wauw :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef superdrufus het volgende:
Ik ben half reptilian, half robot
zwemmen in een tropische zwembad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dven het volgende:
Ik heb Duits, Nederlands en Engels bloed dus ben een dikke tropische mixz
Ben je gek dat is te koudquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
zwemmen in een tropische zwembad?
welkommquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Half Nederlands half Cubaans
Onder 45 graden en anders ga ik in de jacuzziquote:
wat een zeikerd ben je toch ook. -.-quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onder 45 graden en anders ga ik in de jacuzzi
Jij bent meer van de koele boys?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wat een zeikerd ben je toch ook. -.-
Sorry juffrouw, misschien had ik mij iets galanter moeten opstellenquote:
haha balen zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
half nederlander half belg
ja wat ik daar nou mee moet
straat filosoofquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef kleine-pooier het volgende:
Half mocro, half suri.
Tjikkies worden nat.
Woon je wel in Nederland of Marokko of zit je ook daar ergens tussenin?quote:
Geen flauw benul, over het algemeen zijn mensen even lelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar mooie mensen.
Halfbloedjes, je weet x
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar mooie mensen.
Halfbloedjes, je weet x
Haha, denken we toch een beetje tegenovergesteldquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!
alleenmaar nl mixquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze?
Ik zie ze wel veel ja
Oe ze is gelovig:Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!
wie is 'we'?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, denken we toch een beetje tegenovergesteld
zoiets heb ik nooit gezegd, zou t niet durven ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet volbloed.Voldemort heeft het bij het rechte einde.
Dan de muggles niet vergeten, viesquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet volbloed.Voldemort heeft het bij het rechte einde.
Jij en ik aangezien ik sprak over 'de meeste mensen zijn even lelijk' en jij over 'god heeft iedereen even mooi gemaakt'quote:
wat noem jij lelijk? Wat vind jij lelijk? Tell me :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij en ik aangezien ik sprak over 'de meeste mensen zijn even lelijk' en jij over 'god heeft iedereen even mooi gemaakt'
nu ben ik benieuwd naar 't eindresultaat.. Ben je nou zwart,of wit?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef LelijKnap het volgende:
25% Italiaans
25% Neger
25% Frans
25% Nederlands
Half om halfquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar 't eindresultaat.. Ben je nou zwart,of wit?
Alles wat nederlands engels en duits lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wat noem jij lelijk? Wat vind jij lelijk? Tell me :p
Blank?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles wat nederlands engels en duits lijkt
Roomkleurigquote:
Je kunt ook getint zijn slimpie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
je bent zwart, of je bent wit!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
je bent zwart, of je bent wit!
dat bestaat nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:58 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Je kunt ook getint zijn slimpie.
Ik mag jouw manier van denken welquote:
daaaaaaaaaaaaquote:
Vreesch niet, eens tref je mij weerquote:
Joh hey ik moet over vijf uur gewoon weer uit bedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
oh dven, oh dven, oh dven!!! Niet gaaan!!!!!
ben ik het niet waard dan :pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh hey ik moet over vijf uur gewoon weer uit bed
Hoe moet ik dat wetenquote:
waardeloos, dat je nog reageert ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
Geen foto's in dit topic. Waardeloos.
Dus je bent gierig en dom....sterkte.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
wat een stuk die worst !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
Pierre van Hooijdonk. Marokkaanse vader en Nederlandse moeder. Heeft zijn biologische vader verder nooit ontmoet.
[ afbeelding ]
Goed om te weten dat er toekomst isquote:
beetje raar hoofd jellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
ze lijkt meer op een Transgenderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er liever drie. Maar wanneer de jongen/meisje verhouding juist is dan mag vier ook welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik zeg het je alvorens, ik wil 4 kids
Ik plaats gewoon halfbloedjes. Verder houd ik mij afzijdig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender
Je ziet dat het ook de penis tussen de dijen klemtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender
Ik word er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ken overigens een chick, waar ik geen foto's van kan posten, maar ze is zo mooi als het klinkt: half Zweeds, half Spaans
bepaal jij dat? Of dat het een jonge of een meisje word? Nee, ik ben een dominante vrouw van 19! Dus! Ik bepaal hoeveel kids ik wil!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had er liever drie. Maar wanneer de jongen/meisje verhouding juist is dan mag vier ook wel
Ik kan op z'n minst mijn best er voor doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
bepaal jij dat? Of dat het een jonge of een meisje word? Nee, ik ben een dominante vrouw van 19! Dus! Ik bepaal hoeveel kids ik wil!
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
!!!!!! Kijk eens aan, je blijft me gewoon trouw!!!!!!!!
schijnheilige wijven zijn het he, vacaloca.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef VacaLoca het volgende:
Die Marokkaanse vrouwen neuken wat af met buitenlanders.
En hier in NL doen ze altijd zo moeilijk
Nee, we zouden nog trouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef Dven het volgende:
Maar goed, het was mij een genoegen. Geniet van jullie avond en tot ooit
Stuur me even een reminder op DM. Niet dat ik je vergeet ofzo. Hoi!quote:
gggggggggrrrrrraww is taalkundig meer correctquote:
hey, waar kijk jij nou allemaal naar? ;kwaad;quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Je ziet dat het ook de penis tussen de dijen klemt
Morgen maak ik het allemaal goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
hey, waar kijk jij nou allemaal naar? ;kwaad;
België is latijn (verbastering) voor Nederland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb zoveel nog niet gepost. Die Marokkanen houden alles bij op bepaalde forums.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jelle, schaam je, dat je deze nog niet gepost hebt.
[ afbeelding ]
Echte Mocro's.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nog niet gepost. Die Marokkanen houden alles bij op bepaalde forums.Zelfs opsomming van halfbloedjes. Opmerking van een Marokkaans meisje dat die Marokkaanse mannen alles neuken wat los en vast zit.
Dat Nederlandse Marokkanen forum?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wel lachen die forums.Heel andere humor.
Dat is er een van. Maar je hebt meerdere Arabische/Marokkaanse forums.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat Nederlandse Marokkanen forum?
Hoe heet die ook alweer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is er een van. Maar je hebt meerdere Arabische/Marokkaanse forums.
http://forums.marokko.nl/memberlist.php en http://www.arabsounds.nl/ haal ik veel informatie vandaan.quote:
Waarom hebben ze geen Seksualiteit fora?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/memberlist.php en http://www.arabsounds.nl/ haal ik veel informatie vandaan.
Hmm, ze zullen niet snel een 'seksforum' openen. Bij interesse kijken in het forum trouwen en liefde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen Seksualiteit fora?
Ik was maar aan het dollen joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, ze zullen niet snel een 'seksforum' openen. Bij interesse kijken in het forum trouwen en liefde.
Oh, het was wel een goede vraag. Had het niet eens in de gaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was maar aan het dollen joh.
eh, bah!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
Jamel Debbouze. Franse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat maakt het uit?? Mij boeit het iig niet wat iemands afkomst is.. Gaat om de persoon..
Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!quote:
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Helemaal als de afkomst van de ouders vergezocht is. Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Ben ik met je eens.
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens. Sorry voor de eerdere verwarring. Het ging mij om het punt dat ik het fascinerend vind om vergezochte combinaties van halfbloedjes te aanschouwen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..
Fijn dat te horen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens.
Mag ik hopen ja..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.
Haha, heel scherp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja..![]()
Maar liever gewoon 24/7
ze is niet lelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
japanse mocroquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Jellereppe het volgende:
Cyril Takayama. Japanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
Dreuzel dat je er bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
zoiets heb ik nooit gezegd, zou t niet durven ook
dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat maakt het uit?? Mij boeit het iig niet wat iemands afkomst is.. Gaat om de persoon..
Blank... licht getint... wordt erg snel bruin/neger...:Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef sneeuwtje het volgende:
nu ben ik benieuwd naar 't eindresultaat.. Ben je nou zwart,of wit?
Aparte combinaties, vooral die Cyril.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze is niet lelijk
btw mooi haar
[..]
japanse mocro
Waarom doet het ertoe of je nu wel volledig autochtoon bent of niet? Dat zegt meer over de plaats van geboorte van de ouders dan over de origine van de ouders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
Kwart Moluks, kwart Javaans, half Nederlands. 100% autochtoon gelukkig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:21 schreef Jellereppe het volgende:
Sarah Lahbati. Filipijnse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
Ik voel me gewoon beter dan buitenlanders omdat ik zelf wel een autochtoon ben, en een mooie Nederlandse achternaam heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom doet het ertoe of je nu wel volledig autochtoon bent of niet? Dat zegt meer over de plaats van geboorte van de ouders dan over de origine van de ouders.
Denk je dat het voor racisten er toe doet of je nu een allochtoon of een autochtone pinda bent? Het smaakt toch naar pinda wat hen betreft.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon beter dan buitenlanders omdat ik zelf wel een autochtoon ben, en een mooie Nederlandse achternaam heb.
quote:Uitspraak van Jesse: Ik heb mijn Marokkaanse vader nooit gekend. Ik neem hem niets kwalijk, want ik heb een mooie jeugd gehad. Mijn Marokkaanse achtergrond betekent eigenlijk niets voor me, de Indische van mijn oma veel meer. Maar ik heb natuurlijk een mediterraan uiterlijk. Ik begon als puber ook ineens te merken dat de chique modezaken waar mijn moeder kwam, mij extra in de gaten hielden. Op straat merk je ook dat ze je anders bejegenen omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt. Dat vond mijn moeder altijd heel vervelend. Ik ook. Het leert je wel je in te leven in bevolkingsgroepen die dit nog veel sterker meemaken.
Als het je niet bevalt, dan moet je bij GC / [{(GC)}] feedbacktopic zijn. Dan kun je erover klagen. Als men mij er dan op wijst dat het niet de bedoeling is, dan kap ik er snel mee. Als het jouw woorden betreft, dan wuif ik dat weg. Leggen geen gewicht op de weegschaal. Klonk is overigens online, dus pak je kans in het bovenstaande topic en dien je klacht in. In de tussentijd ga ik vrolijk verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet dat? Het posten van willekeurige mensen voorzien van een hele beperkte stamboom?
Dat je die stamboom eens even beklimt en tussen de andere eikels gaat zitten.
Het topic is of er halfbloedjes zijn op FOK! en niet zoek random wat mensen uit en post die hier neer of hebben al die lui soms een FOK! account?
Ben jij gewoon geestelijk beperkt of gewoon slim voor een zeespons?
Hij lijkt op jayh, die zanger?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Jellereppe het volgende:
Jaouad Ait Taleb Nasser. Antilliaanse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
Dat is zijn zangersnaam. Hij staat inderdaad beter bekend als Jayh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:10 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Hij lijkt op jayh, die zanger?
Gewoon doorgaan! Vind het hartstikke interessantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan moet je bij GC / [{(GC)}] feedbacktopic zijn. Dan kun je erover klagen. Als men mij er dan op wijst dat het niet de bedoeling is, dan kap ik er snel mee. Als het jouw woorden betreft, dan wuif ik dat weg. Leggen geen gewicht op de weegschaal. Klonk is overigens online, dus pak je kans in het bovenstaande topic en dien je klacht in. In de tussentijd ga ik vrolijk verder.
Daar hoef je geen halve voor te zijn. Ik ben een hele en bevind mij ook in zo'n cultuur spagaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:41 schreef Plots het volgende:
Half Nederlands/Turks
Wie heeft hier nog meer identiteitsprobleem of zit in een cultuur spagaat?
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar hoef je geen halve voor te zijn. Ik ben een hele en bevind mij ook in zo'n cultuur spagaat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Marokkanen vinden me geen echte mocro en surinamers vinden mij geen suri.
En nederlanders... Tsja die zijn wel eens discriminatoristich.
Dank je. Zal ik zeker doen als mensen dat willen. Even wat opdrachten voor school afmaken. Kan ik van het weekend genieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan! Vind het hartstikke interessant
Godsamme. Ik ben bang!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Ayda Field(vrouw van Robbie Williams)
Turkse vader, Amerikaanse moeder
[ afbeelding ]
Gewoon jezelf zijn. Je bent wie je bent. Maak gewoon wat van je leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Marokkanen vinden me geen echte mocro en surinamers vinden mij geen suri.
En nederlanders... Tsja die zijn wel eens discriminatoristich.
Ik maak me niet druk meer, het is alleen jammer dat een hoop mensen zo kortzichtig zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn. Je bent wie je bent. Maak gewoon wat van je leven.
Geen dank, jongen. Ik snap je heel goed. Gewoon wat van het leven maken. Het is niet anders. Maak er het beste van en maak je verder niet druk om het punt of mensen je als Marokkaan of Surinamer zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk meer, het is alleen jammer dat een hoop mensen zo kortzichtig zijn.
Plus door het gemeente beleid van de plaats waar ik woon, zijn er veel halfbloed allochtonen in mijn wijk.
Dus er is begrip.
Maar als nog shokran of hoe je het ook schrijft.
ikkequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Hendroit het volgende:
ik ben 12,5% italiaans, wie wil me aanraken?
Is een van jouw ouders in het buitenland geboren en jij in Nederland? Zo ja, dan ben je 2e generatie allochtoon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
Kwart Moluks, kwart Javaans, half Nederlands. 100% autochtoon gelukkig.
Het is mij een genoegen. Dank je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Snelle Jelle & Eagle bedankt voor de foto's
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Snelle Jelle & Eagle bedankt voor de foto's
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is mij een genoegen. Dank je.
Even los v/h kapsel lijkt hij op Frodoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef Jellereppe het volgende:
Samir Barris. Algerijnse vader en Belgische moeder.
[ afbeelding ]
Haha, scherp gezien. Nu ik goed kijk moet ik je gelijk geven. Dat gezicht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Even los v/h kapsel lijkt hij op Frodo
Btw, volgens mij ging dit topic over halfbloedjes op FOK!
Al zijn een paar van die chicks die ik hier op de foto's zag meer dan welkom hier
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Maria Ozawa
Canadese vader, Japanse moeder
[ afbeelding ]
Haha, ik heb het even opgezocht. Ik had al zo'n bruin vermoeden toen ik deze post las...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamen![]()
Ghe, en zij lijkt een beetje op Jamie Lee Curtis:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:25 schreef Jellereppe het volgende:
Fatine Layt. Marokkaanse vader en Franse moeder.
Hehe, je bent scherp. Ik had hiet niet eens opgemerkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ghe, en zij lijkt een beetje op Jamie Lee Curtis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hehe, je bent scherp. Ik had hiet niet eens opgemerkt.
hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamen![]()
marokkaanse pizzaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Mehdi Savalli. Italiaanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt niet vaak voor.quote:
Even los v/h eten/cultuur is half spaans half Marokkaans eigenlijk vergelijkbaar met half Nederlands, half Frans... wel gemixt, maar afhankelijk van de exacte specificatie v/d voorouders redelijk 'van hetzelfde'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Half Spaans en half Marokkaans zeker. Moet ze even opzoeken.
Heb je gelijk in. Moren hebben huisgehouden in Spanje. Zie je ook aan de huidskleur. Blijft lichtgetint.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Even los v/h eten/cultuur is half spaans half Marokkaans eigenlijk vergelijkbaar met half Nederlands, half Frans... wel gemixt, maar afhankelijk van de exacte specificatie v/d voorouders redelijk 'van hetzelfde'.
thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
Mehdi Carcela-Gonzalez. Spaanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geen dank. Je ziet het verschil niet tussen die mix. Ik ga nu een persoon posten waarbij zelfs Badr Hari nog een lieverdje bij is. Ze kunnen van het levensverhaal van die man een spannende film maken. Niet te geloven. Wel een crimineel, maar goed.quote:
toevallig net zien spelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:44 schreef Jellereppe het volgende:
Akim Ramoul met zoontje. Algerijnse vader en Nederlandse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, geen dank. Je ziet het verschil niet tussen die mix. Ik ga nu een persoon posten waarbij zelfs Badr Hari nog een lieverdje bij is. Ze kunnen van het levensverhaal van die man een spannende film maken. Niet te geloven. Wel een crimineel, maar goed.
Haha, Marokkanen/Spanjaarden/Italianen komt altijd een donkere huidskleur uit. Hij is evenwel Kaukasiër. Daarnaast heb je de Negroïde ras. Chinezen en Japanners zijn weer Mongoliden. Maar goed, ik haat dat onderscheid. We zijn allemaal mensen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee idd
ik vind meer op een neger lijken
Komt door de misvatting donkere huidskleur = neger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee idd
ik vind meer op een neger lijken
klopt helemaal ik heb een tintjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Komt door de misvatting donkere huidskleur = neger.
En dat terwijl je zelf volgens mij ook niet eens blank bent...?
verhouding in %?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt helemaal ik heb een tintje
ik heb suri chineese nederlandse bloed
maar heb geen spleetogen ik lijk meer op een nederlandse surinaamse
Dat onthoud ik, anonymousz.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt helemaal ik heb een tintje
ik heb suri chineese nederlandse bloed
maar heb geen spleetogen ik lijk meer op een nederlandse surinaamse
ik denk 25 % NL, 12.5 of 6.25 chinees de rest surinaamsquote:
quote:
leuke speler om te zienquote:
Chinezen niet ook Surinaamse Chinesen of Chinesen die zijn geimmigreerd in Suriname?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk 25 % NL, 12.5 of 6.25 chinees de rest surinaams
mijn voorouders waren chinezen
Haha, dat Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
leuke speler om te zien
speelt vrij fair, pakt zijn puntjes en is niet bang voor een knokpartijtje
helaas (imo) niet meer in beeld bij Oranje
Dat (nu)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?
Haha, meer FOK!kers zijn gemixt dan gedacht. Ik had het gehouden bij misschien een hand vol, maar we zitten daar nu ruim over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
zelf half Nederlands, half Surinaams trouwens
mweh hoort bij de sport, als je bang bent voor een beetje zeer moet je gaan voetballenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?
Ik weet het. Zat een beetje te dollen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh hoort bij de sport, als je bang bent voor een beetje zeer moet je gaan voetballen
sprak laast bij de tramhalte een random Russische kerel, die is in Nederland blijven hangen vanwege de mooie vrouwen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, meer FOK!kers zijn gemixt dan gedacht. Ik had het gehouden bij misschien een hand vol, maar we zitten daar nu ruim over.
Dat zijn de mooiste spelers in de sport als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:07 schreef sp3c het volgende:
hij speelt heel fair iig en daar ben ik wel fan van
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Chinezen niet ook Surinaamse Chinesen of Chinesen die zijn geimmigreerd in Suriname?
absoluut!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste spelers in de sport als je het mij vraagt.
Wat een man. Als hij daar dol op is, kun je hem zeker geen ongelijk geven. In Rusland zul je hoogstwaarschijnlijk inderdaad veel minder halfbloedjes tegenkomen dan in Europa.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
sprak laast bij de tramhalte een random Russische kerel, die is in Nederland blijven hangen vanwege de mooie vrouwen!
verbaasde me want Russische vrouwen zijn niet lelijk ofzo, hij gaf me daar gelijk in maar al die halfbloedjes vond hij zo mooi![]()
ik gaf hem geen ongelijk
Rusland is ook rascistisch als de pest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een man. Als hij daar dol op is, kun je hem zeker geen ongelijk geven. In Rusland zul je hoogstwaarschijnlijk inderdaad veel minder halfbloedjes tegenkomen dan in Europa.
Yep, ijshockey is een harde sport. Ik volg het niet, maar je ziet soms wel wat op het nieuws dat het er in sommige competities hard aan toe gaat. Kijkt niemand meer van op. Wel een mooie sport. Meer dan genoeg adrenline krijg je daarvan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut!
heel die ploeg (geleen) hoor, vorig jaar heb ik echt snoeiharde wedstrijden gezien tegen die gasten maar het word nooit smerig, werden ze kampioen in Den Haag maar ik vond het prachtig om te zien allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |