Denken dat Stinho een halfjaar zonder zijn verslaving kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ajacied422, was jij niet een half jaar pleite ?
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Scandinavie is hot tegenwoordig in TV-land.
het valt niet op dat ze niet kunnen acteren omdat je ze niet verstaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Denen kunnen wel acteren volgens mij, dat zie ik ze hier niet nadoen.
Pippi Langkous!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
Vanavond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef thettes het volgende:
Ik moet hem nog steeds kijken deze serie, ook populair onder politicologiestudenten namelijk
Niet zijn schandknaap?quote:
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.quote:
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.
Nee zijn kinderen zijn nog heel jong geloof ik..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.
True Bloodquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij saai. Ik heb liever een serie met wat aktie
Dan moet je naar Playboy Channel gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij saai. Ik heb liever een serie met wat aktie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |