wauw :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef superdrufus het volgende:
Ik ben half reptilian, half robot
zwemmen in een tropische zwembad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dven het volgende:
Ik heb Duits, Nederlands en Engels bloed dus ben een dikke tropische mixz
Ben je gek dat is te koudquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
zwemmen in een tropische zwembad?
welkommquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Half Nederlands half Cubaans
Onder 45 graden en anders ga ik in de jacuzziquote:
wat een zeikerd ben je toch ook. -.-quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onder 45 graden en anders ga ik in de jacuzzi
Jij bent meer van de koele boys?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wat een zeikerd ben je toch ook. -.-
Sorry juffrouw, misschien had ik mij iets galanter moeten opstellenquote:
haha balen zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
half nederlander half belg
ja wat ik daar nou mee moet
straat filosoofquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef kleine-pooier het volgende:
Half mocro, half suri.
Tjikkies worden nat.
Woon je wel in Nederland of Marokko of zit je ook daar ergens tussenin?quote:
Geen flauw benul, over het algemeen zijn mensen even lelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar mooie mensen.
Halfbloedjes, je weet x
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar mooie mensen.
Halfbloedjes, je weet x
Haha, denken we toch een beetje tegenovergesteldquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!
alleenmaar nl mixquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze?
Ik zie ze wel veel ja
Oe ze is gelovig:Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ieder mens dat God geschapen heeft is mooi!
wie is 'we'?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, denken we toch een beetje tegenovergesteld
zoiets heb ik nooit gezegd, zou t niet durven ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet volbloed.Voldemort heeft het bij het rechte einde.
Dan de muggles niet vergeten, viesquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet volbloed.Voldemort heeft het bij het rechte einde.
Jij en ik aangezien ik sprak over 'de meeste mensen zijn even lelijk' en jij over 'god heeft iedereen even mooi gemaakt'quote:
wat noem jij lelijk? Wat vind jij lelijk? Tell me :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij en ik aangezien ik sprak over 'de meeste mensen zijn even lelijk' en jij over 'god heeft iedereen even mooi gemaakt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |