Dank je. Zal ik zeker doen als mensen dat willen. Even wat opdrachten voor school afmaken. Kan ik van het weekend genieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan! Vind het hartstikke interessant
Godsamme. Ik ben bang!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Ayda Field(vrouw van Robbie Williams)
Turkse vader, Amerikaanse moeder
[ afbeelding ]
Gewoon jezelf zijn. Je bent wie je bent. Maak gewoon wat van je leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Marokkanen vinden me geen echte mocro en surinamers vinden mij geen suri.
En nederlanders... Tsja die zijn wel eens discriminatoristich.
Ik maak me niet druk meer, het is alleen jammer dat een hoop mensen zo kortzichtig zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn. Je bent wie je bent. Maak gewoon wat van je leven.
Geen dank, jongen. Ik snap je heel goed. Gewoon wat van het leven maken. Het is niet anders. Maak er het beste van en maak je verder niet druk om het punt of mensen je als Marokkaan of Surinamer zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk meer, het is alleen jammer dat een hoop mensen zo kortzichtig zijn.
Plus door het gemeente beleid van de plaats waar ik woon, zijn er veel halfbloed allochtonen in mijn wijk.
Dus er is begrip.
Maar als nog shokran of hoe je het ook schrijft.
ikkequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Hendroit het volgende:
ik ben 12,5% italiaans, wie wil me aanraken?
Is een van jouw ouders in het buitenland geboren en jij in Nederland? Zo ja, dan ben je 2e generatie allochtoon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
Kwart Moluks, kwart Javaans, half Nederlands. 100% autochtoon gelukkig.
Het is mij een genoegen. Dank je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Snelle Jelle & Eagle bedankt voor de foto's
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
Snelle Jelle & Eagle bedankt voor de foto's
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is mij een genoegen. Dank je.
Even los v/h kapsel lijkt hij op Frodoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef Jellereppe het volgende:
Samir Barris. Algerijnse vader en Belgische moeder.
[ afbeelding ]
Haha, scherp gezien. Nu ik goed kijk moet ik je gelijk geven. Dat gezicht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Even los v/h kapsel lijkt hij op Frodo
Btw, volgens mij ging dit topic over halfbloedjes op FOK!
Al zijn een paar van die chicks die ik hier op de foto's zag meer dan welkom hier
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Maria Ozawa
Canadese vader, Japanse moeder
[ afbeelding ]
Haha, ik heb het even opgezocht. Ik had al zo'n bruin vermoeden toen ik deze post las...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamen![]()
Ghe, en zij lijkt een beetje op Jamie Lee Curtis:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:25 schreef Jellereppe het volgende:
Fatine Layt. Marokkaanse vader en Franse moeder.
Hehe, je bent scherp. Ik had hiet niet eens opgemerkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ghe, en zij lijkt een beetje op Jamie Lee Curtis:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hehe, je bent scherp. Ik had hiet niet eens opgemerkt.
hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Haar ken ik! Maar ik weet alleen niet of ik daar nou trots op moet zijn of me er juist voor moet schamen![]()
marokkaanse pizzaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Mehdi Savalli. Italiaanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt niet vaak voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |