Toch jammer dat hij gaat, altijd een van mijn favoriete vechters geweest..quote:
Inderdaad een groot kind, ik zal hem niet missen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Rampage vind ik wel grappig maar ook zo'n verwend kind.
quote:Demetrious Johnson vs. John Dodson
Mighty Mouse by late stoppage. Na een early scare!
Quinton Jackson vs. Glover Teixeira
Rampage heeft een mooie run gehad, maar ik heb het idee dat zijn vlam langzaam uit aan het gaan is.
Tijdens de weigh-ins heeft hij dan weer een groot bakkes en ik vind het jammer dat het zijn laatste
zal zijn maar ik zie hem echt niet winnen. Glover by KO!
Anthony Pettis vs. Donald Cerrone
Foty kandidaat? Het zou zomaar kunnen, ik verwacht VUURWERK!! BAM jongen
Erik Koch vs. Ricardo Lamas
Erik by KO! Plain and simple
Pettis is er meer dan een jaar uitgeweest met een blessure, ik denk dat hij nu nog niet de oude is, Cerrone heeft de laatste tijd veel gevochten, dus die zit in een goed ritme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Fenomeno het volgende:
Veel low kicks gebruiken tegen Pettis zou ik ook niet doen trouwens, die vent komt constant in 'n' out en dan krijg je een vuist in je gezicht
Ach, waarom ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bij het weggetje.. ik heb een bet of 5 geplaatst maar ik wil de gok met deze best eens wagen!!!
¤ 20 op Johnson by (T)KO of DQ @ 20.00
Easy 400 euro
Thank me later..
Meh, dovend vuurtje imo. Het is hem gegund hoor, maar ik denk ook Teixeira.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rampage is altijd in de best shape of his lifeHoop dat mn nigga gaat winnen maar denkt toch Teixeira
waarom een held? vroeger wel, maar sinds hij zit te huilen over de UFC net zoals tito, heeft hij zichzelf afgebroken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Demetrious Johnson (c) vs. John Dodson
Quinton Jackson vs. Glover Teixeira
Anthony Pettis vs. Donald Cerrone
Erik Koch vs. Ricardo Lamas
Allemaal thuiswinst, weet vrijwel dat Glover wint alleen vind Rampage zon held
Die interviews van hem en Ariel Helwani zijn geniaal manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom een held? vroeger wel, maar sinds hij zit te huilen over de UFC net zoals tito, heeft hij zichzelf afgebroken.
omdat ze zo licht wegen is de kans op een KO erg klein, daarom zijn die odds zo hoogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee alsnog vind hem grappig ik denk dat glover via sub wint btw
trouwens een vraagje waarom is die quote van die flyweighttitle zo hoog op die KO ik snap dat er weinig KO's als resultaat zijn maar 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |