Denken dat Stinho een halfjaar zonder zijn verslaving kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ajacied422, was jij niet een half jaar pleite ?
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Scandinavie is hot tegenwoordig in TV-land.
het valt niet op dat ze niet kunnen acteren omdat je ze niet verstaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Denen kunnen wel acteren volgens mij, dat zie ik ze hier niet nadoen.
Pippi Langkous!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger ook wel hoor. VPRO had 30 jaar terug al tal van die kinderseries.
Vanavond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef thettes het volgende:
Ik moet hem nog steeds kijken deze serie, ook populair onder politicologiestudenten namelijk
Niet zijn schandknaap?quote:
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.quote:
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Assistent ofzo, zijn kinderen staan op zijn telefoon die wil hij niet in beeld en zijn jonger.
Nee zijn kinderen zijn nog heel jong geloof ik..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht echt dat het zijn zoon was. Jonge assistent.
True Bloodquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij saai. Ik heb liever een serie met wat aktie
Dan moet je naar Playboy Channel gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Het heeft me nog niet echt over de streep getrokken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Je hoeft onderhand al niet meer te kijken zoveel vertellen ze.
Daan Bonenkamp, één van de woordvoerders van de Fractie van D66quote:
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veelquote:
Sons of Anarchy is meer jouw ding zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik voel door dit item ook niet direct de behoefte opkomen om meteen te gaan kijken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Je hoeft onderhand al niet meer te kijken zoveel vertellen ze.
Zoiets. Of Spartacusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sons of Anarchy is meer jouw ding zeker?
Vraag je om aktie kom je met 2 saaie seriesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veel
Volgens mij is het iid niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
american horror storyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT vind ik dan weer niet leuk. Grimm lijkt me wel wat en American Horror Story, maar ik volg al te veel
Ik heb deze 2 nog nooit gezien, het leek me spannend, maar niet dus blijkbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Vraag je om aktie kom je met 2 saaie series
Penozaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Grimm is matig, niet slecht maar weer een hoop closed episodes. American Horror Story is geniaal. Seizoen 1 is echt een mooi gesloten boek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 nog nooit gezien, het leek me spannend, maar niet dus blijkbaar
ooh ik was het bijna vergeten! thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar 1. Zie jullie in RLS.
Hahaha ja da's gewoon geil met humor. Ook een geniale serie met super acteurs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
En Californication, maar dat is hele andere koek.
Ik ga meequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar 1. Zie jullie in RLS.
breaking bad heb ik ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaar
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
TB en Breaking Bad zijn voor mij de 2 beste amerikaanse series van de afgelopen paar jaar
Runklequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja da's gewoon geil met humor. Ook een geniale serie met super acteurs.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ooh ik was het bijna vergeten! thanks!
Sopranos met afstand, als je dat tenminste tot de laatste jaren kan rekenenen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Goede scifi moet ik je teleur stellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
breaking bad heb ik ook nog nooit gezienEr is ook zoveel. Eigenlijk wacht ik nog op een goede SciFi serie.
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Goede scifi moet ik je teleur stellen.
fireflyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer en als er een aardige SciFi serie is dan wordt het gecancelled.
Ik heb geen pakket... ik heb analoogquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?
Syfy zend meer herhalingen uit dan wat anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je geen SyFy Universal in je pakket ?
Is dat er nog dan, Analoog ? Nu bezig Doctor Who, zometeen Sanctuary etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen pakket... ik heb analoogEn alle series heb ik denk ik al gezien
SciFI (die ik wilde zien dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |