Hij nam een risico met dit liedje, ik vond het leuk, jammer hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was zo'n battlekandidaatje die wel kon verrassen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je al niet goed genoeg voor Ajax bent...
hij had van mij wel doorgemogenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij nam een risico met dit liedje, ik vond het leuk, jammer hoor.
Erg jammet idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij nam een risico met dit liedje, ik vond het leuk, jammer hoor.
Het is toch maar een klein joch uiteindelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Weinig meer over, van het stoere playertje
Vind ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
Een nummer van Gers doen lijkt me per definitie een reden om niet door te gaan.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben nu wel hoge verwachtingen natuurlijk.
Michael zong het ook als kindje toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
dat nummer is veel te volwassen voor haar O.o
Precies een voorbeeld van een te ouwelijk liedje inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
dat nummer is veel te volwassen voor haar O.o
dacht dat mariah carey dit zong?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Michael zong het ook als kindje toch?
Met Wendyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Martijn, doe normaal, houd je bek en blijf lekker thuis volgend seizoen.
Jackson Five met kleine Michaelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dacht dat mariah carey dit zong?
Ja 20 jaar later ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mocht ze willenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Trolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet haar nummer....quote:
Nee die moeder danquote:
Zielugggggggquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
"Ik ben gepest van mij zesde tot mijn tiende"
...Waarom wordt dit gezegd?
Leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Er komt ook nog een vriendje van mijn broertje deze aflevering.
is hij door?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Er komt ook nog een vriendje van mijn broertje deze aflevering.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dat arme meisje wordt straks helemaal kapot gemaakt op Twitter...
De "uberbazen" van de klas, die alles en iedereen wel ff naar de klote hielpquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, wie is er níet gepest eigenlijk?
N&S en Marco zijn al omquote:
Ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, wie is er níet gepest eigenlijk?
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De "uberbazen" van de klas, die alles en iedereen wel ff naar de klote hielp
Leedvermaak is wel leuk jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk toch, als er iemand meedoet die je kent
die worden nu naar de klote geholpen door de trollen op internet die ze al die jaren gepest hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De "uberbazen" van de klas, die alles en iedereen wel ff naar de klote hielp
En die zijn nu allemaal lelijk en hebben een kutbaantje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die worden nu naar de klote geholpen door de trollen op internet die ze al die jaren gepest hebben
Het lullige is.... je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die worden nu naar de klote geholpen door de trollen op internet die ze al die jaren gepest hebben
Ik ook niet.quote:
Ahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dat gene waar ik op doelde met "het"
Nou het is gereanimeerd...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
wtf?? bestaat dat programma nog steeds?
Dattesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Razendsnel leren typen, dat heb ik gedaan in chatboxen.
Volgens mij loopt mijn kabelaar achterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Razendsnel leren typen, dat heb ik gedaan in chatboxen.
ik hoop dat zij niet hetzelfde denktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een gigantische loser ben je dan, als je je partner via een tv-programma moet vragen
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
Kennen we Wesley uit Popstars nog?
Kennen we zijn single You Raise Me Up nog?
Kennen we Jennifer Ewbank nog?
Combineer dat alles en je krijgt....
...haar nieuwe single
Ken je deze nog, ik zag hem vanmiddag op tvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
Kennen we Wesley uit Popstars nog?
Kennen we zijn single You Raise Me Up nog?
Kennen we Jennifer Ewbank nog?
Combineer dat alles en je krijgt....
...haar nieuwe single
Is vanwege haar rol als Tinkebell (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?
Zou het niet weten, alleen de kat van de buren kan haar horenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.quote:
Ik kan ook niet blind typen, en ook niet met al mijn vingers (ik gebruik er 4 of 6 ofzo), maar van wat ik gezien heb ben ik niet langzamer dan blindtypers die met tien vingers typen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
ik heb al 11 jaar internet en ik kan nog steeds niet blindtypen.. zo'n typ curses werkt dan ook niet als ik het nu nog niet kan
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers piepen of zo?![]()
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is vanwege haar rol als Tinkebell () in de Peter Pan musical
Als dat die ene is die ik denk dat het is....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.
welke faal?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat die ene is die ik denk dat het is....
Dat ze "nee" zegt op een huwelijksaanzoek?
Ik dacht altijd dat ik het kon, toen kocht ik een ergonomisch toetsenbord en bleek dat ik het NIET kon. Maar inmiddels, door dat toetsenbord kan ik het wel, omdat met zo een toetsenbord je vingers ook precies op de goede toets terechtkomen. OK beetje vaag, probeer het maar eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan ook niet blind typen, en ook niet met al mijn vingers (ik gebruik er 4 of 6 ofzo), maar van wat ik gezien heb ben ik niet langzamer dan blindtypers die met tien vingers typen.
Ik kan inderdaad wel blind typen met 10 vingers, maar niet de officiele manier dus op zo'n ergonomisch toetsenbord val ik genadeloos door de mand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik het kon, toen kocht ik een ergonomisch toetsenbord en bleek dat ik het NIET kon. Maar inmiddels, door dat toetsenbord kan ik het wel, omdat met zo een toetsenbord je vingers ook precies op de goede toets terechtkomen. OK beetje vaag, probeer het maar eens
Ja die weet ik nog welquote:
quote:
toen nog onbekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die weet ik nog welEn Fransie Bauer
Ik brak netjes m'n elleboog toen ik op typles moest. Ik heb mezelf wel aangeleerd blind te typen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
ik heb al 11 jaar internet en ik kan nog steeds niet blindtypen.. zo'n typ curses werkt dan ook niet als ik het nu nog niet kan
je merkt meteen welke vingers je verkeerd gebruikt. Ik had het met de Bquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad wel blind typen met 10 vingers, maar niet de officiele manier dus op zo'n ergonomisch toetsenbord val ik genadeloos door de mand.
Misschien toch eens het overwegen waard...oh reclame is weer voorbijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
je merkt meteen welke vingers je verkeerd gebruikt. Ik had het met de BGaat nu helemaal goed.
ik heb typles gehad, maar net als al het andere wat ik heb gedaan ben ik er naar een paar keer mee gestoptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik brak netjes m'n elleboog toen ik op typles moest. Ik heb mezelf wel aangeleerd blind te typen.
Ik kocht het niet eens zozeer om ergonomische redenen. Ik had er eentje op mijn werk en het typte toch wel lekker en VEEL sneller ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien toch eens het overwegen waard...oh reclame is weer voorbij
whehehehe die was episch, maar is die nu bekend ofzo?quote:
Lekker constant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb typles gehad, maar net als al het andere wat ik heb gedaan ben ik er naar een paar keer mee gestopt
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Via de basisschool kon ik typles krijgen. Ze vroegen toen echt belachelijke prijzen.
Download dan gewoon zo'n programmatje
Zoveel schelen wij toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloaden. Dat was net voor of tijdens de opkomst van kabelinternet
.
Ik leerde typen op een typemachinequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloaden. Dat was net voor of tijdens de opkomst van kabelinternet
.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat we middenin een cliffhanger zaten
Echt? Ik vond het zo sssssssssspannend....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat we middenin een cliffhanger zaten
wij hadden 1 typmachine op schoolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nuquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nu.
ik heb wat verslagen gemaakt op zo'n pokkeding en dan in de laatste regel een typfout makenquote:
In mijn basisschool tijd hadden we typemachines....wel electrische hoor, maar van internet had nog bijna niemand gehoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zó oud ben ik nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn basisschool tijd hadden we typemachines....wel electrische hoor, maar van internet had nog bijna niemand gehoord.
Ik word maandag 23... dus nee, dat scheelt inderdaad neit veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nu.
ik verwacht toch wel wat van dezequote:
Morgen 33quote:
Dat is geen compliment, hoe je 'm ook draaitquote:
toen was ze nog niet geborenquote:
ditquote:
Yep zie dat mondje van opoequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Oma krijgt zo een woedeaanval...... wat me overigens echt heel leuk lijkt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma stormt straks de studio in om de jury uit te schelden.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
quote:
ik heb afgeleerd om naar sterren van toen te gaan zoeken, dit kan alleen maar tegenvallen. C. Aguilera was heel mooi in 1998, maar nu ....quote:
ik doe nog regelmatig de liedjes van 15 jaar geleden opzoeken, valt niet tegen als he ze vergelijkt met rihanna en gers pardoelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb afgeleerd om naar sterren van toen te gaan zoeken, dit kan alleen maar tegenvallen. C. Aguilera was heel mooi in 1998, maar nu ....
WIe maakt hem aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
facebook.com/bij1miljoenlikesvaltomadejuryaan
Is nog ouder dan Mejaquote:
The Cure was de eerstequote:
weet ik, als ik de jaartallen hoor bij de liedjes begin ik me oud te voelenquote:
Kwartje viel wat laatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Is dit de beugel-uitzending?
Grolsch is sponsor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |