SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef n00cL30n het volgende:
Johnson vs Dodson
Rampage Vs Teixeira (oldschool sentiment)
Pettis vs Cerrone
Koch vs Lamas
Grant vs Wiman
Guida vs Hioki
Stumph vs Kruass
Bader vs Matyushenko
Russo vs Jordan
Natal vs Spencer
Thoresen vs Mitchell
Laten we het gevecht nog maar even afwachten.quote:
Wat ben jij vroeg met je picksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef Cardizzle14 het volgende:
Demetrious Johnson
Glover Teixeira
Anthony Pettis
Erik Koch
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef superniger het volgende:
UFC on FOX 6 - Main Card
Demetrious Johnson (c) vs. John Dodson
Quinton Jackson vs. Glover Teixeira
Anthony Pettis vs. Donald Cerrone
Erik Koch vs. Ricardo Lamas
Hoeveel heb je ingezet op Rampage dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Demetrious Johnson vs. John Dodson
Quinton Jackson vs. Glover Teixeira
Stylewise Glo-Tex = Chuck, chin check incoming!
[ afbeelding ]
Anthony Pettis vs. Donald Cerrone
Erik Koch vs. Ricardo Lamas
Veulquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ingezet op Rampage dan?
Durf niet op Rampage te wedden.. zou nog eerder op Glover via decision gaan.quote:
Value = valuequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Durf niet op Rampage te wedden.. zou nog eerder op Glover via decision gaan.
Zit er wel aan te denken om nog flink wat op Pettis te gooien.
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Laten we het gevecht nog maar even afwachten.
Brock zou van beide winnen en Overeem versloeg Brock dus Overeem kan zo LW champ wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...
Als het LW's waren wel ja maar dat zijn twee beren en dus in de HW wel interessant, vooral The Reem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brock zou van beide winnen en Overeem versloeg Brock dus Overeem kan zo LW champ worden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het LW's waren wel ja maar dat zijn twee beren en dus in de HW wel interessant, vooral The Reem.
Saffiedine > Marquardt > Woodley > Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodleyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je zelfs van Nate Diaz verliest terwijl Pettis van Henderson wint...
Joh ik ken al die namen en gewichtsklasses toch niet, ik ben geen sherdogfanaat, ik wil gewoon interessante partijen zien en die Cerrone zal waarschijnlijk niets geleerd hebben van die partij tegen Diaz en dus geen enkele intensie hebben om low kicks te gebruiken tegen Pettis waardoor het lekker snel afgelopen is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Saffiedine > Marquardt > Woodley > Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley >Saffiedine > Marquardt > Woodley
[ afbeelding ]
Als het je allemaal niet interesseert en alleen interesse partijen wilt ZIEN.. kom dan niet elke keer discussieren met je prietpraat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh ik ken al die namen en gewichtsklasses toch niet, ik ben geen sherdogfanaat, ik wil gewoon interessante partijen zien en die Cerrone zal waarschijnlijk niets geleerd hebben van die partij tegen Diaz en dus geen enkele intensie hebben om low kicks te gebruiken tegen Pettis waardoor het lekker snel afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |