Me2!!quote:
Dat zou ik idd niet vol kunnen houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
een leven?jij zou geen seconde in mijn wijk kunnen volhouden autist hahaha en ik maak 1 keer per 2 dagen ofzo topic aan als ik niks te doen heb en jij met je tent en je autistenkop op straat ben je niks ja alleen bang misschien dus ga lekker met je nep zwaarden spelen kleuter
Pics van je vriendin.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent oke
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]hoe oud ben je als ik vragen mag je komt redelijk kinder achtig overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan ik het ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha het staat op dit moment 3 voor mij 1 voor team losers ahhaa
Gaat je geen reet aanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag je komt redelijk kinder achtig over
Ik heb maar een acound sulletje als ik ander acouynd aanmaak is die gelijk geband vraag maar aan IP check domme autiste sukkel als je niet geloofquote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zo kan ik het ookMet elke kloon stemmen
Bewijs zelf maar dat je geen kloons hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb maar een acound sulletje als ik ander acouynd aanmaak is die gelijk geband vraag maar aan IP check domme autiste sukkel als je niet geloof
Jij misschienquote:
vertel hoe kan je dat bewijzen en ik ben ook gek ook dat ik met een autist praat jullie zijn te minquote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bewijs zelf maar dat je geen kloons hebt
Dat mag je zelf uitzoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
vertel hoe kan je dat bewijzen en ik ben ook gek ook dat ik met een autist praat jullie zijn te min
jij bent echt een kk dom ventje je kan maar 1 keer stemmen trouwens omdat je stem aan je IP adres verbonden zit dus ook al had ik kloons dan kon het nog steeds niet ga met je nep zwaaren spelen sukkel je bent mn tijd niet waardquote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitzoeken![]()
Enn!!! Ik ben geen autistGoed he!
Je hebt toch proxy'squote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent echt een kk dom ventje je kan maar 1 keer stemmen trouwens omdat je stem aan je IP adres verbonden zit dus ook al had ik kloons dan kon het nog steeds niet ga met je nep zwaaren spelen sukkel je bent mn tijd niet waard![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt toch proxy'sWie is hier nou dom?
![]()
En ik heb geen nep zwaarden!!! Ik heb een longbow sukkel!!! Als ik je tijd niet waard ben, waarom reageer je dan?
turkieturkie is nie dom, turkieturkie luiertje om
proxy? hahah ik ben geen nerdje zoals jou die alles van computers weetquote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt toch proxy'sWie is hier nou dom?
![]()
En ik heb geen nep zwaarden!!! Ik heb een longbow sukkel!!! Als ik je tijd niet waard ben, waarom reageer je dan?
turkieturkie is nie dom, turkieturkie luiertje om
TR!!! dit is bedreiging!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
proxy? hahah ik ben geen nerdje zoals jou die alles van computers weet
en kom maar met je nep zwaard ik heb geen kettingen of wat nodig ik kan je met 1 vinger op de grond krijgen, ik heb jaren lang op kickbox gezeten je bent niks je bent alleen zielig, omdat je hier groot komt doen maar je in real zo in elkaar te slaan bent en hier wel grote bek omdat je achter je pc veilig denkt te zitten haha
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je kan knokken kan je ook werken lamme tyfusturk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |