Geen dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
TRT rulezzz, haha
welke excuses zou pisping hebben??
Wat doet ie weer idiootquote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
lol.. gaat hij een rematch schooien tegen Jones..
Zo bang voor Silva?
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 04:49 schreef Broempoe het volgende:
Lol. Daagt ie nou net Jon Jones uit voor een rematch?
De top 3 steekt wel verdacht ver boven de rest uit, ik vind het een goed plan.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:52 schreef THEFXR het volgende:
HOOI, je kan erop rekenen dat the TUP een random drugstest zal moeten ondergaan!
Neuh, ik had ook Belfort.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de rest had pisping,lol
en jij ook, lol
Ja, kreeg wel heel veel klappen. Maar hij ging pas KO, toen zijn hoofd naar achter viel.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
wordt wel een rechtszaak, denk ik zo
[ afbeelding ]
Echt.. pfff Dan wil de eerste moord/dooie in de octagon zien volgens mijquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wel echt te bruut inderdaad. Slechte stoppage.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt.. pfff Dan wil de eerste moord/dooie in de octagon zien volgens mij
Die gevechten waar hij KO gerost werd waren ook best leukquote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef Lesnar het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van een gevecht van CB Dollaway heb genoten
Idd ja dit was sickquote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
supernigger?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Heren, nog steeds geen 100%-score geweest dit seizoen![]()
De event-winnaars met een score van 3 op 4 zijn Fenomeno, Taz, Chester, Omega en superniger
Volgende keer weer een tussenstandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |