Zó oud ben ik nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn basisschool tijd hadden we typemachines....wel electrische hoor, maar van internet had nog bijna niemand gehoord.
Ik word maandag 23... dus nee, dat scheelt inderdaad neit veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een paar jaar toch? Ik ben bijna 24 nu.
ik verwacht toch wel wat van dezequote:
Morgen 33quote:
Dat is geen compliment, hoe je 'm ook draaitquote:
toen was ze nog niet geborenquote:
ditquote:
Yep zie dat mondje van opoequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Oma krijgt zo een woedeaanval...... wat me overigens echt heel leuk lijkt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma stormt straks de studio in om de jury uit te schelden.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
quote:
ik heb afgeleerd om naar sterren van toen te gaan zoeken, dit kan alleen maar tegenvallen. C. Aguilera was heel mooi in 1998, maar nu ....quote:
ik doe nog regelmatig de liedjes van 15 jaar geleden opzoeken, valt niet tegen als he ze vergelijkt met rihanna en gers pardoelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb afgeleerd om naar sterren van toen te gaan zoeken, dit kan alleen maar tegenvallen. C. Aguilera was heel mooi in 1998, maar nu ....
WIe maakt hem aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
facebook.com/bij1miljoenlikesvaltomadejuryaan
Is nog ouder dan Mejaquote:
The Cure was de eerstequote:
weet ik, als ik de jaartallen hoor bij de liedjes begin ik me oud te voelenquote:
Kwartje viel wat laatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Is dit de beugel-uitzending?
Grolsch is sponsor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |