verhouding in %?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt helemaal ik heb een tintje
ik heb suri chineese nederlandse bloed
maar heb geen spleetogen ik lijk meer op een nederlandse surinaamse
Dat onthoud ik, anonymousz.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt helemaal ik heb een tintje
ik heb suri chineese nederlandse bloed
maar heb geen spleetogen ik lijk meer op een nederlandse surinaamse
ik denk 25 % NL, 12.5 of 6.25 chinees de rest surinaamsquote:
quote:
leuke speler om te zienquote:
Chinezen niet ook Surinaamse Chinesen of Chinesen die zijn geimmigreerd in Suriname?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk 25 % NL, 12.5 of 6.25 chinees de rest surinaams
mijn voorouders waren chinezen
Haha, dat Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
leuke speler om te zien
speelt vrij fair, pakt zijn puntjes en is niet bang voor een knokpartijtje
helaas (imo) niet meer in beeld bij Oranje
Dat (nu)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?
Haha, meer FOK!kers zijn gemixt dan gedacht. Ik had het gehouden bij misschien een hand vol, maar we zitten daar nu ruim over.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
zelf half Nederlands, half Surinaams trouwens
mweh hoort bij de sport, als je bang bent voor een beetje zeer moet je gaan voetballenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, die Noord-Afrikaans bloed borrelt zo en dan op?
Ik weet het. Zat een beetje te dollen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh hoort bij de sport, als je bang bent voor een beetje zeer moet je gaan voetballen
sprak laast bij de tramhalte een random Russische kerel, die is in Nederland blijven hangen vanwege de mooie vrouwen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, meer FOK!kers zijn gemixt dan gedacht. Ik had het gehouden bij misschien een hand vol, maar we zitten daar nu ruim over.
Dat zijn de mooiste spelers in de sport als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:07 schreef sp3c het volgende:
hij speelt heel fair iig en daar ben ik wel fan van
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Chinezen niet ook Surinaamse Chinesen of Chinesen die zijn geimmigreerd in Suriname?
absoluut!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste spelers in de sport als je het mij vraagt.
Wat een man. Als hij daar dol op is, kun je hem zeker geen ongelijk geven. In Rusland zul je hoogstwaarschijnlijk inderdaad veel minder halfbloedjes tegenkomen dan in Europa.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
sprak laast bij de tramhalte een random Russische kerel, die is in Nederland blijven hangen vanwege de mooie vrouwen!
verbaasde me want Russische vrouwen zijn niet lelijk ofzo, hij gaf me daar gelijk in maar al die halfbloedjes vond hij zo mooi![]()
ik gaf hem geen ongelijk
Rusland is ook rascistisch als de pest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een man. Als hij daar dol op is, kun je hem zeker geen ongelijk geven. In Rusland zul je hoogstwaarschijnlijk inderdaad veel minder halfbloedjes tegenkomen dan in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |