Hij heeft het misschien al verwijderd omdat hij niet met je geassocieerd wil worden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef Nober het volgende:
Hoe verwijder ik een bericht bij een voormalig vriend? Ik kan dat bericht niet eens terugvinden.
Nee het staat er nog wel op zag ik via een andere facebookaccount maar ik zie het niet staan op die van mij dus verwijderen is onmogelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij heeft het misschien al verwijderd omdat hij niet met je geassocieerd wil worden?
Voormalige vriend: misschien kan je het niet meer zien omdat zijn prikbordberichten op enkel vrienden staat ingesteld... maar ik weet niet of dat wel zo werkt als het ook nog eens jouw bericht is... Kutfacebook met zijn rare instellingen.
160 maar ik had me niet voorbereit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
Iedereen post nu z'n iq op Facebook
En de goede grap : 'Ik denk dat ik een tien ga halen!'quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
Iedereen post nu z'n iq op Facebook
Wat een tokkie-verzamelplaatsquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef RadioSlut het volgende:
https://www.facebook.com/ZeroToleranceNl
![]()
Meer kan ik niet zeggen.
Bedankt voor dit pareltje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een tokkie-verzamelplaats
Ik kijk er wel eens op, gewoon om te lachen.
Verslag verbergen (pijltje rechtsbovenaan van de betreffende statusupdate). Dan komt er als het goed is te staan: 'wijzigen welke informatie je ziet van Jack' .quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:01 schreef along het volgende:
Ik heb een amerikaan in mijn lijst die heel de dag updates verstuurd over echt alles en nog wat.
Helaas met mijn onkunde heb ik nog niet kunnen ontdekken, hoe ik dit stop zet.
quote:
Den serieus dat een hoop mensen het niet zienquote:
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ook een hoop mensen zien het wel en nu wordt mijn news feed ermee vervuild.
Dat is ook weer vrij zielig hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is ook weer vrij zielig hoor
Okequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Den serieus dat een hoop mensen het niet zien
quote:
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah, okee. Ik heb voor iedereen uitgezet dat ik hun shit in mijn newsfeed zie, dus de mijne is altijd helemaal leeg.
Eerlijk gezegd gebruik hem voornamelijk om een page waar ik admin van ben te onderhouden. Ik post zelf nooit iets. Maar zodra het bekend werd dat ik FB had, wilde toch een paar mensen me toevoegen met als pressiemiddel 'dan kun je foto's van de kinderen zien!". Ik was niet dapper genoeg om te zeggen dat dat me niets interesseert, want zeg niks over kinderen he, dus ik heb ze maar geaccepteerd, en meteen gezorgd dat ik nooit iets zie in mijn newsfeed. Zij blij, ik blij, en als ik in een goede bui ben, kan ik alsnog naar hun pagina gaan en de foto's van hun koters bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan met fb doet?
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
En wat is de fout dan? Twee puntjes aan het eind van de zin?Let op de woorden ipv de cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |