wat een stuk die worst !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
Pierre van Hooijdonk. Marokkaanse vader en Nederlandse moeder. Heeft zijn biologische vader verder nooit ontmoet.
[ afbeelding ]
Goed om te weten dat er toekomst isquote:
beetje raar hoofd jellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
ze lijkt meer op een Transgenderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
Ik had er liever drie. Maar wanneer de jongen/meisje verhouding juist is dan mag vier ook welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik zeg het je alvorens, ik wil 4 kids
Ik plaats gewoon halfbloedjes. Verder houd ik mij afzijdig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender
Je ziet dat het ook de penis tussen de dijen klemtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender
Ik word er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ken overigens een chick, waar ik geen foto's van kan posten, maar ze is zo mooi als het klinkt: half Zweeds, half Spaans
bepaal jij dat? Of dat het een jonge of een meisje word? Nee, ik ben een dominante vrouw van 19! Dus! Ik bepaal hoeveel kids ik wil!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had er liever drie. Maar wanneer de jongen/meisje verhouding juist is dan mag vier ook wel
Ik kan op z'n minst mijn best er voor doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
bepaal jij dat? Of dat het een jonge of een meisje word? Nee, ik ben een dominante vrouw van 19! Dus! Ik bepaal hoeveel kids ik wil!
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
!!!!!! Kijk eens aan, je blijft me gewoon trouw!!!!!!!!
schijnheilige wijven zijn het he, vacaloca.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:18 schreef VacaLoca het volgende:
Die Marokkaanse vrouwen neuken wat af met buitenlanders.
En hier in NL doen ze altijd zo moeilijk
Nee, we zouden nog trouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef Dven het volgende:
Maar goed, het was mij een genoegen. Geniet van jullie avond en tot ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |