Den serieus dat een hoop mensen het niet zienquote:
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.
Dat is ook weer vrij zielig hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is ook weer vrij zielig hoor
Okequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
quote:
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Eerlijk gezegd gebruik hem voornamelijk om een page waar ik admin van ben te onderhouden. Ik post zelf nooit iets. Maar zodra het bekend werd dat ik FB had, wilde toch een paar mensen me toevoegen met als pressiemiddel 'dan kun je foto's van de kinderen zien!". Ik was niet dapper genoeg om te zeggen dat dat me niets interesseert, want zeg niks over kinderen he, dus ik heb ze maar geaccepteerd, en meteen gezorgd dat ik nooit iets zie in mijn newsfeed. Zij blij, ik blij, en als ik in een goede bui ben, kan ik alsnog naar hun pagina gaan en de foto's van hun koters bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Corporate translator
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?Let op de woorden ipv de cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hackers'quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef A.Jensen het volgende:
"Wees voorzichtig: sommige hackers hebben iets nieuws gevonden. Ze nemen je profiel foto en je naam en maken een nieuw FB-account. Dan nodigen ze je vrienden uit om je toe te voegen. Je vrienden denken dat jij het bent, dus ze accepteren. Vanaf dat moment kunnen zij zeggen en posten wat ze willen onder jouw naam. Gelieve een tweede vriendschapsverzoek van mij niet te aanvaarden, ik heb maar één account. Kopieer dit en hou anderen op de hoogte"
Van diezelfde pagina:quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nog iets van diezelfde zerotolerancepagina
[ afbeelding ]
Past wel een beetje in de categorie 'je zal maar'quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Of met "en dan". En natuurlijk de onvermijdelijke drie puntjes achter de zin![]()
En dan is je fiets kapot...
En dan heb je niemand meer...
En dan is je contactpersoon in een keer niet meer werkzaam binnen het bedrijf...
En dan zit je in je eentje van je klas in een halfvolle aula...
En dan maakt je meisje het opeens uit...
Zo slecht dat ik er om moest lachen, ik heb gefaald in het levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Allemachtig nog aan toe, wat een niveau.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Je kan zowel de mens (zodat die geen spelverzoeken meer kan sturen) als het spelletje blokkeren, slimmequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Ziba het volgende:
Mensen die spelletjesuitnodigingen sturen.Ik had allerlei spelletjes geblokkeerd maar d'r is altijd wel weer een nieuw spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |