Of met "en dan". En natuurlijk de onvermijdelijke drie puntjes achter de zinquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sowieso iedereen die elke status begint met 'zo'
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef RadioSlut het volgende:
https://www.facebook.com/ZeroToleranceNl
![]()
Meer kan ik niet zeggen.
quote:Hallo Linkse mensen op deze pagina, jullie zijn vrij om hier niet te reageren aangezen jullie het niet met onze pagina eens zijn.
Wij zijn geen haat zaaiers!
Wij steken niet onze kop in het zand zoals jullie dat wel doen.
Het gaat hier niet over christenen maar over de Islam dus steeds dezelfde onderwerpen heeft niet veel nut, zoek gewoon een linkse pagina op om je hobby voort te zetten, wij vallen jullie immers ook niet lastig op jullie pagina's.
Probeer liever een oplossing te vinden voor het Marokkanen probleem, daar zijn voor hier, anders kan je beter weg gaan dus
Zes en half jaar voor ondernemer? Heeft ie toch wat dingetjes mogen hernemen dan...?quote:
Wel al 1366 idioten die de page leuk vinden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nog iets van diezelfde zerotolerancepagina
[ afbeelding ]
Wedden dat die geen wijn drinken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wel al 1366 idioten die de page leuk vinden...
Hij heeft het misschien al verwijderd omdat hij niet met je geassocieerd wil worden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef Nober het volgende:
Hoe verwijder ik een bericht bij een voormalig vriend? Ik kan dat bericht niet eens terugvinden.
Nee het staat er nog wel op zag ik via een andere facebookaccount maar ik zie het niet staan op die van mij dus verwijderen is onmogelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij heeft het misschien al verwijderd omdat hij niet met je geassocieerd wil worden?
Voormalige vriend: misschien kan je het niet meer zien omdat zijn prikbordberichten op enkel vrienden staat ingesteld... maar ik weet niet of dat wel zo werkt als het ook nog eens jouw bericht is... Kutfacebook met zijn rare instellingen.
160 maar ik had me niet voorbereit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
Iedereen post nu z'n iq op Facebook
En de goede grap : 'Ik denk dat ik een tien ga halen!'quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
Iedereen post nu z'n iq op Facebook
Wat een tokkie-verzamelplaatsquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef RadioSlut het volgende:
https://www.facebook.com/ZeroToleranceNl
![]()
Meer kan ik niet zeggen.
Bedankt voor dit pareltje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een tokkie-verzamelplaats
Ik kijk er wel eens op, gewoon om te lachen.
Verslag verbergen (pijltje rechtsbovenaan van de betreffende statusupdate). Dan komt er als het goed is te staan: 'wijzigen welke informatie je ziet van Jack' .quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:01 schreef along het volgende:
Ik heb een amerikaan in mijn lijst die heel de dag updates verstuurd over echt alles en nog wat.
Helaas met mijn onkunde heb ik nog niet kunnen ontdekken, hoe ik dit stop zet.
quote:
Den serieus dat een hoop mensen het niet zienquote:
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.
Dat is ook weer vrij zielig hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is ook weer vrij zielig hoor
Okequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
quote:
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Eerlijk gezegd gebruik hem voornamelijk om een page waar ik admin van ben te onderhouden. Ik post zelf nooit iets. Maar zodra het bekend werd dat ik FB had, wilde toch een paar mensen me toevoegen met als pressiemiddel 'dan kun je foto's van de kinderen zien!". Ik was niet dapper genoeg om te zeggen dat dat me niets interesseert, want zeg niks over kinderen he, dus ik heb ze maar geaccepteerd, en meteen gezorgd dat ik nooit iets zie in mijn newsfeed. Zij blij, ik blij, en als ik in een goede bui ben, kan ik alsnog naar hun pagina gaan en de foto's van hun koters bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?Let op de woorden ipv de cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hackers'quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef A.Jensen het volgende:
"Wees voorzichtig: sommige hackers hebben iets nieuws gevonden. Ze nemen je profiel foto en je naam en maken een nieuw FB-account. Dan nodigen ze je vrienden uit om je toe te voegen. Je vrienden denken dat jij het bent, dus ze accepteren. Vanaf dat moment kunnen zij zeggen en posten wat ze willen onder jouw naam. Gelieve een tweede vriendschapsverzoek van mij niet te aanvaarden, ik heb maar één account. Kopieer dit en hou anderen op de hoogte"
Van diezelfde pagina:quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nog iets van diezelfde zerotolerancepagina
[ afbeelding ]
Past wel een beetje in de categorie 'je zal maar'quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Of met "en dan". En natuurlijk de onvermijdelijke drie puntjes achter de zin![]()
En dan is je fiets kapot...
En dan heb je niemand meer...
En dan is je contactpersoon in een keer niet meer werkzaam binnen het bedrijf...
En dan zit je in je eentje van je klas in een halfvolle aula...
En dan maakt je meisje het opeens uit...
Zo slecht dat ik er om moest lachen, ik heb gefaald in het levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Allemachtig nog aan toe, wat een niveau.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Je kan zowel de mens (zodat die geen spelverzoeken meer kan sturen) als het spelletje blokkeren, slimmequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Ziba het volgende:
Mensen die spelletjesuitnodigingen sturen.Ik had allerlei spelletjes geblokkeerd maar d'r is altijd wel weer een nieuw spel.
En wat nou als je een mens blokkeren niet nodig vindt, maar de spelletjes wel irritant vindt? Als je farmville blokkeert, komt de dag daarna wel een invite van een ander spelletje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan zowel de mens (zodat die geen spelverzoeken meer kan sturen) als het spelletje blokkeren, slimme
Ja maar je blokkeert daarmee dat profiel niet hé. Je blokkeert die mens zijn mogelijkheid om nog invites van spelletjes (nieuwe, andere, zooi.. dit dat...) te sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En wat nou als je een mens blokkeren niet nodig vindt, maar de spelletjes wel irritant vindt? Als je farmville blokkeert, komt de dag daarna wel een invite van een ander spelletje.
Vertel meer, alwetendheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar je blokkeert daarmee dat profiel niet hé. Je blokkeert die mens zijn mogelijkheid om nog invites van spelletjes (nieuwe, andere, zooi.. dit dat...) te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vertel meer, alwetendheid.Staat boven die spelletjesblokkades.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wist het dus!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Staat boven die spelletjesblokkades.
Maar toch iets simpeler dan mij... want ik wist het al.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Ziba het volgende:
Nee, maar ik ben geen simpele ziel en klikte op blokkeren en tada.
Ideaal. Maar mensen die sowieso die gare spelletjes doen:
dan ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar toch iets simpeler dan mij... want ik wist het al.
Dat weet je nog maar twee jaar of zo... Dementie Dimens?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
dan ik
Jeetje zeg. Waar kom jij dan vandaan? België of zo?
Omslagfoto blijft openbaar. Je moet geen nieuwe account maken om dat te zien... wat een werk man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:51 schreef Nober het volgende:
Alles staat ingesteld als 'Openbaar', ik kan alleen de omslagfoto niet veranderen dat blijft 'Openbaar'. De profielfoto blijft zichtbaar maar is niet meer uitvergrootbaar, kwestie van bewerken. Ik moest wel even een nieuwe account aanmaken en mijzelf zoeken om te zien wat ik zou kunnen zien na mijn bewerkingen.
Je hebt zo een e-mail account en een facebook account aangemaakt, 3 minuten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omslagfoto blijft openbaar. Je moet geen nieuwe account maken om dat te zien... wat een werk man.![]()
Je kan gewoon onder je omslagfoto (naast de knop activiteitenlogboek) op dat tandwieltje klikken. Dan kiezen: weergeven als... Dan kan je zien hoe een 'vreemde' je page ziet, zie je meteen wat je nog moet beveiligen. Je kan ook een naam van een vriend intypen en zien hoe die jouw page ziet. Ook interessant voor als je de optie kennissen enzo gebruikt.
Ja ok, daar volg ik je wel in...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zo een e-mail account en een facebook account aangemaakt, 3 minuten.
Dat had ik ook al gezien maar ik wantrouw alles van die Zuckerberg dus ik moest en zou met een andere facebook account kijken hoe het eruit zag.
Nee dat niet maar tis wel vervelend dat alles gewoon standaard op openbaar staat, zet dat gewoon standaard op vrienden, scheelt een hoop aanpassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja ok, daar volg ik je wel in...Is er een verschil?
Kan je volgens mij ook instellen. Want bij mij staat dat standaard op "vrienden behalve kennissen". Anders moet je het al per post in het oog houden... Behalve als ik er een nieuwe profielfoto op zet, dat is weer iets nieuw sinds enkele weken. Zet FB standaard op openbaar, en moet ik telkens handmatig aanpassen. Is ook weer een smerige truc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet maar tis wel vervelend dat alles gewoon standaard op openbaar staat, zet dat gewoon standaard op vrienden, scheelt een hoop aanpassen.
quote:Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels..
Pics!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Zoontje van iemand in m'n lijst is 6 jaar geworden.
Post die moeder (23 jaar) een foto van de taart voor dat jong.
Een foto van dat ventje zelf, op een fiets, waar het zijn middelvinger opsteekt.
En die foto gebruikt ze voor op de verjaardagstaart![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Een foto van dat ventje zelf, op een fiets, waar het zijn middelvinger opsteekt.
Dat is toch wel weer gaafquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Mwah, als je dagelijks de zooi te zien krijgt die hieronder staat, en je weet wat voor lompe, ordinaire troela het is, dan is het niet echt gaaf meerquote:
Jezusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, als je dagelijks de zooi te zien krijgt die hieronder staat, en je weet wat voor lompe, ordinaire troela het is, dan is het niet echt gaaf meer
[ afbeelding ]
weer een mooi excuus om iemand helemaal uit te schelden : da was ik niet da was mn 2de accountquote:Wees voorzichtig: sommige hackers hebben iets nieuws gevonden. Ze nemen je profiel foto en je naam en maken een nieuw FB-account. Dan nodigen ze je vrienden uit om je toe te voegen. Je vrienden denken dat jij het bent, dus ze accepteren. Vanaf dat moment kunnen zij zeggen en posten wat ze willen onder jouw naam.
Gelieve een tweede vriendschapverzoek van mij niet te aanvaarden, ik heb maar één account.
Kopieer dit en hou anderen op de hoogte
Dit is een Nederlandse?...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, als je dagelijks de zooi te zien krijgt die hieronder staat, en je weet wat voor lompe, ordinaire troela het is, dan is het niet echt gaaf meer
[ afbeelding ]
Mja, halfbloed. Maar gewoon opgevoed door Nederlandse moeder, dus daar ligt het niet aanquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, halfbloed. Maar gewoon opgevoed door Nederlandse moeder, dus daar ligt het niet aanGewoon een IQ van een baksteen, dat mens.
Dat vind ik net zo irritant als die plaatjes met van die gratenpakhuizen en "vollere" dames en de vraag sinds wanneer het gratenpakhuis sexier is.quote:
De intelligentie straalt er van af.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:27 schreef Luxuria het volgende:
Niet perse een ergernis, wel grappig.
[ afbeelding ]
quote:Veel mensen dachten dat de wereld op 21 December zou vergaan.. Gisteren is het Apple aandeel met 12% gedaald. Voor heel veel Apple freaks is de wereld dus inmiddels vergaan...
wtf is dat voor onzin dan. alsof ik naar random kinderen kaarten gaan sturen. Heb laatst al 3 mensen van Facebook verwijderd die steeds dat soort rommel posten en sharen.quote:
Idd raar, vind het opzich wel leuk voor dat gastje als hij een berg post zou krijgen dat wel. Beetje dubbel gevoel. Maarja zo kan je iedereen in NL wel kaarten sturenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
wtf is dat voor onzin dan. alsof ik naar random kinderen kaarten gaan sturen. Heb laatst al 3 mensen van Facebook verwijderd die steeds dat soort rommel posten en sharen.
Ik heb een heel leuk kaartje op de tafel liggen voor hem. Die gaat morgen op de post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
wtf is dat voor onzin dan. alsof ik naar random kinderen kaarten gaan sturen. Heb laatst al 3 mensen van Facebook verwijderd die steeds dat soort rommel posten en sharen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk kaartje op de tafel liggen voor hem. Die gaat morgen op de post.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Sommige mensen schermen hun vrienden af op Facebook. Kun je ook je likes afschermen?
Dat je Facebookvrienden niet kunnen zien welke pagina's jij hebt geliked.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |