Na zin 1 dacht ik: laat dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Echt een ufc blog is het niet, maar Dana zijn operatie is vlog 1
Waarschuwing: alles komt echt vol in beeld, bloed en alles
Gelukkig, dan kan Frankie tegen iemand anders zijn titel verdedigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kan janken wat hij wil maar dit keer wordt het niet close dus geen rematch voor die jersey boii van je.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan Frankie tegen iemand anders zijn titel verdedigen
ook als hij niet spreekt, krijgt hij mensen over de rooiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Echt een ufc blog is het niet, maar Dana zijn operatie is vlog 1
Waarschuwing: alles komt echt vol in beeld, bloed en alles
Chael.Squote:"Lance is a dweeb, the only thing he's missing is the tape on the glasses and the high water pants. That guy couldn't get respect at the local Honky Tonk in my hometown. He threatened to sue me so I threatened to kick his ass and the whole thing went away. Look, I get it and I'm kidding but Lance did do some bad stuff and he was a jerk about it. Yeah, he hit me up with the whole 'I'm gonna sue you' routine and I hit him back with the whole 'I'll kick your ass' routine. That's it, that's where it ended. I thought he was going to go through with the lawsuit but he did not."
"At one point during the interview, he couldn't recall how many people he'd sued. Really. He not only didn't know the number, he couldn't even be sure when asked about specific individuals that his mighty, powerful legal team relentlessly tried to bury. It's worth noting that many of the people he's sued through the years in an effort to protect his lies and glory were one-time close friends, roommates, teammates, business partners and associates."
Haha. Nice. Leuk aandenken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Joe Lauzon: New addition to the gym! Thanks Dana!
[ afbeelding ]
Hehe. Heb het boek 'The Voice of Reason' van Chael Sonnen op mijn e-reader staan, binnenkort toch maar eens lezenquote:
Ik ga later vandaag even kijken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef Klaphark het volgende:
Iemand TUF al gezien? Is de opzet iets verbeterd? Veel slechter dan de vorige keren kan het allemaal niet worden.
Aldo by lowkicks!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kan janken wat hij wil maar dit keer wordt het niet close dus geen rematch voor die jersey boii van je.
Toemaar joggen in de sneeuw tribunes op en af rennen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo even een stuk joggen en dan tuf eens checken
Sneeuw is hier al goed weg vind het altijd wel lekker zo in de kouquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Toemaar joggen in de sneeuw tribunes op en af rennen?
ik zie hem nu toch op mijn schermquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP lives in Montreal, so he’s already there … will Nick make it to the press conference this time ...?![]()
Find out for yourself as the UFC 158 press conference airs at 10 am ET/7 PT
Inderdaad, leuk om naar te kijken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneeuw is hier al goed weg vind het altijd wel lekker zo in de kou
TUF was wel leuk Chael is altijd vermakelijk om naar te kijken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je kijkt naar degene die naar de ambulance meelooptAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef THEFXR het volgende:
whaha, hij heeft een flapoor, ze hebben het er te wijd aangenaaid,lololol
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om naar te kijken!
Overigens is het slachtoffer van die extreem brute KO iemand van teamOf de dader wil kijken hoe het met het slachtoffer gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je kijkt naar degene die naar de ambulance meeloopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |