Deze ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is een kloon van iemand, die speelt gewoon 2x,lol
Ja ik merk hetquote:Op maandag 21 januari 2013 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jaja, je hebt wat gemist vriend.
Aanstaande zaterdag nieuwe kansenquote:Op maandag 21 januari 2013 02:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik merk het
Vannacht sinds lange tijd weer een event live gezien, hoewel ik in slaap viel bij de opkomst van Bisping
O bedankt voor de verbeteringquote:
Deze toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Zit op me telefoon dys kan de tweet niet makkelijk kopiëren, dana tweet dat dit het einde van Dan M is, 17 rake klappen nadat hij al "rocked" was.
twitter:danawhite twitterde op zondag 20-01-2013 om 03:16:44Ok that is officially the END of Dan M!!!! Guys head is straight up his ass 2 night!!!! 17 vicious strikes!!!! After he was already hurt reageer retweet
Dat was wel heel bruut! Gisteravond pas de laatste Strikeforce kunnen kijken. Mousasi netjes gewonnen, Staring helaas zoals verwacht. Belfort netjes gefinished, maar niemand zit toch te wachten op een rematch met JJ?quote:Op maandag 21 januari 2013 04:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze toch?twitter:danawhite twitterde op zondag 20-01-2013 om 03:16:44Ok that is officially the END of Dan M!!!! Guys head is straight up his ass 2 night!!!! 17 vicious strikes!!!! After he was already hurt reageer retweet
quote:Wanderlei Silva @wandfc
Just meet the legend sakuraba great fighter,very good friend, just write an article here with the legend Sakuraba, very respectful opponent, now became a great friend, remember many stories, I was happy to see that he is very well, and this well-sanitary Rico, and continues to show his talent Japanese fans pros here!!
Sonnen is een clown, Belfort moet vechten tegen Jones, niet Sonnen, want die is een clown. (x10)quote:
Oh ik dacht cowquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Sonnen is een clown, Belfort moet vechten tegen Jones, niet Sonnen, want die is een clown. (x10)
Net zoals Barbosa en het gros van alle MMA vechters in Brasil.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht cow
Altijd dat Jezus gedoe dat kan ik heel slecht hebben.
Gewoon een keer God bedanken is ook genoeg lijkt me dan is het ook niet storendquote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Net zoals Barbosa en het gros van alle MMA vechters in Brasil.
Jesus kicked pisping in the headquote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht cow
Altijd dat Jezus gedoe dat kan ik heel slecht hebben.
Okeej ik moest hardop lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |