Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!quote:
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Helemaal als de afkomst van de ouders vergezocht is. Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u.. En ik MEEN het.. Ben natuurlijk wél geïnteresseerd. Leuk juist om "nieuwe dingen te leren"!!
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tevens ook mooi om halfbloedjes te zien. Ben ik met je eens.
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens. Sorry voor de eerdere verwarring. Het ging mij om het punt dat ik het fascinerend vind om vergezochte combinaties van halfbloedjes te aanschouwen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan me dus écht NIKS schelen he?? Nogmaals": het gaat mij om de persoon. Overigens was mijn ex wel van "gemengd" bloed..
Fijn dat te horen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het gaat om de persoon. Ben ik helemaal met je eens.
Mag ik hopen ja..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.
Haha, heel scherp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja..![]()
Maar liever gewoon 24/7
ze is niet lelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
japanse mocroquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Jellereppe het volgende:
Cyril Takayama. Japanse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
Dreuzel dat je er bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
zoiets heb ik nooit gezegd, zou t niet durven ook
dat is ook zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat maakt het uit?? Mij boeit het iig niet wat iemands afkomst is.. Gaat om de persoon..
Blank... licht getint... wordt erg snel bruin/neger...:Pquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef sneeuwtje het volgende:
nu ben ik benieuwd naar 't eindresultaat.. Ben je nou zwart,of wit?
Aparte combinaties, vooral die Cyril.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze is niet lelijk
btw mooi haar
[..]
japanse mocro
Waarom doet het ertoe of je nu wel volledig autochtoon bent of niet? Dat zegt meer over de plaats van geboorte van de ouders dan over de origine van de ouders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
Kwart Moluks, kwart Javaans, half Nederlands. 100% autochtoon gelukkig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:21 schreef Jellereppe het volgende:
Sarah Lahbati. Filipijnse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
Ik voel me gewoon beter dan buitenlanders omdat ik zelf wel een autochtoon ben, en een mooie Nederlandse achternaam heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom doet het ertoe of je nu wel volledig autochtoon bent of niet? Dat zegt meer over de plaats van geboorte van de ouders dan over de origine van de ouders.
Denk je dat het voor racisten er toe doet of je nu een allochtoon of een autochtone pinda bent? Het smaakt toch naar pinda wat hen betreft.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon beter dan buitenlanders omdat ik zelf wel een autochtoon ben, en een mooie Nederlandse achternaam heb.
quote:Uitspraak van Jesse: Ik heb mijn Marokkaanse vader nooit gekend. Ik neem hem niets kwalijk, want ik heb een mooie jeugd gehad. Mijn Marokkaanse achtergrond betekent eigenlijk niets voor me, de Indische van mijn oma veel meer. Maar ik heb natuurlijk een mediterraan uiterlijk. Ik begon als puber ook ineens te merken dat de chique modezaken waar mijn moeder kwam, mij extra in de gaten hielden. Op straat merk je ook dat ze je anders bejegenen omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt. Dat vond mijn moeder altijd heel vervelend. Ik ook. Het leert je wel je in te leven in bevolkingsgroepen die dit nog veel sterker meemaken.
Als het je niet bevalt, dan moet je bij GC / [{(GC)}] feedbacktopic zijn. Dan kun je erover klagen. Als men mij er dan op wijst dat het niet de bedoeling is, dan kap ik er snel mee. Als het jouw woorden betreft, dan wuif ik dat weg. Leggen geen gewicht op de weegschaal. Klonk is overigens online, dus pak je kans in het bovenstaande topic en dien je klacht in. In de tussentijd ga ik vrolijk verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet dat? Het posten van willekeurige mensen voorzien van een hele beperkte stamboom?
Dat je die stamboom eens even beklimt en tussen de andere eikels gaat zitten.
Het topic is of er halfbloedjes zijn op FOK! en niet zoek random wat mensen uit en post die hier neer of hebben al die lui soms een FOK! account?
Ben jij gewoon geestelijk beperkt of gewoon slim voor een zeespons?
Hij lijkt op jayh, die zanger?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Jellereppe het volgende:
Jaouad Ait Taleb Nasser. Antilliaanse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]
Dat is zijn zangersnaam. Hij staat inderdaad beter bekend als Jayh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:10 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Hij lijkt op jayh, die zanger?
Gewoon doorgaan! Vind het hartstikke interessantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan moet je bij GC / [{(GC)}] feedbacktopic zijn. Dan kun je erover klagen. Als men mij er dan op wijst dat het niet de bedoeling is, dan kap ik er snel mee. Als het jouw woorden betreft, dan wuif ik dat weg. Leggen geen gewicht op de weegschaal. Klonk is overigens online, dus pak je kans in het bovenstaande topic en dien je klacht in. In de tussentijd ga ik vrolijk verder.
Daar hoef je geen halve voor te zijn. Ik ben een hele en bevind mij ook in zo'n cultuur spagaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:41 schreef Plots het volgende:
Half Nederlands/Turks
Wie heeft hier nog meer identiteitsprobleem of zit in een cultuur spagaat?
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar hoef je geen halve voor te zijn. Ik ben een hele en bevind mij ook in zo'n cultuur spagaat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:28 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Marokkanen vinden me geen echte mocro en surinamers vinden mij geen suri.
En nederlanders... Tsja die zijn wel eens discriminatoristich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |