Welnee, die was weg in de 2e en de 3e man.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 04:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kutreff en judges, he, zo kan je niet wedden
300 Violin Orchestra-Jorge Quinteroquote:
Thanks al had ik hem al gevondenquote:Op zondag 20 januari 2013 04:32 schreef Broempoe het volgende:
[..]
300 Violin Orchestra-Jorge Quintero
de rest had pisping,lolquote:Op zondag 20 januari 2013 04:45 schreef Hooidraad het volgende:
Nou Fixer, heb je toch nog eentje goed.
Bisping moet met Bob gaan trainen.. "HOU DIE HANDEN HOOG!!!"quote:Op zondag 20 januari 2013 04:46 schreef THEFXR het volgende:
brazilians rule!
was er 1 uit het boekje van SPONG, dutchies rule
Yepquote:Op zondag 20 januari 2013 04:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de rest had pisping,lol
en jij ook, lol
Geen dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
TRT rulezzz, haha
welke excuses zou pisping hebben??
Wat doet ie weer idiootquote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
lol.. gaat hij een rematch schooien tegen Jones..
Zo bang voor Silva?
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef Broempoe het volgende:
Lol. Daagt ie nou net Jon Jones uit voor een rematch?
De top 3 steekt wel verdacht ver boven de rest uit, ik vind het een goed plan.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:52 schreef THEFXR het volgende:
HOOI, je kan erop rekenen dat the TUP een random drugstest zal moeten ondergaan!
Neuh, ik had ook Belfort.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de rest had pisping,lol
en jij ook, lol
Ja, kreeg wel heel veel klappen. Maar hij ging pas KO, toen zijn hoofd naar achter viel.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
wordt wel een rechtszaak, denk ik zo
[ afbeelding ]
Echt.. pfff Dan wil de eerste moord/dooie in de octagon zien volgens mijquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wel echt te bruut inderdaad. Slechte stoppage.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt.. pfff Dan wil de eerste moord/dooie in de octagon zien volgens mij
Die gevechten waar hij KO gerost werd waren ook best leukquote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef Lesnar het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van een gevecht van CB Dollaway heb genoten
Idd ja dit was sickquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
supernigger?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Heren, nog steeds geen 100%-score geweest dit seizoen![]()
De event-winnaars met een score van 3 op 4 zijn Fenomeno, Taz, Chester, Omega en superniger
Volgende keer weer een tussenstandje.
Deze ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is een kloon van iemand, die speelt gewoon 2x,lol
Ja ik merk hetquote:Op maandag 21 januari 2013 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jaja, je hebt wat gemist vriend.
Aanstaande zaterdag nieuwe kansenquote:Op maandag 21 januari 2013 02:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik merk het
Vannacht sinds lange tijd weer een event live gezien, hoewel ik in slaap viel bij de opkomst van Bisping
O bedankt voor de verbeteringquote:
Deze toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Zit op me telefoon dys kan de tweet niet makkelijk kopiëren, dana tweet dat dit het einde van Dan M is, 17 rake klappen nadat hij al "rocked" was.
twitter:danawhite twitterde op zondag 20-01-2013 om 03:16:44Ok that is officially the END of Dan M!!!! Guys head is straight up his ass 2 night!!!! 17 vicious strikes!!!! After he was already hurt reageer retweet
Dat was wel heel bruut! Gisteravond pas de laatste Strikeforce kunnen kijken. Mousasi netjes gewonnen, Staring helaas zoals verwacht. Belfort netjes gefinished, maar niemand zit toch te wachten op een rematch met JJ?quote:Op maandag 21 januari 2013 04:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze toch?twitter:danawhite twitterde op zondag 20-01-2013 om 03:16:44Ok that is officially the END of Dan M!!!! Guys head is straight up his ass 2 night!!!! 17 vicious strikes!!!! After he was already hurt reageer retweet
quote:Wanderlei Silva @wandfc
Just meet the legend sakuraba great fighter,very good friend, just write an article here with the legend Sakuraba, very respectful opponent, now became a great friend, remember many stories, I was happy to see that he is very well, and this well-sanitary Rico, and continues to show his talent Japanese fans pros here!!
Sonnen is een clown, Belfort moet vechten tegen Jones, niet Sonnen, want die is een clown. (x10)quote:
Oh ik dacht cowquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Sonnen is een clown, Belfort moet vechten tegen Jones, niet Sonnen, want die is een clown. (x10)
Net zoals Barbosa en het gros van alle MMA vechters in Brasil.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht cow
Altijd dat Jezus gedoe dat kan ik heel slecht hebben.
Gewoon een keer God bedanken is ook genoeg lijkt me dan is het ook niet storendquote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Net zoals Barbosa en het gros van alle MMA vechters in Brasil.
Jesus kicked pisping in the headquote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht cow
Altijd dat Jezus gedoe dat kan ik heel slecht hebben.
Okeej ik moest hardop lachenquote:
quote:
Even kijken misschien weet ik het wel maatje stuurde die doorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Ik wilde net vragen hoe je die tweede celebration doet, want die is awesome
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
Michael Kuiper pulled from UFC on FOX 6 following injury to Josh Janousek
fucka duckquote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
Michael Kuiper pulled from UFC on FOX 6 following injury to Josh Janousek
och ja, jajong, die bijzondere jongen, eeuwig op vakantiequote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
Omdat onze TUP-kampioenen geëerd moeten worden heb ik een overzichtje in de OP gezet.
Is een eenvoudig paintwerkje, wie zich geroepen voelt om een gepolijste versie te maken mag zich uitleven
Je zult je grote vriend wel missen zeker.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
och ja, jajong, die bijzondere jongen, eeuwig op vakantie
hij wist alles, een lopende bibliotheek was hetquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je zult je grote vriend wel missen zeker.
Je bent me net voorquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
http://www.blackzilians.com/news/73/23/Return-of-the-Reem.html
Nieuwe aflevering boyssss
Damn, wilde net gaan slapen. Nog even volhouden dan maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
http://www.blackzilians.com/news/73/23/Return-of-the-Reem.html
Nieuwe aflevering boyssss
Ja hahah, zag hem net voorbij komen op Facebook, had eigenlijk wel verwacht dat jullie me voor zouden zijn.quote:
Sorry man! opzich best goed benutte 20 minuten toch, ik vond hem wel weer leuk, en heb weer net iets meer zin om Ali weer te zien slopen over anderhalve weekquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn, wilde net gaan slapen. Nog even volhouden dan maar.
Hij kan janken wat hij wil maar dit keer wordt het niet close dus geen rematch voor die jersey boii van je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Hooidraad het volgende:
Aldo vs. Edgar 2 scheduled for UFC 162
Na zin 1 dacht ik: laat dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Echt een ufc blog is het niet, maar Dana zijn operatie is vlog 1
Waarschuwing: alles komt echt vol in beeld, bloed en alles
Gelukkig, dan kan Frankie tegen iemand anders zijn titel verdedigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kan janken wat hij wil maar dit keer wordt het niet close dus geen rematch voor die jersey boii van je.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan Frankie tegen iemand anders zijn titel verdedigen
ook als hij niet spreekt, krijgt hij mensen over de rooiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Echt een ufc blog is het niet, maar Dana zijn operatie is vlog 1
Waarschuwing: alles komt echt vol in beeld, bloed en alles
Chael.Squote:"Lance is a dweeb, the only thing he's missing is the tape on the glasses and the high water pants. That guy couldn't get respect at the local Honky Tonk in my hometown. He threatened to sue me so I threatened to kick his ass and the whole thing went away. Look, I get it and I'm kidding but Lance did do some bad stuff and he was a jerk about it. Yeah, he hit me up with the whole 'I'm gonna sue you' routine and I hit him back with the whole 'I'll kick your ass' routine. That's it, that's where it ended. I thought he was going to go through with the lawsuit but he did not."
"At one point during the interview, he couldn't recall how many people he'd sued. Really. He not only didn't know the number, he couldn't even be sure when asked about specific individuals that his mighty, powerful legal team relentlessly tried to bury. It's worth noting that many of the people he's sued through the years in an effort to protect his lies and glory were one-time close friends, roommates, teammates, business partners and associates."
Haha. Nice. Leuk aandenken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Joe Lauzon: New addition to the gym! Thanks Dana!
[ afbeelding ]
Hehe. Heb het boek 'The Voice of Reason' van Chael Sonnen op mijn e-reader staan, binnenkort toch maar eens lezenquote:
Ik ga later vandaag even kijken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef Klaphark het volgende:
Iemand TUF al gezien? Is de opzet iets verbeterd? Veel slechter dan de vorige keren kan het allemaal niet worden.
Aldo by lowkicks!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kan janken wat hij wil maar dit keer wordt het niet close dus geen rematch voor die jersey boii van je.
Toemaar joggen in de sneeuw tribunes op en af rennen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo even een stuk joggen en dan tuf eens checken
Sneeuw is hier al goed weg vind het altijd wel lekker zo in de kouquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Toemaar joggen in de sneeuw tribunes op en af rennen?
ik zie hem nu toch op mijn schermquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP lives in Montreal, so he’s already there … will Nick make it to the press conference this time ...?![]()
Find out for yourself as the UFC 158 press conference airs at 10 am ET/7 PT
Inderdaad, leuk om naar te kijken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneeuw is hier al goed weg vind het altijd wel lekker zo in de kou
TUF was wel leuk Chael is altijd vermakelijk om naar te kijken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je kijkt naar degene die naar de ambulance meelooptAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef THEFXR het volgende:
whaha, hij heeft een flapoor, ze hebben het er te wijd aangenaaid,lololol
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om naar te kijken!
Overigens is het slachtoffer van die extreem brute KO iemand van teamOf de dader wil kijken hoe het met het slachtoffer gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je kijkt naar degene die naar de ambulance meeloopt![]()
Go get that belt back, sonquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk overzicht in de OP.
En sympathiek dat je meteen een plek voor dit seizoen voor me hebt gereserveerd
Zeer lastige situatie. Sowieso gaf ik al niemand een kans tegen Silva in deze gewichtsklasse, maar nu hebben ook nog een aantal contenders zich buitenspel gezet. Belcher, Boetsch, Bisping en Lombard hebben recentelijk verloren, Weidmanis nog even geblesseerd en bijv. een Rockhold heeft echt nog niet genoeg laten zien om direct voor de title te mogen vechten. Sonnen gaat ook niet gebeuren, dat hebben we al wel gezien. Een superfight zie ik ook niet graag komen omdat dan de andere divisies weer een tijd spaak lopen (vooral voor GSP zijn er ondertussen weer genoeg interessante kandidaten)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
So who is next for UFC middleweight champion Anderson Silva?
Chris Weidman
(+) Weidman is the #1 contender by most accounts.
(-) Weidman is recovering from surgery with an anticipated mid 2012 return; Summer however is when Silva said he wants to fight again. Weidman yet lacks name recogntion sufficient to excite Silva, who retains the power to just say no.
Luke Rockhold
(+) Strikeforce middleweight champion; bout would be billed as champion vs. champion.
(-) Not widely known to the general UFC fan base. Might be best for him to have a UFC fight first.
Rashad Evans
(+) Massive name recognition. Fights Antonio Rogerio Nogueira at UFC 156 on Feb. 2, and might drop to 185 thereafter.
(-) Started in the UFC at Heavyweight. If he beats Lil Nog, can he make 185?
Hector Lombard
(+) Had an unparalleled 28 fight win streak.
(-) Lost to Tim Boetsch, who in turn lost his next fight, to Costas Philippou. Fights Yushin Okami at UFC on FUEL TV 8, and will likely have to win one or two more to qualify.
Georges St-Pierre
(+) SUPERFIGHT
(-) GSP has to beat Nick Diaz at UFC 158 in March first, and then move up a division, a move he says would be permanent.
Jon Jones
(+) SUPER SUPERFIGHT
(-) Silva don't want to.
A light heavyweight
(+) Silva has moved up to light heavyweight before for fan pleasing paydays.
(-) Silva's legacy is at Middleweight.
Chael Sonnen
(+) Sonnen doubtless thinks a rubbermatch is in order, once he gets by Jon Jones.
(-) Winning every second of every round until you don't is not a W.
(--) Jon Jones
1. Lombard als hij spectaculair wint van Okami, anders eerst nog een gevecht erbijquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef vivelafete het volgende:
Wie zien jullie nu graag uitkomen tegen Andy?
munoz was in the race, maar moest toen geopereerd worden, nooit meer iets van gehoordquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb Nick nog nooit zo relaxed gezien bij een verplicht persmomentje, hij was ook behoorlijk complimenteus naar GSP toe.
Ik zat trouwens ff the mma hour terug te luisteren waarin ze even over schakelden naar de conference call van UFC 156. Dan ben je mma-journalist (Steve Marocco) en mag je de eerste vraag van de dag aan de vechters stellen en dan kom je niet verder dan 'welk NFL team is jullie favoriet?'
[..]
Zeer lastige situatie. Sowieso gaf ik al niemand een kans tegen Silva in deze gewichtsklasse, maar nu hebben ook nog een aantal contenders zich buitenspel gezet. Belcher, Boetsch, Bisping en Lombard hebben recentelijk verloren, Weidmanis nog even geblesseerd en bijv. een Rockhold heeft echt nog niet genoeg laten zien om direct voor de title te mogen vechten. Sonnen gaat ook niet gebeuren, dat hebben we al wel gezien. Een superfight zie ik ook niet graag komen omdat dan de andere divisies weer een tijd spaak lopen (vooral voor GSP zijn er ondertussen weer genoeg interessante kandidaten)
Ik gun het Weidman het meest, echter vind ik het nogal een waagstuk om na zijn blessure direct tegen Silva voor de title te gaan.
Ik denk dat, hoewel het ingaat tegen mijn scepsis over superfights, ik nog het liefst uitkom op Evans (mits hij wel zijn volgende fight tegen Noguiera wint). Jones is toch nog even niet vrij en daar heeft hij verder al eerder tegen gevochten, dus het zorgt er niet voor dat LHW weer mank loopt. Verder lijkt het me een erg interessant gevecht door de styles van beide vechters en ik gun Evans wel nog een titleshot.Het is natuurlijk ook een grote naam.
Als Evans het niet wordt ga ik voor Lombard, tenminste als hij Okami op een indrukwekkende manier verslaat. Beetje warrig verhaal misschien, maar wie zien jullie nu graag uitkomen tegen Andy?
Deze man roeleertquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is de featherweight division trouwens vastgelopen in 2012.
Last fights:
Jose Aldo: 14-01-2012
Ricardo Lamas: 22-06-2012
Korean Zombie: 15-05-2012
Hatsu Hioki: 22-06-2012
Erik Koch: 17-09-2011
Robbie Peralta: 29-09-2012 (volgende pas in april)
Manny Gamburyan: 04-08-2012
Clay Guida: 22-06-2012
Dennis Bemudez; 11-08-2012
Rani Yahya: 04-08-2012
Gaat de komende tijd gelukkig flink verandering in komen.
Wist niet dat hij zo'n viespeuk wasquote:UFC Title Challenger Hermes Franca Sentenced to 42 Months in Prison
Former UFC competitor and one-time title challenger Hermes Franca will spend the next three-and-a-half years of his life behind bars after being convicted of sexually assaulting an underage jiu-jitsu student.
According to a report from The Oregonian, the 38-year-old fighter pleaded guilty to one count of first-degree sexual abuse and one count of second-degree unlawful penetration for a December 2010 incident. Originally, he was arraigned for seven counts of sexual abuse and two counts of penetration, although most of the charges were dropped for reasons unspecified.
In the modern era of mixed martial arts, these sorts of stories are much more shocking than they would have been 10 years ago. These days, MMA fighters have the image of being disciplined athletes who have the sort of self control that would keep them from committing sexual or violent crimes.
However, with the recent story of two Lloyd Irvin students repeatedly raping a female training partner fresh on our minds, it is surprising that Franca did not receive a harsher punishment.
Franca competed under the UFC banner 11 times between 2003 and 2009. The pinnacle of his career came in July 2007 when he challenged (albeit unsuccessfully) then-champion Sean Sherk for the UFC lightweight championship.
Being that the black belt will be released from prison shortly before his 42nd birthday, it is assumed that his time in the ring is over. The last fight of Franca's career saw the Brazilian knocked out at 53 seconds of Round 2 at a small, local fight card.
Other UFC veterans who are currently serving jail sentences for sexual crimes include Joe Son, Mike Whitehead and Jeremy Jackson.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef dapluiz het volgende:
Nu al meer finishes in TUF dan het hele vorige seizoen of niet ?
Vorig seizoen was de eliminatie-ronde ook nog leuk hoor, met veel 1st round finishes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Klaphark het volgende:
Tuf was wel weer eens aardig. Zeker vergeleken met afgelopen seizoen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Ariel Helwani @arielhelwani
Dana says they are working on Rockhold vs. Belfort.
Lijkt er wel op. Heb een paar favorieten, ik denk dat Chael een heel net team heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef dapluiz het volgende:
Nu al meer finishes in TUF dan het hele vorige seizoen of niet ?
Mee eensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
UFC on FOX 6 - Main Card
Demetrious Johnson (c) vs. John Dodson
Quinton Jackson vs. Glover Teixeira
Anthony Pettis vs. Donald Cerrone
Erik Koch vs. Ricardo Lamas
Ik twijfel nog erg tussen Lamas en Koch. Normaal gezien zou ik voor Koch gaan maar die kan een enorme ring rust opgelopen hebben. Ik denk dat Lamas op de grond sowieso beter is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee eens
Kan haast niet anders #nojinx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
Pedro Nobre cut by UFCMooi !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwa, ik snap niet dat die gozer zo hard wordt aangevallen door iedereen. Die dikke kale zat em ook meteen te beledigen. Het is echt niet vreemd dat mensen mentaal breken als er een professionele kooivechter op je kop staat te beuken. Of die kerel nog een toekomst heeft als vechter betwijfel ik, maar die karaktermoord die nu plaatsvind is echt ver overdreven in mijn opinie.quote:
Dan tap je maar to strikes, maar niet als een schwalbenees op de grond liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:42 schreef tarantism het volgende:
[..]
mwa, ik snap niet dat die gozer zo hard wordt aangevallen door iedereen. Die dikke kale zat em ook meteen te beledigen. Het is echt niet vreemd dat mensen mentaal breken als er een professionele kooivechter op je kop staat te beuken. Of die kerel nog een toekomst heeft als vechter betwijfel ik, maar die karaktermoord die nu plaatsvind is echt ver overdreven in mijn opinie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef n00cL30n het volgende:
Johnson vs Dodson
Rampage Vs Teixeira (oldschool sentiment)
Pettis vs Cerrone
Koch vs Lamas
Grant vs Wiman
Guida vs Hioki
Stumph vs Kruass
Bader vs Matyushenko
Russo vs Jordan
Natal vs Spencer
Thoresen vs Mitchell
Laten we het gevecht nog maar even afwachten.quote:
Wat ben jij vroeg met je picksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef Cardizzle14 het volgende:
Demetrious Johnson
Glover Teixeira
Anthony Pettis
Erik Koch
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef superniger het volgende:
UFC on FOX 6 - Main Card
Hoeveel heb je ingezet op Rampage dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Demetrious Johnson vs. John Dodson
Stylewise Glo-Tex = Chuck, chin check incoming!
[ afbeelding ]
Veulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ingezet op Rampage dan?
Durf niet op Rampage te wedden.. zou nog eerder op Glover via decision gaan.quote:
Value = valuequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Durf niet op Rampage te wedden.. zou nog eerder op Glover via decision gaan.
Zit er wel aan te denken om nog flink wat op Pettis te gooien.
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Laten we het gevecht nog maar even afwachten.
Brock zou van beide winnen en Overeem versloeg Brock dus Overeem kan zo LW champ wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...
Als het LW's waren wel ja maar dat zijn twee beren en dus in de HW wel interessant, vooral The Reem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brock zou van beide winnen en Overeem versloeg Brock dus Overeem kan zo LW champ worden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het LW's waren wel ja maar dat zijn twee beren en dus in de HW wel interessant, vooral The Reem.
Saffiedine > Marquardt > Woodley > Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodleyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...
Joh ik ken al die namen en gewichtsklasses toch niet, ik ben geen sherdogfanaat, ik wil gewoon interessante partijen zien en die Cerrone zal waarschijnlijk niets geleerd hebben van die partij tegen Diaz en dus geen enkele intensie hebben om low kicks te gebruiken tegen Pettis waardoor het lekker snel afgelopen is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Saffiedine > Marquardt > Woodley > Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley
[ afbeelding ]
Als het je allemaal niet interesseert en alleen interesse partijen wilt ZIEN.. kom dan niet elke keer discussieren met je prietpraat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh ik ken al die namen en gewichtsklasses toch niet, ik ben geen sherdogfanaat, ik wil gewoon interessante partijen zien en die Cerrone zal waarschijnlijk niets geleerd hebben van die partij tegen Diaz en dus geen enkele intensie hebben om low kicks te gebruiken tegen Pettis waardoor het lekker snel afgelopen is.
Jij verwacht ook dat Pettis wint dus dat kan niet meer mis gaan, morgen gewoon even dit event downloaden en kijken en dan volgende week Overeem!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet interesseert en alleen interesse partijen wilt ZIEN.. kom dan niet elke keer discussieren met je prietpraat.
leestekens svpquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Nober het volgende:
Hahaha die Omega zegt Cerrone alsof ik niet weet dat dat is omdat ik zeg dat Pettis wint en jullie denken dat ik er niks van weet.
[..]
Jij verwacht ook dat Pettis wint dus dat kan niet meer mis gaan, morgen gewoon even dit event downloaden en kijken en dan volgende week Overeem!
Gastquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Nober het volgende:
Hahaha die Omega zegt Cerrone alsof ik niet weet dat dat is omdat ik zeg dat Pettis wint en jullie denken dat ik er niks van weet.
[..]
Jij verwacht ook dat Pettis wint dus dat kan niet meer mis gaan, morgen gewoon even dit event downloaden en kijken en dan volgende week Overeem!
Tuurlijk niet maar dat jij bewust kiest voor degene die gaat verliezen is dan toch wel weer opvallend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Gastdenk je echt dat ik een winnaar zou kiezen vanwege jou? Ik ken je niet eens.
Geen idee, doe ze de groeten maandag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het verder op het speciaal onderwijs Nober?
Eerst kijken of er sneeuw ligt anders ijsvrij natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, doe ze de groeten maandag.
Je had gisteren Teixeira al gepickt he, moet ik hem wijzigen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Value = value
Ik ga met Feno mee, reden om te juichen voor Rampage
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Saffiedine > Marquardt > Woodley > Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley
[ afbeelding ]
Hehehe ja daar ga ik straks geen tijd voor hebben, zal vannacht ook niet kunnen kijken. En daar baal ik behoorlijk vanquote:
quote:I'm in the best shape of my life, I trained hard as fuck for you. I don't like when people say they gonna knock me out, like your boy chuck did...you're goin' down homie...you don't know what you asked for.
Nee. Verstand zegt ook Teixeira. Daarbij is het nu een win/win.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je had gisteren Teixeira al gepickt he, moet ik hem wijzigen?
Toch jammer dat hij gaat, altijd een van mijn favoriete vechters geweest..quote:
Inderdaad een groot kind, ik zal hem niet missen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Rampage vind ik wel grappig maar ook zo'n verwend kind.
quote:Demetrious Johnson vs. John Dodson
Mighty Mouse by late stoppage. Na een early scare!
Rampage heeft een mooie run gehad, maar ik heb het idee dat zijn vlam langzaam uit aan het gaan is.
Tijdens de weigh-ins heeft hij dan weer een groot bakkes en ik vind het jammer dat het zijn laatste
zal zijn maar ik zie hem echt niet winnen. Glover by KO!
Foty kandidaat? Het zou zomaar kunnen, ik verwacht VUURWERK!! BAM jongen
Erik by KO! Plain and simple
Pettis is er meer dan een jaar uitgeweest met een blessure, ik denk dat hij nu nog niet de oude is, Cerrone heeft de laatste tijd veel gevochten, dus die zit in een goed ritme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Fenomeno het volgende:
Veel low kicks gebruiken tegen Pettis zou ik ook niet doen trouwens, die vent komt constant in 'n' out en dan krijg je een vuist in je gezicht
Ach, waarom ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bij het weggetje.. ik heb een bet of 5 geplaatst maar ik wil de gok met deze best eens wagen!!!
¤ 20 op Johnson by (T)KO of DQ @ 20.00
Easy 400 euro
Thank me later..
Meh, dovend vuurtje imo. Het is hem gegund hoor, maar ik denk ook Teixeira.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rampage is altijd in de best shape of his lifeHoop dat mn nigga gaat winnen maar denkt toch Teixeira
waarom een held? vroeger wel, maar sinds hij zit te huilen over de UFC net zoals tito, heeft hij zichzelf afgebroken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Allemaal thuiswinst, weet vrijwel dat Glover wint alleen vind Rampage zon held
Die interviews van hem en Ariel Helwani zijn geniaal manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom een held? vroeger wel, maar sinds hij zit te huilen over de UFC net zoals tito, heeft hij zichzelf afgebroken.
omdat ze zo licht wegen is de kans op een KO erg klein, daarom zijn die odds zo hoogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee alsnog vind hem grappig ik denk dat glover via sub wint btw
trouwens een vraagje waarom is die quote van die flyweighttitle zo hoog op die KO ik snap dat er weinig KO's als resultaat zijn maar 20
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Beter koop je niet de PPVquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef AppleMartini het volgende:
Godverdomme wat is dit dan? Moodkiller
Upset.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
Mitchell won 30-27 on all scorecards
Same here, ik dacht om 23.30, blijkt het al een tijdje aan de gang te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef vivelafete het volgende:
Nou al bezig? Dacht dat het om 0.00 begon.
Nee, ook al heb ik me wel vermaakt, maar was in een flauwe bui dus slappe lachen af en toe hoe slecht het was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Beach het volgende:
is here comes the boom het waard om te downloaden?
Flauwe maar af en toe grappige film, bas ruttenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Beach het volgende:
is here comes the boom het waard om te downloaden?
Ik ben 'm aan het downloaden, voor wanneer ik ook in zo'n bui ben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ook al heb ik me wel vermaakt, maar was in een flauwe bui dus slappe lachen af en toe hoe slecht het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |