abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121809709
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:28 schreef Palomar het volgende:

[..]

Het grappige is, zulke mensen zijn soms wel heel aandachtig alles aan het meelurken. Krijg wel vaker IRL reacties van sommige mensen als ik iets op facebook heb gezet, terwijl ze op facebook zelf nooit reageren.
Sinds wanneer ben je verplicht om te reageren dan? :') Ik praat sowieso liever face to face tegen vrienden dan dat ik op facebook reacties ga intikken.

En als ik op hun wall iets heb gezien kan dat prima als gespreksonderwerp dienen.

[ Bericht 5% gewijzigd door julian6 op 20-01-2013 18:15:57 ]
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 januari 2013 @ 18:04:17 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_121810140
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef padlarf het volgende:

[..]

Doe ik ook, veel minder potentieel gezeik. Tenzij iemand inderdaad kutopmerkingen bij mij gaat zetten. Moeten het natuurlijk wel echt kutopmerkingen zijn.
Idd geen gezeik en je kan ze nog wel uitnodigen voor events etc
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_121811078
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:53 schreef julian6 het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je verplicht om te reageren dan? :') Ik praat sowieso liever face to face tegen vrienden dan dat ik op facebook reacties ga intikken.

En als ik op hun wall iets heb gezien kan dat prima als gespreksonderwerp dienen.
Het ging niet om mensen die nergens op reageren, het ging om mensen die niet reageren én zelf niks posten. En nee, ook daartoe ben je niet verplicht maar IK houd er niet va wanneer mensen niks uit hun leven willen delen (want dat doe je in feite) maar wel stilletjes willen meekijken naar het mijne.
Don't you love her madly?
pi_121811329
wat een zwaar leven moet je hebben als je je daar al druk om maakt
pi_121811686
quote:
bo gister lekker half 8 in bed heerlick slaap in hale
quote:
hoop zo stop met sneeuwe anders morge lope naar het werk en snachts al om half 3 lope ba maar ja wat moet dat moet
  zondag 20 januari 2013 @ 18:57:49 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121812439
&#%@!

Zoals eerder vermeld zet ik dus een nieuw profielplaatje op FB, gaat m'n oma het doormailen naar m'n moeder. :')_! Wou ik net even blocken zodat ik dat soort toestanden niet meer krijg, begint ze weer te chatten. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 20 januari 2013 @ 19:02:08 #57
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121812629
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Het ging niet om mensen die nergens op reageren, het ging om mensen die niet reageren én zelf niks posten. En nee, ook daartoe ben je niet verplicht maar IK houd er niet va wanneer mensen niks uit hun leven willen delen (want dat doe je in feite) maar wel stilletjes willen meekijken naar het mijne.
Haha, jij ziet het helemaal verkeerd. Je draait het totaal om. Juist als je zelf veel "uit je leven deelt" bent je nogal arrogant bezig, want je gaat er vanuit dat het mensen boeit wat jij aan het doen bent. Zelf niks posten is juist een teken van bewustzijn. "Moeten X mensen dit zien?"
pi_121812751
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Quotidien het volgende:
&#%@!

Zoals eerder vermeld zet ik dus een nieuw profielplaatje op FB, gaat m'n oma het doormailen naar m'n moeder. :')_! Wou ik net even blocken zodat ik dat soort toestanden niet meer krijg, begint ze weer te chatten. :')
Leg eens uit wat hier erg aan is??? :? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 20 januari 2013 @ 19:09:50 #59
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121812937
Nou, dat m'n oma alles door moet mailen naar mijn moeder.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:25:30 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121813713
Een ander soort ergernis: net zie ik dat ik op mijn telefoon van de afgelopen week veel en veel meer status updates heb op Facebook dan als ik via mijn computer kijk. Hoe kan dat?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121814233
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef waj1 het volgende:
Wat doet dit op mn nieuwsoverzicht??:
[ afbeelding ]
:')

Ik snap hier geen kut van, maar de discussie is 30 reacties lang die ik niet allemaal ga posten.

Hebben ze wel door dat iedereen dit kan zien?

Klacht lijkt mij duidelijk...
woohooo tokkieruzie. :D
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 20 januari 2013 @ 20:24:40 #62
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_121816630
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef waj1 het volgende:
Wat doet dit op mn nieuwsoverzicht??:
[ afbeelding ]
:')

Ik snap hier geen kut van, maar de discussie is 30 reacties lang die ik niet allemaal ga posten.

Hebben ze wel door dat iedereen dit kan zien?

Klacht lijkt mij duidelijk...
Jammer, had graag de hele conversatie wel willen meelezen :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 20 januari 2013 @ 20:27:21 #63
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_121816748
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef HSG het volgende:

[..]

woohooo tokkieruzie. :D
Ik dacht hetzelfde, vooral toen ik die omslagfoto zag :')
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_121819805
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Haha, jij ziet het helemaal verkeerd. Je draait het totaal om. Juist als je zelf veel "uit je leven deelt" bent je nogal arrogant bezig, want je gaat er vanuit dat het mensen boeit wat jij aan het doen bent. Zelf niks posten is juist een teken van bewustzijn. "Moeten X mensen dit zien?"
Haha, denk je niet dat iedereen eigen "regels" hanteert voor het gebruik van Facebook?
Voor MIJ heeft FB geen zin als je het niet gebruikt. Dus zulke mensen unfriend ik, vind het nl onzin om dat aantal kunstmatig zo hoog mogelijk te houden.
  zondag 20 januari 2013 @ 21:21:47 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_121819914
Je moet mensen er niet op afrekenen dat ze hun gal niet uitspuwen en jij wel.

Het moet niet gekker worden zeg, straks gaan al die aandachtshoeren nog klagen dat zij de enige zijn die FB maar onder baggeren.
pi_121820069
Goed hoor, Quotidien, ik zal jouw regels hanteren.
  zondag 20 januari 2013 @ 21:25:34 #67
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121820196
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Haha, denk je niet dat iedereen eigen "regels" hanteert voor het gebruik van Facebook?
Voor MIJ heeft FB geen zin als je het niet gebruikt. Dus zulke mensen unfriend ik, vind het nl onzin om dat aantal kunstmatig zo hoog mogelijk te houden.
Ik vind het ook een beetje onzin om mensen op je FB te hebben die nooit iets posten. Het is alsof je iemands naam op je telefoonlijst hebt staan van wie je geen telefoonnummer hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121821666
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Lovechild het volgende:
Goed hoor, Quotidien, ik zal jouw regels hanteren.
pff ik moet ook maar geforceerd updates gaan plaatsen, straks word ik nog ge-unfriend wegens inactiviteit :o
pi_121822030
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef julian6 het volgende:

[..]

pff ik moet ook maar geforceerd updates gaan plaatsen, straks word ik nog ge-unfriend wegens inactiviteit :o
Maar leg mij dan uit waarom je iemand die facebook dus blijkbaar niet gebruikt, in je vriendenlijst zou houden.
pi_121827999
Net weer iemand geunfriend , want ze post nooit iets maar stuurt me steeds spelletjes uitnodigingen en ik vind die dingen zo ontzettend irritant.
pi_121828874
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar leg mij dan uit waarom je iemand die facebook dus blijkbaar niet gebruikt, in je vriendenlijst zou houden.
Ik post zelden (eens per jaar hooguit) wat, maar ben wel actief in afgesloten groepen / chats. Ben ook meer een type die dan ook alleen dat leest, dan alles van m'n friends (waarvan ik er sowieso bewust niet zo gek veel van heb). Krijg dan ook zelf regelmatig te horen of ik dat niet heb gelezen op FB, dat wordt als iets normaals gezien kennelijk
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_121830875
quote:
Super leuk dagje gehad met jou schatje. Xxx je meisje xxx wil je nooit kwijt, hou van je
Met daarbij een profielfoto waarbij ze met de hoofden tegen elkaar zwoel in de camera kijken.

Lijkt wel MSN van 8 jaar terug _O-

Beide personen zijn 21 jaar.
pi_121831654
Het is ineens heel tof om plaatjes te posten met woordgrappen. Ik moet dan elke keer denken aan die mafkees van take me out :'(
  maandag 21 januari 2013 @ 02:58:16 #74
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_121831766
Ook irritant dat je met de staff geen contact kan opnemen. Op je profiel waar staat waar je woont etc, staat bij mij nu 'heb je op *insert school* gezeten?' Hoe the fuck weten ze dat nou? Ik wou dus een mail sturen met de vraag hoe ze dat denken te weten, is dus niet mogelijk.
It's okay to be white
pi_121833474
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:
+ aan het uit soeken hoe dit alle mal werkt .

+ ik kan mee dellen dat ik een nuewe ban heb in de horieka medewerker

+ van midag even sinterklasen . en van avond voor de buis en dat zal het wel weer zijn voor deze dag . en morgen weer naar les .

+ zin in morgen avond ik heb een gevoel dat w punten gaan paken . met ons tiem wie zin heeft komt maar als seporter kijken 8 uur in de korvbal hal .

+ Het drama van het wiekend met de schietsregter die gister is over leeden . Door een paar jongens ik wist de strav wel ze zouden van mij geen toegang meer bij geen enkle sport vreneging meer krijgen . En hun foto zou bij alle sport vreneging komen hangen . Ik zou wel graag willen dat we eens op houwen met schopen of slaan je moet het met de mond af kunnen Dat zijn mijn worden hoe ik er over denk .

+ Nee zins dat we weer gingen verhuizen naar een ander pand wat klijner werd kon ik het niet meer aan en daar ben ik een betje over spanen geraakt . en toen hebben ze voor me gekekken als er ook werk voor me in sportstaat was en dat was er en daar ben ik heen gegaan . maar nu is de vraag als ik daar wel zal gaan blijfen wand zins dat ik daar zit ben ik vak ziek en heb weer vaker last van anvallen . dus nu gaan we zien van hoe en wat Liz veder gaan we maar rusteg af wagten ik wil nu eerst wel weer dat mijn rug over is en dat ik weer uit de ziekte wet kan dat zal nog wel een tijd je gaan duren maar de aan houder wind zegen we van hier de groetjes .

Vent van 40 :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dan ook even aan jouw grammatica.

"de speciaal onderwijs" :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')