'Hackers'quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef A.Jensen het volgende:
"Wees voorzichtig: sommige hackers hebben iets nieuws gevonden. Ze nemen je profiel foto en je naam en maken een nieuw FB-account. Dan nodigen ze je vrienden uit om je toe te voegen. Je vrienden denken dat jij het bent, dus ze accepteren. Vanaf dat moment kunnen zij zeggen en posten wat ze willen onder jouw naam. Gelieve een tweede vriendschapsverzoek van mij niet te aanvaarden, ik heb maar één account. Kopieer dit en hou anderen op de hoogte"
Van diezelfde pagina:quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef RadioSlut het volgende:
Nog iets van diezelfde zerotolerancepagina
[ afbeelding ]
Past wel een beetje in de categorie 'je zal maar'quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Of met "en dan". En natuurlijk de onvermijdelijke drie puntjes achter de zin![]()
En dan is je fiets kapot...
En dan heb je niemand meer...
En dan is je contactpersoon in een keer niet meer werkzaam binnen het bedrijf...
En dan zit je in je eentje van je klas in een halfvolle aula...
En dan maakt je meisje het opeens uit...
Zo slecht dat ik er om moest lachen, ik heb gefaald in het levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Allemachtig nog aan toe, wat een niveau.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van diezelfde pagina:
[ afbeelding ]______!!!!!!
Je kan zowel de mens (zodat die geen spelverzoeken meer kan sturen) als het spelletje blokkeren, slimmequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Ziba het volgende:
Mensen die spelletjesuitnodigingen sturen.Ik had allerlei spelletjes geblokkeerd maar d'r is altijd wel weer een nieuw spel.
En wat nou als je een mens blokkeren niet nodig vindt, maar de spelletjes wel irritant vindt? Als je farmville blokkeert, komt de dag daarna wel een invite van een ander spelletje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan zowel de mens (zodat die geen spelverzoeken meer kan sturen) als het spelletje blokkeren, slimme
Ja maar je blokkeert daarmee dat profiel niet hé. Je blokkeert die mens zijn mogelijkheid om nog invites van spelletjes (nieuwe, andere, zooi.. dit dat...) te sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En wat nou als je een mens blokkeren niet nodig vindt, maar de spelletjes wel irritant vindt? Als je farmville blokkeert, komt de dag daarna wel een invite van een ander spelletje.
Vertel meer, alwetendheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar je blokkeert daarmee dat profiel niet hé. Je blokkeert die mens zijn mogelijkheid om nog invites van spelletjes (nieuwe, andere, zooi.. dit dat...) te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vertel meer, alwetendheid.Staat boven die spelletjesblokkades.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wist het dus!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Staat boven die spelletjesblokkades.
Maar toch iets simpeler dan mij... want ik wist het al.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Ziba het volgende:
Nee, maar ik ben geen simpele ziel en klikte op blokkeren en tada.
Ideaal. Maar mensen die sowieso die gare spelletjes doen:
dan ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar toch iets simpeler dan mij... want ik wist het al.
Dat weet je nog maar twee jaar of zo... Dementie Dimens?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
dan ik
Jeetje zeg. Waar kom jij dan vandaan? België of zo?
Omslagfoto blijft openbaar. Je moet geen nieuwe account maken om dat te zien... wat een werk man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:51 schreef Nober het volgende:
Alles staat ingesteld als 'Openbaar', ik kan alleen de omslagfoto niet veranderen dat blijft 'Openbaar'. De profielfoto blijft zichtbaar maar is niet meer uitvergrootbaar, kwestie van bewerken. Ik moest wel even een nieuwe account aanmaken en mijzelf zoeken om te zien wat ik zou kunnen zien na mijn bewerkingen.
Je hebt zo een e-mail account en een facebook account aangemaakt, 3 minuten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omslagfoto blijft openbaar. Je moet geen nieuwe account maken om dat te zien... wat een werk man.![]()
Je kan gewoon onder je omslagfoto (naast de knop activiteitenlogboek) op dat tandwieltje klikken. Dan kiezen: weergeven als... Dan kan je zien hoe een 'vreemde' je page ziet, zie je meteen wat je nog moet beveiligen. Je kan ook een naam van een vriend intypen en zien hoe die jouw page ziet. Ook interessant voor als je de optie kennissen enzo gebruikt.
Ja ok, daar volg ik je wel in...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zo een e-mail account en een facebook account aangemaakt, 3 minuten.
Dat had ik ook al gezien maar ik wantrouw alles van die Zuckerberg dus ik moest en zou met een andere facebook account kijken hoe het eruit zag.
Nee dat niet maar tis wel vervelend dat alles gewoon standaard op openbaar staat, zet dat gewoon standaard op vrienden, scheelt een hoop aanpassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja ok, daar volg ik je wel in...Is er een verschil?
Kan je volgens mij ook instellen. Want bij mij staat dat standaard op "vrienden behalve kennissen". Anders moet je het al per post in het oog houden... Behalve als ik er een nieuwe profielfoto op zet, dat is weer iets nieuw sinds enkele weken. Zet FB standaard op openbaar, en moet ik telkens handmatig aanpassen. Is ook weer een smerige truc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat niet maar tis wel vervelend dat alles gewoon standaard op openbaar staat, zet dat gewoon standaard op vrienden, scheelt een hoop aanpassen.
quote:Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels..
Pics!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Zoontje van iemand in m'n lijst is 6 jaar geworden.
Post die moeder (23 jaar) een foto van de taart voor dat jong.
Een foto van dat ventje zelf, op een fiets, waar het zijn middelvinger opsteekt.
En die foto gebruikt ze voor op de verjaardagstaart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |