Denken dat Stinho een halfjaar zonder zijn verslaving kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ajacied422, was jij niet een half jaar pleite ?
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Scandinavie is hot tegenwoordig in TV-land.
het valt niet op dat ze niet kunnen acteren omdat je ze niet verstaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Denen kunnen wel acteren volgens mij, dat zie ik ze hier niet nadoen.
Pippi Langkous!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
Vanavond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef thettes het volgende:
Ik moet hem nog steeds kijken deze serie, ook populair onder politicologiestudenten namelijk
Niet zijn schandknaap?quote:
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.quote:
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.
Nee zijn kinderen zijn nog heel jong geloof ik..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.
True Bloodquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij saai. Ik heb liever een serie met wat aktie
Dan moet je naar Playboy Channel gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Het heeft me nog niet echt over de streep getrokken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Je hoeft onderhand al niet meer te kijken zoveel vertellen ze.
Daan Bonenkamp, één van de woordvoerders van de Fractie van D66quote:
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veelquote:
Sons of Anarchy is meer jouw ding zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik voel door dit item ook niet direct de behoefte opkomen om meteen te gaan kijken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Je hoeft onderhand al niet meer te kijken zoveel vertellen ze.
Zoiets. Of Spartacusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy is meer jouw ding zeker?
Vraag je om aktie kom je met 2 saaie seriesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veel
Volgens mij is het iid niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
american horror storyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veel
Ik heb deze 2 nog nooit gezien, het leek me spannend, maar niet dus blijkbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Vraag je om aktie kom je met 2 saaie series
Penozaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Grimm is matig, niet slecht maar weer een hoop closed episodes. American Horror Story is geniaal. Seizoen 1 is echt een mooi gesloten boek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 nog nooit gezien, het leek me spannend, maar niet dus blijkbaar
ooh ik was het bijna vergeten! thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar 1. Zie jullie in RLS.
Hahaha ja da's gewoon geil met humor. Ook een geniale serie met super acteurs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
En Californication, maar dat is hele andere koek.
Ik ga meequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar 1. Zie jullie in RLS.
breaking bad heb ik ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaar
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaar
Runklequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja da's gewoon geil met humor. Ook een geniale serie met super acteurs.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ooh ik was het bijna vergeten! thanks!
Sopranos met afstand, als je dat tenminste tot de laatste jaren kan rekenenen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Goede scifi moet ik je teleur stellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
breaking bad heb ik ook nog nooit gezienEr is ook zoveel. Eigenlijk wacht ik nog op een goede SciFi serie.
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Goede scifi moet ik je teleur stellen.
fireflyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.
Ik heb geen pakket... ik heb analoogquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?
Syfy zend meer herhalingen uit dan wat anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?
Is dat er nog dan, Analoog ? Nu bezig Doctor Who, zometeen Sanctuary etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen pakket... ik heb analoogEn alle series heb ik denk ik al gezien
SciFI (die ik wilde zien dan).
Kijk het verder niet echt hoor, ben niet zo'n SF film kijker. Wel lezer trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Syfy zend meer herhalingen uit dan wat anders.
Dr Who, Warehouse 13, Eureka, Xena, Hercules.
The witches of Oz al een keer of 10 de afgelopen maanden.
Enige nieuwe is het nieuwe seizoen van Haven en die is al weer bijna een jaar oud.
Ja hoor dat bestaat nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat er nog dan, Analoog ? Nu bezig Doctor Who, zometeen Sanctuary etc.
Deze eps over die Makri van Sanctuary is nu de 4de keer dat ik die eps zie -dit jaar-.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat er nog dan, Analoog ? Nu bezig Doctor Who, zometeen Sanctuary etc.
Deze nieuwe assistent (xmas eps) is een juweeltjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor dat bestaat nogEn Dr Who heb ik al een tijdje niet meer gevolgd op een gegeven moment vond ik het niet leuk meer, toen er een assistente bij kwam en zo.
2013 ? Doen ze goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze eps over die Makri van Sanctuary is nu de 4de keer dat ik die eps zie -dit jaar-.
Hij staat hier bovenaan, met Ronnie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Was er geen lucky? Mijn internet was opeens weg
Hehequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij staat hier bovenaan, met Ronnie.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Hm, dan moeten ze het ook niet bij DWDD promotenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik denk dat de meesten het hier niks vinden, want je moet denk ik wel redelijk intelligent zijn om het boeiend te vinden.
Ja, kunnen ze ook niks aan doen dat Jan en Alleman daar naar kijkt. Is niet echt de doelgroep.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dan moeten ze het ook niet bij DWDD promoten
Daarom kijk ik het ook niet, veel te ingewikkeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik denk dat de meesten het hier niks vinden, want je moet denk ik wel redelijk intelligent zijn om het boeiend te vinden.
quote:Van Nieuwkerk gaat bij minder salaris elders kijken
Als het kabinet besluit de balkenendenorm toe te passen op iedereen binnen de publieke omroep, gaat Matthijs van Nieuwkerk waarschijnlijk elders kijken.
'Het zou betekenen dat ik straks voor hetzelfde werk, namelijk dagelijks een aantrekkelijke talkshow maken en presenteren, elders een reusachtig zonniger beloning krijg. Dan zal ik daar in ieder geval eens over nadenken. Toch? Wie niet?', zegt Van Nieuwkerk tegen vakblad Broadcast Magazine.
In het huidige regeerakkoord staat dat topfuncties in de publieke sector maximaal met een ministersalaris beloond mogen worden. De VVD en PvdA willen deze maatregel voor alle werknemers in de publieke sector laten gelden, dus ook voor Matthijs van Nieuwkerk.
Bron
[/quote]quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom kijk ik het ook niet, veel te ingewikkeld
En Matthijs wil vooral niet minder gaan verdienen:
[..]
]ik kijk ook niet meer naar Borgen sorry gaat over politiekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
En Matthijs wil vooral niet minder gaan verdienen:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
En Matthijs moet bij de Vara blijven
Dat zou me inderdaad niks verbazen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Matthijs overstapt naar de commercielen voorspel ik een Spijkerman-effect.
Dat ja. Al denk ik eerder RTL5 of 7. Reclame maken is Matthijs sowieso wel gewend, dus die reclameblokken zullen hem verder worst wezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom?
Als-ie graag veel wil verdienen gaat-ie toch lekker naar RTL4?
Daar kan ook iedereen naar kijken die dat wil. Wat missen we dan precies?
Als Matthijs overstapt naar de commercielen voorspel ik een Spijkerman-effect.quote:
Zijn interviewskills zijn inderdaad ongeëvenaard, getuige bijvoorbeeld het item met pak 'm beet Phillipe Geubels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah daarmee doe je Mathijs toch echt tekort. Spijkerman had gewoon een ijzersterk programma+ een goed cabaret team zonder dat hij zelf heel talentvol was. Mathijs vind ik toch echt wel van een stuk hoger niveau dan Spijkerman.
Jan Boskamp die koeken uitdeelt aan Matthijs, dat zou ik nou wel graag willen zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Jan Paparazzi als vaste tafelheer.
Ik zou zelfs voor de gelegenheid speciaal gaan leren hoe je daar een gifje van maakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jan Boskamp die koeken uitdeelt aan Matthijs, dat zou ik nou wel graag willen zien.
Zo lang-ie z'n bek maar houdt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:48 schreef Jivis het volgende:
Jan Boskamp die koeken uitdeelt aan Matthijs, dat zou ik nou wel graag willen zien.
En Jan Uriot als vaste deskundoloog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Jan Paparazzi als vaste tafelheer.
Blijkbaar alles, want:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom?
quote:
Ik mis onze showbizzdeskundige welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En Jan Uriot als vaste deskundoloog.
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom?
Maar als DWDD op rtl komt kunnen de internationale kijkers niet meer meekijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je bedoelt Benno Mentveld zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Laat hem naar de commerciëlen gaan, Matthijs is makkelijk vervangbaar, die keren dat Menno Bentveld het overnam waren betere shows.
[/quote]quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
:
[..]
Ja? Kijk je ook Breaking Bad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik ga trouwens weer niet kijken vanavond aangezien ik The Wire aan het herkijken ben. Over goede series gesproken, beter dat dit is er niet. En The Wire is overigens wel ingewikkeld.
(Niet dat het iemand kan schelen trouwens).
O ja, grappig, maar Deadwood is tweede.quote:
Nee hoor, Band of Brothers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O ja, grappig, maar Deadwood is tweede.
Ik vind American Dad leuker dan Family guy.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O ja, grappig, maar Deadwood is tweede.
Ook top! Maar American Dad is een beetje dezelfde stijl als Family Guy, vandaar dat ik die noemdequote:
Ik ken beide series niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind American Dad leuker dan Family guy.
Ik heb toevallig toenstraks het eerste uur van Django gekeken en heb inderdaad al 100 keer nigger gehoordquote:
Er was een periode dat dat zo was, maar de laatste tijd heeft FG AD weer ingehaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind American Dad leuker dan Family guy.
Zuster!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Sjon de Wolf over schansspringen.
Met zijn kutreclames.
Ze zijn allemaal verrot. Lance staat nu ff symbool en hij mag de klappen opvangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rest heeft minstens evenveel gebruikt. Daar hoor je niemand over.
Maar die hielden gewoon hun mond, in plaats van dat arrogante geblaat van Lance.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, mijn bioritme liet me dat niet toe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je Lance live gezien vannacht?
Ik was wat laat.quote:
Hij is een beetje de Mr Big Star regisseur alleen heeft niemand zijn films gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Martin Koolhoven. Waardeloze pauper, die gast heeft niks anders te doen als Twitteren.
Die gaat straks de fanboy uithangen over Quentin Tarantino, let maar op.
Hij is zelf al jaren met een mislukt project bezig, om zelf een Western op poten te zetten.
De rest heeft idd 7 tourzeges binnen, sleepten mensen willens en wetens onterecht voor de rechter en intimideerde zequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet als enigequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem leukAls enige hier geloof ik.
Misschien had Lance wel meer talent. Armstrong is i.i.g. geen Mr. nobody die dankzij de dope ff 7 TDF's won. Voor zijn ziekte (en dopinggebruik?) werd hij al wereldkampioen en won hij klassiekers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
De rest heeft idd 7 tourzeges binnen, sleepten mensen willens en wetens onterecht voor de rechter en intimideerde ze
Ik dacht ook al: volgens mij gaat hij een punt makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is dit een terechte klacht van Ali.
Deze deelt geen klapjes uit, dus het is een verschillige.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Ah nee niet de Marokkaan omdat het moet
Wel des Vara'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Deze deelt geen klapjes uit, dus het is een verschillige.
die vraagteken in je zin doet het 'em hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien had Lance wel meer talent. Armstrong is i.i.g. geen Mr. nobody die dankzij de dope ff 7 TDF's won. Voor zijn ziekte (en dopinggebruik?) werd hij al wereldkampioen en won hij klassiekers.
Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Ja daar gaan de topics in MUZ en waar al niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Was vroeger gewoon een straatrat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Deze deelt geen klapjes uit, dus het is een verschillige.
Datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Petermeneer ik heb overal verstand van.
Mulder schreeuwt altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Waar is Jan Mulder, hij kon gisteren toch ook zo leuk schreeuwen
Ja, nodig dan Pieter Lakeman of zo uit. Heeft er net zo veel verstand van.quote:
Mensen die haten op Peterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Petermeneer ik heb overal verstand van.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens mij heb ik niet zoveel gemist, hij heeft het soort van toe in het begin. En dat was al meteen de clou.
Was gewoon zwaar geregisseerd met vantevoren afgesproken vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Live gezien. Eerste 3 minuten waren spannend, maar Oprah liet het daarna uit de handen glippen.
Leek het wel op idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was gewoon zwaar geregisseerd met vantevoren afgesproken vragen natuurlijk.
Alsof Oprah wat had in te brengenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Live gezien. Eerste 3 minuten waren spannend, maar Oprah liet het daarna uit de handen glippen.
Nee. Het ging ook om corruptie, intimidatie, het liegen onder ede en vooral details van het dopegebruik. De bekentenis deed er niet toe, over het verhaal erachter liet ie niks los.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar volgens mij heb ik niet zoveel gemist, hij heeft het soort van toe in het begin. En dat was al meteen de clou.
Eensgezindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/search?q=Peter%20R%20De%20Vries&src=typd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Dan zeggen ze 'hij zegt geeneens spijt, weet je'!
Ik heb wel wat stukjes gezien en gehoord. Dus ik denk niet dat ik het hele interview nog hoef te bekijken. Misschien het tweede deel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Het ging ook om corruptie, intimidatie, het liegen onder ede en vooral details van het dopegebruik. De bekentenis deed er niet toe, over het verhaal erachter liet ie niks los.
Ik ben geen Oprah-kijker, maar ze blijkt de Ivo Niehe van Amerika. De koningin van het kritiekloze interview.quote:
Jak heeft gelijk!quote:
Ze maakt leuke huisvrouwen-TV maar het is geen onderzoeksjournaliste natuurlijk en dat weet Lance natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben geen Oprah-kijker, maar ze blijkt de Ivo Niehe van Amerika. De koningin van het kritiekloze interview.
We hebben een TTquote:
Hij wordt dus steeds gevraagd om aan te schuivenquote:
Ik heb het verder niet gezien, maar dat fragment zag eruit als een waardeloos interviewquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Ja of Nee. Gvd het is toch geen kleuter.
Volgens mij belt Peter zelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij wordt dus steeds gevraagd om aan te schuiven
Dat heeft Oprah afgekeken van Barend & Barendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Ja of Nee. Gvd het is toch geen kleuter.
Dat moest omdat die verklaringen van anderen onder ede waren afgelegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Hij wilde gewoon geen antwoord geven op haar uitspraak, om anderen weer te beschermen.
Wanneer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeetje, wat is Peter R vervelend bezig zeg
Ik ben vanavond kamp Erik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt Erik een beetje kwaad, zijn gezicht loopt een beetje rood aan.
Ik begrijp hem welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt Erik een beetje kwaad, zijn gezicht loopt een beetje rood aan.
VI heeft gewoon compilatie ep tochquote:
Peter wil overal wel bij zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
Wil Peter ooit nog eens bij Oprah aan tafel zitten ofzo?
echt ? aww, ik dacht omdat PSV ook weer begon en zulksquote:
Echt een eindbaas die Dijkstra.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef Stiggie het volgende:
Dijkstraben het soms niet met hem eens maar hij heeft geen blad voor de mond. Hij was ook altijd lache bij VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |