Volgens mij loopt mijn kabelaar achterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Razendsnel leren typen, dat heb ik gedaan in chatboxen.
ik hoop dat zij niet hetzelfde denktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een gigantische loser ben je dan, als je je partner via een tv-programma moet vragen
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
Kennen we Wesley uit Popstars nog?
Kennen we zijn single You Raise Me Up nog?
Kennen we Jennifer Ewbank nog?
Combineer dat alles en je krijgt....
...haar nieuwe single
Ken je deze nog, ik zag hem vanmiddag op tvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
Kennen we Wesley uit Popstars nog?
Kennen we zijn single You Raise Me Up nog?
Kennen we Jennifer Ewbank nog?
Combineer dat alles en je krijgt....
...haar nieuwe single
Is vanwege haar rol als Tinkebell (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?
Zou het niet weten, alleen de kat van de buren kan haar horenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers zingen of zo?
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.quote:
Ik kan ook niet blind typen, en ook niet met al mijn vingers (ik gebruik er 4 of 6 ofzo), maar van wat ik gezien heb ben ik niet langzamer dan blindtypers die met tien vingers typen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
ik heb al 11 jaar internet en ik kan nog steeds niet blindtypen.. zo'n typ curses werkt dan ook niet als ik het nu nog niet kan
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan ze alleen maar covers piepen of zo?![]()
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is vanwege haar rol als Tinkebell () in de Peter Pan musical
Als dat die ene is die ik denk dat het is....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.
welke faal?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nog altijd aan die gigantische faal bij een concert van Normaal.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat die ene is die ik denk dat het is....
Dat ze "nee" zegt op een huwelijksaanzoek?
Ik dacht altijd dat ik het kon, toen kocht ik een ergonomisch toetsenbord en bleek dat ik het NIET kon. Maar inmiddels, door dat toetsenbord kan ik het wel, omdat met zo een toetsenbord je vingers ook precies op de goede toets terechtkomen. OK beetje vaag, probeer het maar eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan ook niet blind typen, en ook niet met al mijn vingers (ik gebruik er 4 of 6 ofzo), maar van wat ik gezien heb ben ik niet langzamer dan blindtypers die met tien vingers typen.
Ik kan inderdaad wel blind typen met 10 vingers, maar niet de officiele manier dus op zo'n ergonomisch toetsenbord val ik genadeloos door de mand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik het kon, toen kocht ik een ergonomisch toetsenbord en bleek dat ik het NIET kon. Maar inmiddels, door dat toetsenbord kan ik het wel, omdat met zo een toetsenbord je vingers ook precies op de goede toets terechtkomen. OK beetje vaag, probeer het maar eens
Ja die weet ik nog welquote:
quote:
toen nog onbekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die weet ik nog welEn Fransie Bauer
Ik brak netjes m'n elleboog toen ik op typles moest. Ik heb mezelf wel aangeleerd blind te typen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
ik heb al 11 jaar internet en ik kan nog steeds niet blindtypen.. zo'n typ curses werkt dan ook niet als ik het nu nog niet kan
je merkt meteen welke vingers je verkeerd gebruikt. Ik had het met de Bquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad wel blind typen met 10 vingers, maar niet de officiele manier dus op zo'n ergonomisch toetsenbord val ik genadeloos door de mand.
Misschien toch eens het overwegen waard...oh reclame is weer voorbijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
je merkt meteen welke vingers je verkeerd gebruikt. Ik had het met de BGaat nu helemaal goed.
ik heb typles gehad, maar net als al het andere wat ik heb gedaan ben ik er naar een paar keer mee gestoptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik brak netjes m'n elleboog toen ik op typles moest. Ik heb mezelf wel aangeleerd blind te typen.
Ik kocht het niet eens zozeer om ergonomische redenen. Ik had er eentje op mijn werk en het typte toch wel lekker en VEEL sneller ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien toch eens het overwegen waard...oh reclame is weer voorbij
whehehehe die was episch, maar is die nu bekend ofzo?quote:
Lekker constant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb typles gehad, maar net als al het andere wat ik heb gedaan ben ik er naar een paar keer mee gestopt
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloadenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Via de basisschool kon ik typles krijgen. Ze vroegen toen echt belachelijke prijzen.
Download dan gewoon zo'n programmatje
Zoveel schelen wij toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloaden. Dat was net voor of tijdens de opkomst van kabelinternet
.
Ik leerde typen op een typemachinequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat kon je niet echt zomaar downloaden. Dat was net voor of tijdens de opkomst van kabelinternet
.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat we middenin een cliffhanger zaten
Echt? Ik vond het zo sssssssssspannend....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat we middenin een cliffhanger zaten
wij hadden 1 typmachine op schoolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nuquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nu.
ik heb wat verslagen gemaakt op zo'n pokkeding en dan in de laatste regel een typfout makenquote:
In mijn basisschool tijd hadden we typemachines....wel electrische hoor, maar van internet had nog bijna niemand gehoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |