Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
Facebook is voor mij een van de grootste grijze gebieden. Je vraagt je af waarom mensen posten wat ze posten, maar er is niet eens een aanknopingspunt voor enige logica te vinden, en daarom ga ik vervolgens maar alles gewoon lezen![]()
Heb me al zovaak afgevraagd wat iemand bezielt om elke activiteit op facebook te plaatsen.. in godsnaam.
Dit komt allemaal van hetzelfde meisje:
- Gisteren afgesproken met mijn vriendinnetjes Lisa en Anna (beiden getagd). We hadden elkaar al veel te lang niet gezien, moeten we echt gauw weer doen.
- In de efteling!
- Bij alles is familie!
- Jeeh naar de kapster!
- Skyfall
- Jeej, eindelijk vakantie (L)
En zo gaat het maar door, wat een gigantische oogkanker. En toch vind ik het nog leuk om te lezen ook, uit pure verwondering en verbazing.
Maar even serieus: Zijn dat soort mensen niet gewoon enorm narcistisch? Hoe haal je het anders in je harses om alleen al te denken dat zulke onzin andere mensen interesseert?
Wat is daar de meerwaarde van?quote:Afwezig, ben dan aan het bier....carnaval
Ja of van die dikke meisjes met zogenaamde Marilyn Monroe quotes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Shalimar het volgende:
maar mijn #1 ergernis zijn die kanker quotes iedere keer
wie de fuck geef een moer om een kutquote van een of ander kneus uit de 18e eeuw?![]()
en dan van die mensen die er een soort van ''lifestyle'' van maken door alsmaar meer quotes bij te voegen en het zien als een soort inspiratiebron
offff man man man dan wil je gewoon het liefst een paar tikken geven aan die biggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of van die dikke meisjes met zogenaamde Marilyn Monroe quotes.
Ik doe altijd filosofische quotesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Shalimar het volgende:
wie de fuck geef een moer om een kutquote van een of ander kneus uit de 18e eeuw?![]()
en dan van die mensen die er een soort van ''lifestyle'' van maken door alsmaar meer quotes bij te voegen en het zien als een soort inspiratiebron
nou top man! grandioosquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets maar mensen waarderen dat hoor, ik krijg daar likes om
Lol laat ze het moment van geluk ervarenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ps: Had ik al geklaagd over mensen die hun cijfers op facebook zetten? Wat is daar het praktisch nut van?
En dan niet van iemand die aan harvard studeert ofzo, maar gewoon een doodnormale inholland media en entertainment ofzo..
- Woeee herkansingen gehaald en alle normale toetsen, heb maar 1 herkansing!!!
- Yes herkansing lkkr 8
- Cijfer terug een 8 !!!
Godver
Ik denk/hoop dat dat op dat moment het belangrijkste in hun leven is, dus niet zo gek dat je dan blij bent dat je dan een tentamen hebt gehaald, trots bent en dat wil delenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ps: Had ik al geklaagd over mensen die hun cijfers op facebook zetten? Wat is daar het praktisch nut van?
En dan niet van iemand die aan harvard studeert ofzo, maar gewoon een doodnormale inholland media en entertainment oid
- Woeee herkansingen gehaald en alle normale toetsen, heb maar 1 herkansing!!!
- Yes herkansing lkkr 8
- Cijfer terug een 8 !!!
Godver
Niets mis met een mooi citaat van een intelligent persoon op zijn tijd. Blijkbaar overschrijdt de hoeveelheid citaten die jij voorbij ziet komen de noemer 'op zijn tijd'? Dan zou het mij waarschijnlijk ook irriteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Shalimar het volgende:
ik zie het anders zo vaak langskomen, kneusjes hebben het zelfs staan als omslag bovenaan de paginaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Niets mis met een mooi citaat van een intelligent persoon op zijn tijd. Blijkbaar overschrijdt de hoeveelheid citaten die jij voorbij ziet komen de noemer 'op zijn tijd'? Dan zou het mij waarschijnlijk ook irriteren.
Jij doelt dus vooral op mensen die te pas en te onpas een citaat van een willekeurig figuur online gooien in de hoop slim over te komen. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ik zie het anders zo vaak langskomen, kneusjes hebben het zelfs staan als omslag bovenaan de pagina![]()
en oke, ''op zijn tijd'' kan ik nog begrijpen, maar dit is gewoon zoeken om aandacht om enigszins ''intelligent'' proberen over te komen
met het laatste niks mis meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij doelt dus vooral op mensen die te pas en te onpas een citaat van een willekeurig figuur online gooien in de hoop slim over te komen. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
En wellicht ten overvloede, waar ik zei 'mooi citaat van een intelligent persoon', daar bedoelde ik de persoon van wie het citaat in eerste instantie was, niet degene die het deelt
Quit ritequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
Dat Engels blijft toch altijd wel geweldig. Van een Facebookvriendin: "Today ben ik voorzitter geworden van mijn vereniging."Dat slaat toch helemaal nergens meer op.
Maar blij zijn is toch iets dat je voor jezelf voelt? Tegenwoordig lijkt het wel alsof alles wat er in je hoofd omgaat maar meteen de wijde wereld in moet worden geslingerd..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat dat op dat moment het belangrijkste in hun leven is, dus niet zo gek dat je dan blij bent dat je dan een tentamen hebt gehaald, trots bent en dat wil delen
Heb ook eens een selectie inspirerende quotes gebruikt vanuit humanistisch oogpunt. Ik heb/had nog wat christenen (lees: evangelisten/baptisten/halleluja figuren) in mijn lijst die het nodig vonden om 'Jezus redt' en 'God houdt van mij' achtige berichten neer te plempen. Even wat realistische quotes als tegengas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Shalimar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er aan.... had hij een punt? Of verder niet bij nagedacht en 'negatief>niet lief>boehoehoe>unfriend'?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Palomar het volgende:
Doen jullie eigenlijk ook vaak aan het 'unfrienden' van facebook-vrienden? Stoor me niet snel aan mensen, maar had laatst een gast die ik al heel lang niet meer irl gezien heb die zo even een k*treactie geeft op mijn status update (waar al een paar leuke reacties op waren). Nou, als het zo moet dan vraag ik me af waarom ik hem nog als friend heb, dus => voor de eerste keer: unfriend
Zoals gezegd stoor ik me niet zo snel. Ook niet aan status updates zoals hierboven genoemd, maar als zulke mensen ook op negatieve manier op jouw status updates reageren is dat wat mij betreft wel een grens.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:
+ aan het uit soeken hoe dit alle mal werkt .
+ ik kan mee dellen dat ik een nuewe ban heb in de horieka medewerker
+ van midag even sinterklasen . en van avond voor de buis en dat zal het wel weer zijn voor deze dag . en morgen weer naar les .
+ zin in morgen avond ik heb een gevoel dat w punten gaan paken . met ons tiem wie zin heeft komt maar als seporter kijken 8 uur in de korvbal hal .
+ Het drama van het wiekend met de schietsregter die gister is over leeden . Door een paar jongens ik wist de strav wel ze zouden van mij geen toegang meer bij geen enkle sport vreneging meer krijgen . En hun foto zou bij alle sport vreneging komen hangen . Ik zou wel graag willen dat we eens op houwen met schopen of slaan je moet het met de mond af kunnen Dat zijn mijn worden hoe ik er over denk .
+ Nee zins dat we weer gingen verhuizen naar een ander pand wat klijner werd kon ik het niet meer aan en daar ben ik een betje over spanen geraakt . en toen hebben ze voor me gekekken als er ook werk voor me in sportstaat was en dat was er en daar ben ik heen gegaan . maar nu is de vraag als ik daar wel zal gaan blijfen wand zins dat ik daar zit ben ik vak ziek en heb weer vaker last van anvallen . dus nu gaan we zien van hoe en wat Liz veder gaan we maar rusteg af wagten ik wil nu eerst wel weer dat mijn rug over is en dat ik weer uit de ziekte wet kan dat zal nog wel een tijd je gaan duren maar de aan houder wind zegen we van hier de groetjes .
Vent van 40
Simpele ziel, maar ik krijg hoofdpijn van al z'n grammaticale fouten. Het is dat hij speciaal isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Simpele ziel, maar ik krijg hoofdpijn van al z'n grammaticale fouten. Het is dat hij speciaal is
Alleen mensen die echt overdreven veel om aandacht zitten te vragen of omkomen in zelfmedelijden en dat met de hele wereld willen delen:quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Palomar het volgende:
Doen jullie eigenlijk ook vaak aan het 'unfrienden' van facebook-vrienden? Stoor me niet snel aan mensen, maar had laatst een gast die ik al heel lang niet meer irl gezien heb die zo even een k*treactie geeft op mijn status update (waar al een paar leuke reacties op waren). Nou, als het zo moet dan vraag ik me af waarom ik hem nog als friend heb, dus => voor de eerste keer: unfriend
Zoals gezegd stoor ik me niet zo snel. Ook niet aan status updates zoals hierboven genoemd, maar als zulke mensen ook op negatieve manier op jouw status updates reageren is dat wat mij betreft wel een grens.
Ik heb er laatst een stuk of veertig uit gegooid, gewoon omdat ik niet veel meer met die mensen omga, of ze eigenlijk überhaupt niet mag. En later een tweede ronde, omdat er veel mensen waren die het nodig vonden die afgehakte kat op FB te plaatsen. Maar verder unfriend ik niet zo snel, hiden doe ik wel zo snel mogelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Palomar het volgende:
Mensen die zichzelf zo laten kennenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef waj1 het volgende:
Wat doet dit op mn nieuwsoverzicht??:
[ afbeelding ]
![]()
Ik snap hier geen kut van, maar de discussie is 30 reacties lang die ik niet allemaal ga posten.
Hebben ze wel door dat iedereen dit kan zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Ik unfriend niet zo snel, ik doe wel vaak de statussen uitzetten. Dus je ziet ze niet meer, maar je blijft wel vrienden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Palomar het volgende:
Doe ik ook, veel minder potentieel gezeik. Tenzij iemand inderdaad kutopmerkingen bij mij gaat zetten. Moeten het natuurlijk wel echt kutopmerkingen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik unfriend niet zo snel, ik doe wel vaak de statussen uitzetten. Dus je ziet ze niet meer, maar je blijft wel vrienden.
Het ligt eraan, ik heb de vriend van mijn ex geunfriend omdat die toen het uit was en ik hem niet zag steeds foto's van hem zag en ik ken ze in het echt dus laat ik maar om juist ruzies en kutreacties te voorkomen gewoon even juist dus niet in mijn vriendenlijst houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Palomar het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf zo laten kennen
De omslagfoto van de oranje persoon zegt misschien ook al genoeg... :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
Wahaa dat lijkt wel een karaktuur van een engelse komiekquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef waj1 het volgende:
[..]
De omslagfoto van de oranje persoon zegt misschien ook al genoeg... :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef waj1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. Facebook is voor mij gewoon iets voor de fun/ontspanning/vermaak. Als iemand negatief gaat zitten doen dan ga ik daarover niet via facebook in discussie. Ook omdat de reacties openbaar zijn en iedereen mee kan lezen (mooi voorbeeldje dat screenshot van waj1 hierboven). Stuur dan een dm of een mailtje ofzo of verwijder me.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk heb ik liever dat mensen me verwijderen dan als ze het ergens niet mee eens gaan hele drama's en statussen op hun facebook er van gaan maken want daar stoor ik me ook aan.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef waj1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het grappige is, zulke mensen zijn soms wel heel aandachtig alles aan het meelurken. Krijg wel vaker IRL reacties van sommige mensen als ik iets op facebook heb gezet, terwijl ze op facebook zelf nooit reageren.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb laatst ook een rondje unfrienden gedaan: mensen die nooit ergens op reageren en zelf ook niks posten.
Ja, precies. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
Het grappige is, zulke mensen zijn soms wel heel aandachtig alles aan het meelurken. Krijg wel vaker IRL reacties van sommige mensen als ik iets op facebook heb gezet, terwijl ze op facebook zelf nooit reageren.
Sinds wanneer ben je verplicht om te reageren dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
Het grappige is, zulke mensen zijn soms wel heel aandachtig alles aan het meelurken. Krijg wel vaker IRL reacties van sommige mensen als ik iets op facebook heb gezet, terwijl ze op facebook zelf nooit reageren.
Idd geen gezeik en je kan ze nog wel uitnodigen voor events etcquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Doe ik ook, veel minder potentieel gezeik. Tenzij iemand inderdaad kutopmerkingen bij mij gaat zetten. Moeten het natuurlijk wel echt kutopmerkingen zijn.
Het ging niet om mensen die nergens op reageren, het ging om mensen die niet reageren én zelf niks posten. En nee, ook daartoe ben je niet verplicht maar IK houd er niet va wanneer mensen niks uit hun leven willen delen (want dat doe je in feite) maar wel stilletjes willen meekijken naar het mijne.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je verplicht om te reageren dan?Ik praat sowieso liever face to face tegen vrienden dan dat ik op facebook reacties ga intikken.
En als ik op hun wall iets heb gezien kan dat prima als gespreksonderwerp dienen.
quote:bo gister lekker half 8 in bed heerlick slaap in hale
quote:hoop zo stop met sneeuwe anders morge lope naar het werk en snachts al om half 3 lope ba maar ja wat moet dat moet
Haha, jij ziet het helemaal verkeerd. Je draait het totaal om. Juist als je zelf veel "uit je leven deelt" bent je nogal arrogant bezig, want je gaat er vanuit dat het mensen boeit wat jij aan het doen bent. Zelf niks posten is juist een teken van bewustzijn. "Moeten X mensen dit zien?"quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het ging niet om mensen die nergens op reageren, het ging om mensen die niet reageren én zelf niks posten. En nee, ook daartoe ben je niet verplicht maar IK houd er niet va wanneer mensen niks uit hun leven willen delen (want dat doe je in feite) maar wel stilletjes willen meekijken naar het mijne.
Leg eens uit wat hier erg aan is???quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Quotidien het volgende:
%@!
Zoals eerder vermeld zet ik dus een nieuw profielplaatje op FB, gaat m'n oma het doormailen naar m'n moeder._! Wou ik net even blocken zodat ik dat soort toestanden niet meer krijg, begint ze weer te chatten.
woohooo tokkieruzie.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef waj1 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik snap hier geen kut van, maar de discussie is 30 reacties lang die ik niet allemaal ga posten.
Klacht lijkt mij duidelijk...
Jammer, had graag de hele conversatie wel willen meelezenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef waj1 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klacht lijkt mij duidelijk...
Ik dacht hetzelfde, vooral toen ik die omslagfoto zagquote:
Haha, denk je niet dat iedereen eigen "regels" hanteert voor het gebruik van Facebook?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Haha, jij ziet het helemaal verkeerd. Je draait het totaal om. Juist als je zelf veel "uit je leven deelt" bent je nogal arrogant bezig, want je gaat er vanuit dat het mensen boeit wat jij aan het doen bent. Zelf niks posten is juist een teken van bewustzijn. "Moeten X mensen dit zien?"
Ik vind het ook een beetje onzin om mensen op je FB te hebben die nooit iets posten. Het is alsof je iemands naam op je telefoonlijst hebt staan van wie je geen telefoonnummer hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, denk je niet dat iedereen eigen "regels" hanteert voor het gebruik van Facebook?
Voor MIJ heeft FB geen zin als je het niet gebruikt. Dus zulke mensen unfriend ik, vind het nl onzin om dat aantal kunstmatig zo hoog mogelijk te houden.
pff ik moet ook maar geforceerd updates gaan plaatsen, straks word ik nog ge-unfriend wegens inactiviteitquote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Lovechild het volgende:
Goed hoor, Quotidien, ik zal jouw regels hanteren.
Maar leg mij dan uit waarom je iemand die facebook dus blijkbaar niet gebruikt, in je vriendenlijst zou houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
pff ik moet ook maar geforceerd updates gaan plaatsen, straks word ik nog ge-unfriend wegens inactiviteit
Ik post zelden (eens per jaar hooguit) wat, maar ben wel actief in afgesloten groepen / chats. Ben ook meer een type die dan ook alleen dat leest, dan alles van m'n friends (waarvan ik er sowieso bewust niet zo gek veel van heb). Krijg dan ook zelf regelmatig te horen of ik dat niet heb gelezen op FB, dat wordt als iets normaals gezien kennelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar leg mij dan uit waarom je iemand die facebook dus blijkbaar niet gebruikt, in je vriendenlijst zou houden.
Met daarbij een profielfoto waarbij ze met de hoofden tegen elkaar zwoel in de camera kijken.quote:Super leuk dagje gehad met jou schatje. Xxx je meisje xxx wil je nooit kwijt, hou van je
+ van midag even sinterklasen . en van avond voor de buis en dat zal het wel weer zijn voor deze dag . en morgen weer naar les .
+ zin in morgen avond ik heb een gevoel dat w punten gaan paken . met ons tiem wie zin heeft komt maar als seporter kijken 8 uur in de korvbal hal .
+ Het drama van het wiekend met de schietsregter die gister is over leeden . Door een paar jongens ik wist de strav wel ze zouden van mij geen toegang meer bij geen enkle sport vreneging meer krijgen . En hun foto zou bij alle sport vreneging komen hangen . Ik zou wel graag willen dat we eens op houwen met schopen of slaan je moet het met de mond af kunnen Dat zijn mijn worden hoe ik er over denk .
+ Nee zins dat we weer gingen verhuizen naar een ander pand wat klijner werd kon ik het niet meer aan en daar ben ik een betje over spanen geraakt . en toen hebben ze voor me gekekken als er ook werk voor me in sportstaat was en dat was er en daar ben ik heen gegaan . maar nu is de vraag als ik daar wel zal gaan blijfen wand zins dat ik daar zit ben ik vak ziek en heb weer vaker last van anvallen . dus nu gaan we zien van hoe en wat Liz veder gaan we maar rusteg af wagten ik wil nu eerst wel weer dat mijn rug over is en dat ik weer uit de ziekte wet kan dat zal nog wel een tijd je gaan duren maar de aan houder wind zegen we van hier de groetjes .
Vent van 40
Denk dan ook even aan jouw grammatica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"de speciaal onderwijs"
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Dat is ik denk gewoon een copy-paste van zijn opleiding die hij op Facebook heeft ingesteldquote:Op maandag 21 januari 2013 09:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Denk dan ook even aan jouw grammatica.
"de speciaal onderwijs"
Inderdaad een copy-pastequote:Op maandag 21 januari 2013 09:10 schreef HSG het volgende:
[..]
"de speciaal onderwijs"
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is ik denk gewoon een copy-paste van zijn opleiding die hij op Facebook heeft ingesteld
Zeg dat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
vind ik leukquote:Op maandag 21 januari 2013 09:42 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Een verstandelijke beperking dus...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:42 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Overigens vraag ik me af wat er door zo'n persoon heen gaat om zo ontzettend beroerd te schrijven.
Verbaasdquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Hij is gewoon iet wat simpel. Daarom verbaasd mij dat taalgebruik ook, hij zou beter moeten weten.
Die man werkt gewoon en heeft een eigen huis.
Echt verstandelijk beperkten zou ik nooit zo belachelijk maken
Misschien letterlijk gekopieerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:10 schreef HSG het volgende:
[..]
"de speciaal onderwijs"
Deze?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:32 schreef Genkjan het volgende:
Het is ineens heel tof om plaatjes te posten met woordgrappen. Ik moet dan elke keer denken aan die mafkees van take me out
Niet als je het als werkwoord gebruiktquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Het is toch verbaasd/verbaasde?
Oh ja, op die manier kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik post zelden (eens per jaar hooguit) wat, maar ben wel actief in afgesloten groepen / chats. Ben ook meer een type die dan ook alleen dat leest, dan alles van m'n friends (waarvan ik er sowieso bewust niet zo gek veel van heb). Krijg dan ook zelf regelmatig te horen of ik dat niet heb gelezen op FB, dat wordt als iets normaals gezien kennelijk
Dat mag je dan even gaan uitleggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet als je het als werkwoord gebruikt
Want het is nu niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat mag je dan even gaan uitleggen.
Hoe kun je het woord dan als niet-werkwoord gebruiken??quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want het is nu niet duidelijk genoeg?
Hoop dat dit genoeg is: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verbazenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je het woord dan als niet-werkwoord gebruiken??
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoop dat dit genoeg is: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verbazen
Chick, ga nou niet zo zeiken, je vroeg om uitleg, ik geef je die link, dus hou op zegquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Serieus.. Dit is nou niet bepaald een grove grammaticale fout wel?
Mooi, die ontnuchterende laatste zin. Lijkt Opsporing Verzocht wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef Keselo het volgende:
[..]
Met daarbij een profielfoto waarbij ze met de hoofden tegen elkaar zwoel in de camera kijken.
Lijkt wel MSN van 8 jaar terug
Beide personen zijn 21 jaar.
Vent van 40
Welke zeldzame debiel heeft dit geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat moet wel een schandalige analfabeet zijn, inderdaad. Dit doet mij pijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke zeldzame debiel heeft dit geschreven.
Ik denk dus serieus dat een aap uit de dierentuin die de hele tijd willekeurig op een toetsenbord slaat minder taalfouten maakt dan deze veertigjarige, complete droeftoeter.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat moet wel een schandalige analfabeet zijn, inderdaad. Dit doet mij pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |