei op dat moment, beetje snel alsjeblieft want ik heb het koud.
Ik zeg wtf kijk naar mijn handen, die portiergrendel heb ik in me handen ik moet via jou kant de auto in, want ik kan hem zonder grendel niet open krijgen.
Dus ze zegt, godverdomme lul heb je hem gesloopt, dus ik zeg hou smerige mond dicht het komt omdat het waarschijnlijk zo hard gevroren heeft dat dit ding sowieso wel zou breken als je er aan zat.
In de auto beschuldigde ik haar ervan van het feit dat ze mij gelijk de schuld geeft, en ik niet sloop maar het door de vrieskou kwam.
Zegt ze, hou er alsjeblieft over op,jij wil altijd je gelijk behalen ik word er stond ziek van.
Dus ik zeg jij beschuldigd mij toch domme wijf hou dan gewoon je mond en ga niet gelijk zeiken over mij dat ik dingen sloop.
Na een paar minuten werd de ruzie steeds groter, op dat moment reed ik op een 60 weg door een gebied met veel bomen, dus ik geef gas naar 90 en ik zeg tegen haar, zie je die boom voor ons, ik ga tegen aanrijden, dit zijn onze laatste secondes op aarde,
Ik meende dit helemaal niet maar deed dit om haar te laten schikken.
Op dat moment scheeuwde ze kk lijer, en trok ze aan de handrem, mijn auto reageert daar natuurlijk niet op omdat er een veiligheidsvergendeling op zit, zodat als je boven een bepaalde snelheid rijd niet aan de handrem kan trekken.
Dus ik zeg pech, en rij met een schijnbeweging net voor die boom weer terug op mijn weghelft.
Uiteindelijk wou ze toen gelijk terug en ze zit nu bij haar ouders en zegt dat ze bij me weg wilt gaan, maar ik hoop dat het goed komt aangezien ze ook een paar weken denkt zwanger van me te zijn.
Klacht mijn zieke oma niet kunnen bezoeken na een grote ruzie wat begon met een kapotte grendel van mijn auto. en mijn vriendin is terug naar haar ouders ze haalt vanavond haar spullen op zegt ze.