Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!quote:
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Helemaal als de afkomst van de ouders vergezocht is. Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Ben ik met je eens.
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens. Sorry voor de eerdere verwarring. Het ging mij om het punt dat ik het fascinerend vind om vergezochte combinaties van halfbloedjes te aanschouwen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..
Fijn dat te horen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens.
Mag ik hopen ja..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.
Haha, heel scherp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja..![]()
Maar liever gewoon 24/7
ze is niet lelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
japanse mocroquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Jellereppe het volgende:
Cyril Takayama. Japanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
Dreuzel dat je er bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
zoiets heb ik nooit gezegd, zou t niet durven ook
dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat maakt het uit?? Mij boeit het iig niet wat iemands afkomst is.. Gaat om de persoon..
Blank... licht getint... wordt erg snel bruin/neger...:Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef sneeuwtje het volgende:
nu ben ik benieuwd naar 't eindresultaat.. Ben je nou zwart,of wit?
Aparte combinaties, vooral die Cyril.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze is niet lelijk
btw mooi haar
[..]
japanse mocro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |