Normaal ga ik met de metro, maar dat ding (ja, ding) reed brak en was constant erg vol.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat de elite tegenwoordig ook al met de bus?
Neen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Goedzo Haarbal! Weet je de rechtsregel ook nog?
Lijkt erop alsof iemand inderdaad niet 'open nieuw deel' heeft gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is deze niet gekoppeld? Staat niet in MyAt?
Bij mij welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is deze niet gekoppeld? Staat niet in MyAt?
Je hebt 'm dan ook geopend, Einsteinquote:
Ongegrond verklaard!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Mij treft geen enkele blaam, sorry jongens
Gekoppeld, novietje van me.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Mij treft geen enkele blaam, sorry jongens
En ik wilde 'm anoniem houden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag royalties voor mijn grappen, meneertje.
Ik ga 'm toch niet handmatig met alle 190 koppelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Je ziet duidelijk dat Maharbal nieuw is
Gekoppeld enkel met vorig deel..
Je moest gewoon niet zo lang wachten. Zie wat er van komtquote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
wat een totale chaos
Ik open wel niks meer verdomme
Ja zoietsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
Oja Ties, Schwarz weet ik weer: huurachterstand is eigenlijk verzuim zonder ingebrekestelling omdat het missen van termijnen niet meer ongedaan gemaakt kan worden.
Zoiets.
Ik zeg niks.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Huurrecht arrest!
[..]
Normaal ga ik met de metro, maar dat ding (ja, ding) reed brak en was constant erg vol.
M'n auto parkeren op Zuid kost een godsvermogen.
O ja, dat zal. Ik herinnerde 'm me in combinatie met huurrecht: dus voortdurende verplichting (betaling huurtermijnen).quote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ging alleen niet om missen van termijnen maar tekortkomen in de nakoming van een voortdurende verplichting (onderhoudsplicht)
Ik heb oprecht alleen op open nieuw deel geklikt en de topictitel verandertquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
Ties je hebt het nieuwe topic verkloot en dan volhouden tegen ons dat je geen noviet meer bent?
Quote voor het nageslacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
@andere topic reacties: Bij mij kwam er geen nieuw topic dus ik dacht dat Ties verzuimt had een nieuwe te openen. Blijkbaar was dat niet zo. Excuses. Maar Ties had ook het nieuwe topic niet gekoppeld dus mij treft dan geen blaam. Ik disculpeer.
Verzuimt?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
@andere topic reacties: Bij mij kwam er geen nieuw topic dus ik dacht dat Ties verzuimt had een nieuwe te openen. Blijkbaar was dat niet zo. Excuses. Maar Ties had ook het nieuwe topic niet gekoppeld dus mij treft dan geen blaam. Ik disculpeer.
Verandert?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht alleen op open nieuw deel geklikt en de topictitel verandert
als je hier kijkt: edit nu niet meer dus
Topicreeks: SC WO Rechten
zie je dat het al eerder misging, niet mijn schuld
Ik raakte in de war door actajonquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verandert?![]()
Wat gebeurt er hier?
Mods=Godsquote:
Je was toch geen noviet meer? Dan kan je ook niet meer de schuld op mij afschuiven.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door actajon
[..]
Mods=Gods
Volgens Maharbal zijn we allemaal novietenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je was toch geen noviet meer? Dan kan je ook niet meer de schuld op mij afschuiven.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens Maharbal zijn we allemaal novieten
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens Maharbal zijn we allemaal novieten
Argelos heette die toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?
Zeg, zoiets dient nog altijd via een nederig verzoek van de noviet zelf te worden gedaan!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?
Oh damn you're right (again). Ik ben weer eens te lief voor de novieten.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, zoiets dient nog altijd via een nederig verzoek van de noviet zelf te worden gedaan!
Laat ik maar zo zeggen; het is maar goed dat er twee hoeders zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh damn you're right (again). Ik ben weer eens te lief voor de novieten.
Ja daarom is het ook een duo-functie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat ik maar zo zeggen; het is maar goed dat er twee hoeders zijn.
Op met die SBS6-stills inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, zoiets dient nog altijd via een nederig verzoek van de noviet zelf te worden gedaan!
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op met die SBS6-stills inderdaad.
Ik kan je er wel uithalen indien gewenst.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat ik al in de OP sta.
Don't overplay your hand.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat ik al in de OP sta.
Oh DAT dan weer wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan je er wel uithalen indien gewenst.
quote:
Nee ! Dat heb ik dus niet !quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gozert. Je hebt 'm toch al officieel binnen?
Op de voicemail neem ik aan?
Yreal? Wie is dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Merken jullie ook dat er soms een postnummer wordt overgeslagen ? En waar is Yreal eigenlijk ?
Dat neemt hij aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij je wilde aannemen?
Die met die opgevoerde brommer?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die UvA noviet met dat bierglas in z'n UI remember?
Proestquote:
Nee da's een RU noviet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Van die Microsoft troep was hij toch ?
That's the one.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die met die opgevoerde brommer?
Zal wel onder de plak zitten bij z'n vriendinquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ja. Toffe gast wel. Tijd dat-ie weer eens komt buurten hier.
Idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ja. Toffe gast wel. Tijd dat-ie weer eens komt buurten hier.
Vertel!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
Wow, dat is best wel een heel gaaf aanbod dat ik net krijg
Hahaha the cliffhanger. Vertel man !quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
Vertel man.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
Ik werkte ook bij de AH!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel er werkte iemand bij de Albert Heijn hier
Yuuup.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik roep Yreal uit tot held van #191. All in favour ?
Wat haat ik dat programma trouwens, en wat vind ik het tegelijkertijd wel cool, hiihquote:
Storage wars!quote:
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef Giku het volgende:
[..]
Wat haat ik dat programma trouwens, en wat vind ik het tegelijkertijd wel cool, hiih
Ik werkte in een anjerkwekerij. En nee geen bruine anjers.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik werkte ook bij de AH!
Zo Yreal, nou jij
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werkte in een anjerkwekerij. En nee geen bruine anjers.
Gast wat is het nou? Heb je een aanbod gekregen of ben je uitgenodigd om morgen de koffiejuf te vervangen?quote:
Yay.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik roep Yreal uit tot held van #191. All in favour ?
aanbod is in deze context niet het goede woord....quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gast wat is het nou? Heb je een aanbod gekregen of ben je uitgenodigd om morgen de koffiejuf te vervangen?
Super toch !quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
aanbod is in deze context niet het goede woord....
Hij had iets heel erg tofs, vroeg of ik het wilde doen, en maakte daarna voor morgen een afspraak om eens te bespreken of dat gaat werken.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werkte in een anjerkwekerij. En nee geen bruine anjers.
Ik moest ineens aan Spotless z'n bruine anjers denken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
aanbod is in deze context niet het goede woord....
Hij heeft iets heel erg tofs, vroeg of ik het wilde doen, en maakte daarna voor morgen een afspraak om eens te bespreken of dat gaat werken.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
weet er iemand hier iets af van private banking?
Ik zal het mijn private banker eens vragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
weet er iemand hier iets af van private banking?
Nope sorry, that's just me.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
The air crackles with anticipation.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?
Dat hele topic is geniaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
Ik heb de details al.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het topic skipt even een beat terwijl Yreal en Maharbal de details via DM uitwerken.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
Ohja.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beter van niet. We willen geen onderscheid tussen de novieten.
quote:
Jij gaat als werkend scheikundige beginnen met de bachelor fiscaal recht toch? Stop je dan helemaal in het lab?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef _Rooos_ het volgende:
"Fiscaal recht?
Als dat je oprecht leuk lijkt moet er wel een steekje bij je los zitten...
...
Oh wacht, maar dan wil je me binnenkort vast wel even helpen met m'n belastingaangifte."
Leuk, zulke vrienden...
Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij gaat als werkend scheikundige beginnen met de bachelor fiscaal recht toch? Stop je dan helemaal in het lab?
Interessante omscholing. Vanwaar die keuze, zie je met scheikunde geen interessante toekomst voor je? En vanwaar dan juist fiscaal recht? Sorry, ben behoorlijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Klopt.Maar wel in deeltijd dus naast de studie blijf ik sowieso gewoon aan het werk. Is ook wel zo veilig, want als de studie nou heel erg tegen blijkt te vallen heb ik in ieder geval nog relevante werkervaring bij het diploma dat ik nu heb...
Ik ben ook nog niemand tegengekomen die het wel een logische keuze vond.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Valid het volgende:
[..]
Interessante omscholing. Vanwaar die keuze, zie je met scheikunde geen interessante toekomst voor je? En vanwaar dan juist fiscaal recht? Sorry, ben behoorlijk nieuwsgierig.
Ik snap het. Zijn er niet legio mogelijkheden om door te groeien vanuit jouw achtergrond, ook richting hele andere functies?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niemand tegengekomen die het wel een logische keuze vond.![]()
Het probleem met het gebied waarin ik nu werk is dat je veel met dezelfde technieken blijft werken, in het begin is het leuk om met een nieuwe techniek te werken maar als je een apparaat eenmaal goed kent zit er weinig uitdaging meer in. En ik vind m'n werk zeker heel leuk om te doen, ik heb alleen sterk m'n twijfels of dat over 10 jaar nog steeds nog zo is. Daarom de keuze om er iets naast te gaan doen in een hele andere richting.
Ik ben bij fiscaal recht uitgekomen omdat ik het hele belastingstelsel sowieso al interessant vond, het lijkt me gewoon een leuke studie.![]()
M'n ideaalbeeld zou denk ik zijn om later 2 dagen op het lab te staan en daarnaast 3 dagen als fiscalist aan de slag te gaan, maar dat is niet zo realistisch verder.
Zijn stiefmoeder. Dat Tweede Kamerlid vindt het wel zichtbaar ongemakkelijk en hij wordt (terecht) behoorlijk voor het blok gezet door Pauw.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:42 schreef Yreal het volgende:
Bij P&W zit een CU 2de kamerlid zijn euthanasiestandpunten te verdedigen tegenover iemand die zijn vrouw heeft geholpen met zelfdoding
oh dat had ik niet meegekregen. staat aan als achtergrond geluidquote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Zijn stiefmoeder. Dat Tweede Kamerlid vindt het wel zichtbaar ongemakkelijk en hij wordt (terecht) behoorlijk voor het blok gezet door Pauw.
Tja weet ik niet, ik heb zelf het idee dat dat heel erg tegenvalt. Maar ik heb nu ook alleen nog maar m'n HBO, wil sowieso graag universiteit doen. En dan maar verder kijken waar ik uiteindelijk ga werken, maar met twee hele verschillende diploma's heb ik een veel grotere keuze.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik snap het. Zijn er niet legio mogelijkheden om door te groeien vanuit jouw achtergrond, ook richting hele andere functies?
Hopelijk snelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
OH BAH GAWD, ik weet echt niet wat ik moet verwachten van EIP. De ene keer dat ik naar mijn antwoorden kijk heb ik het slecht gemaakt en de andere keer wel goed. Wanneer gooien ze die sleutel online?
Waarom zou je die niet mogen maken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk mag ik die herkansing burgerlijk 2 wel gewoon maken anders heb ik al die dagen er voor niks tijd aan besteed
Ik ging vanochtend nog even langs die balie, waren ze mijn verzoek kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:22 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet mogen maken?
Heb je dit ook in je tweede brief gezet? Lijkt me dat dit voorval wel in jouw voordeel kan werken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend nog even langs die balie, waren ze mijn verzoek kwijtgeraakt
kon ik opnieuw zo'n brief indienen, kansloos gedoe
Hmmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Heb je dit ook in je tweede brief gezet? Lijkt me dat dit voorval wel in jouw voordeel kan werken.
Zou het in elk geval even melden in verband met bewijs achteraf. Alleen heb je niet zo veel aan achteraf als je niet mee mag doen. Je staat nog wel gewoon ingeschreven op progress met een volgnummer achter je naam?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm
Nee heb het er niet in gezet, wou zo snel mogelijk dat ding ingeleverd hebben. Misschien kan ik nog wel via dat progress contact ding iets zeggen daarover ofzo
Ja, dus dat is het probleem niet. Ik ga hem ook sowieso maken, het is alleen nu een beetje de vraag of ie dan mee gaat tellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Zou het in elk geval even melden in verband met bewijs achteraf. Alleen heb je niet zo veel aan achteraf als je niet mee mag doen. Je staat nog wel gewoon ingeschreven op progress met een volgnummer achter je naam?
Wat een gedoe om iets waar je eigenlijk gewoon recht op hebt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, dus dat is het probleem niet. Ik ga hem ook sowieso maken, het is alleen nu een beetje de vraag of ie dan mee gaat tellen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat een gedoe om iets waar je eigenlijk gewoon recht op hebt.
Nu maar hopen dat die slampampers het tijdig lezen. Heb je je ongenoegen over het verloop van de hele procedure laten blijken ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee via nestor kan je een vraag stellen aan die Examencommissie
Zozo Machiavelliquote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:06 schreef Ties02 het volgende:
Ja maar niet te nadrukkelijk, anders willen ze ook nog wel eens extra vervelend gaan doen
Welke vakantieperiodequote:Houdt u er wel rekening mee dat het in verband met de vakantieperiode langer kan duren voordat u een reactie van ons ontvangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh oke....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stress
nee weetniet, gewoon verneukt ritme
En dan moet ik zo fietsenquote:
In zuid gaat alles naar de remise.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijden de trams vanaf centraal of moet ik direct gaan lopen?
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:23 schreef Maharbal het volgende:
De trams rijden ondertussen weer gewoon.
Bijzonder weer: elke dag zit m'n kutmetro vrijwel vol, en vandaag...bijna leeg. Kon net niet zitten. Mijn trip duurde dan ook ~10 minuten langer dan normaal.
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?
Dat gaat nog dan. Ik kijk het van dag tot dag aan; misschien werk ik de hele week wel thuis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.
Ik zag de bui al hangen (ook letterlijk), maar het viel vandaag in ieder geval mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gaat nog dan. Ik kijk het van dag tot dag aan; misschien werk ik de hele week wel thuis.
Hier is het behoorlijk erg; ik zakte tot over mijn enkels weg net. De hond heeft de tijd van z'n leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zag de bui al hangen (ook letterlijk), maar het viel vandaag in ieder geval mee.
Er lag/ligt hier ook genoeg sneeuw, ik doelde dan ook op het OV drama.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier is het behoorlijk erg; ik zakte tot over mijn enkels weg net. De hond heeft de tijd van z'n leven.
Ah OK; dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er lag/ligt hier ook genoeg sneeuw, ik doelde dan ook op het OV drama.
Dat vlees kan toch wel een paar uur buiten de vriezer overleven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef Monnet het volgende:
Stroomuitval veroorzaakt in het huis van m'n schoonouders.
Die de hele vriezer vol hadden liggen met eten omdat ze vanavond uitgebreid gaan koken vanwege een zoveel-jarig huwelijk.
![]()
.
Precies. Leg het buiten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat vlees kan toch wel een paar uur buiten de vriezer overleven?
Het vriest overal in Nederland. Stop alles in een vuilniszak en pleur die in de sneeuw!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef Monnet het volgende:
Stroomuitval veroorzaakt in het huis van m'n schoonouders.
Die de hele vriezer vol hadden liggen met eten omdat ze vanavond uitgebreid gaan koken vanwege een zoveel-jarig huwelijk.
![]()
.
Heel vroeg vertrekken! Gewoon geen enkel risico nemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:31 schreef Yreal het volgende:
En nu nog hopen dat ik vanmiddag op tijd bij dat gesprek ga zijn
Sowieso. Het is wel balen dat mijn crosser niet in staat is naar rotterdam te rijden. Ik moet de ketting en tandwielen vervangen maar ik vergeet steeds mijn vertanding op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel vroeg vertrekken! Gewoon geen enkel risico nemen.
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad. Gewoon een uur eerder weggaan dan gepland.
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?
Ja. Dus nog eerder. En dan nog eerder. En dan nog eerder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?
Nouja gefeliciteerd als nog maar je had beter verwacht dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef Yreal het volgende:
Godverdomme een 6.5 voor aansprakelijkheidsrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja gefeliciteerd als nog maar je had beter verwacht dus?
Toch gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet nee
Her? Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet nee
Hmm oke neem het mee in je overweging dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat andere zaken aan mijn hoofd, maar het zou evt kunnen
Keep us posted.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:47 schreef Paxcon het volgende:
Letstalk, EIP staat erop.
Nu ff nakijken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
Je hebt een voldoende bij 13 of minder fout. Ik heb er 8 fout.
Netjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
quote:Een nationale rechter is altijd verplicht om een prejudiciële vraag te stellen aan het Hof van Justitie, indien tegen haar uitspraak hoger beroep of cassatie kan worden ingesteld.
Geen 9quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
Die is zo onjuist als het maar kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
Volgens de antwoorden is deze stelling juist:
[..]
Dacht het niet ! Ga in bezwaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
Lijkt me BS. Ik dacht alleen de hoogste nationale rechter. De lagere rechter kan dan weer naar de hoogste rechter toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
Alleen als er geen hogere instantie is, en als er een vraag is omtrent Europees recht, die stelling mist dus twee elementen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me BS. Ik dacht alleen de hoogste nationale rechter. De lagere rechter kan dan weer naar de hoogste rechter toch?
Sowieso. Dat het alleen verplicht is indien het de hoogste rechter is en het gaat om uitleg van eu recht.quote:
Lagere rechter is nooit verplicht om een vraag omtrent de uitleg van Europees recht aan het HvJ te stellen. Het màg wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me BS. Ik dacht alleen de hoogste nationale rechter. De lagere rechter kan dan weer naar de hoogste rechter toch?
/mierenneukmodusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lagere rechter is nooit verplicht om een vraag omtrent de uitleg van Europees recht aan het HvJ te stellen. Het màg wel.
Zelfs de hoogste kan gewoon zeggen : ik weet het wel dus ik hoef het niet te vragen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lagere rechter is nooit verplicht om een vraag omtrent de uitleg van Europees recht aan het HvJ te stellen. Het màg wel.
Als ze dat onterecht denken, dan kan de staat wel aansprakelijk worden gesteld (Frankovich en Brasserie du Pecheur).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelfs de hoogste kan gewoon zeggen : ik weet het wel dus ik hoef het niet te vragen?
Dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Monnet het volgende:
Je ziet nog wel eens in arresten de overweging 'dat het niet nodig geacht wordt een prejudiciële vraag te stellen'z
en dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ze dat onterecht denken, dan kan de staat wel aansprakelijk worden gehouden (Frankovich en Brasserie du Pecheur).
Wat heb jij uitgevroten dan ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:07 schreef Monnet het volgende:
Stroomstoring trouwens helemaal niet mijn schuld, lekkage in de badkamer.
Klopt. My mistake.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
/mierenneukmodus
Is sommige gevallen kan het wel zo zijn dan er geen cassatie of hoger beroep openstaat, dan zijn ze wel verplicht het te vragen.
Dat is ook weleens gebeurd en dat dan vervolgens later een Hof toch vragen aan het HvJ gesteld heeft en vervolgens weer bleek dat de HR er gewoon naast zat. (een voorbeeldje uit mijn hoofd is volgens mij het Van der Steen-arrest van het HvJ inzake DGA-ondernemerschap in de BTW).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelfs de hoogste kan gewoon zeggen : ik weet het wel dus ik hoef het niet te vragen?
En deze vraag dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
Dualisme....?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
En deze vraag dan?
Concordia wordt partij bij het verdrag inzake de uitbanning van alle vormen discriminatie van vrouwen. Volgens de nationale wetgeving van Concordia kunnen individuen voor de rechter van Concordia alleen een beroep doen op de bepalingen uit het verdrag als dit verdrag is omgezet in nationaal recht.
Dit is een voorbeeld van:
Monisme of Dualisme?
Echt niet, jij haalt nu C aan maar volgens het model is het juiste antwoord D.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
Ja, maar de vraag was: 'welke stelling is onjuist'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Echt niet, jij haalt nu C aan maar volgens het model is het juiste antwoord D.
Ohja, kakkerdekak, die 2 door elkaar gehaald qua definitie. Heel domquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Paxcon het volgende:
Die klopt wel lijkt me. Bij monisme (nederland) blijft het internationaal recht een aparte rechtsorde ofzo. Bij dualisme gaan ze wetgeving eerst omzetten in nationaal recht.
Oh dus jij zegt C is het goede antwoord en niet D?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was: 'welke stelling is onjuist'.
Nou, dat citaat van mij was onjuist.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Echt niet, jij haalt nu C aan maar volgens het model is het juiste antwoord D.
Heb de vraag niet gelezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]waarmee dat net officieel de minst nuttige discussie ooit was
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh dus jij zegt C is het goede antwoord en niet D?
Het is bij meerkeuze altijd minst juist of meest onjuist. Staat ongetwijfeld op je voorblad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was: 'welke stelling is onjuist'.
Nou, dat citaat van mij was onjuist.
Fout is fout, hoe kan iets nou 'meer fout' zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bij meerkeuze altijd minst juist of meest onjuist. Staat ongetwijfeld op je voorblad.
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al een mail naar dhr. Brus gestuurd.
Mede namens mijzelf en mijn vriend Paxcon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?
Gewoon, dat ik denk dat C het juiste antwoord moet zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?
Hmm oke, klinkt als een goede tekst haha. Ik mail hem nu ook even.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik denk dat C het juiste antwoord moet zijn
www.imgur.com/mv6G3.jpg mijn laatste tentamen. Onderste volle alinea.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fout is fout, hoe kan iets nou 'meer fout' zijnJe trollt me vast.
Succes ik ga zo ook weer beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ohja, kakkerdekak, die 2 door elkaar gehaald qua definitie. Heel domMaja ik ga ff naar de UB, lekker studeren
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef omelette het volgende:
13 fout![]()
Wel gehaald dus. Een zesje. Ik had inderdaad ook C.
Volgens mij is alleen B compleet juistquote:
Heb je maandag ARW ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ohja, kakkerdekak, die 2 door elkaar gehaald qua definitie. Heel domMaja ik ga ff naar de UB, lekker studeren
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef omelette het volgende:
13 fout![]()
Wel gehaald dus. Een zesje. Ik had inderdaad ook C.
Er zijn bergen cijfers voorbij gekomen de laatste weken zeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef Tchock het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die wel tevreden is met zijn cijfer, balen man aan de rest. Ik hou het niet meer bij
Tentamenperioden hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn bergen cijfers voorbij gekomen de laatste weken zeg.
Hoe kan jij nu ARW hebben terwijl Paxcon ARW al lang gehad heeft?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Was het maar maandagdonderdag ARW idd!
Oooh spannend, succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Was het maar maandagdonderdag ARW idd!
hertentamenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu ARW hebben terwijl Paxcon ARW al lang gehad heeft?
Snelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooh spannend, succes!
[..]
hertentamen
Heb een her idd!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu ARW hebben terwijl Paxcon ARW al lang gehad heeft?
Ah shit man, was net van plan die her niet te halenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel halen nu dan hè. Anders moet je een jaar langer noviet blijven.
Daarom zeg ik het ook nog even.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah shit man, was net van plan die her niet te halen
de binnenplaatsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:26 schreef Tchock het volgende:
Wij hebben de allermooiste faculteit die ik ooit heb gezien, waar dan ook. Hou van die plek
Dat wel. Maar kwa lokalen is het echt heel armoedig. Vooral bovenin het A gebouw. Zodra er iemand over de gang loopt hoor je de docent niet meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef Tchock het volgende:
Ook de binnenkant is mooi. Met al die binnenplaatsjes en trapjes en dakjes.
Loop naar de kalverstraat toe en koop er eentjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Monnet het volgende:
Iemand op de poort van wie ik een iphone 5 oplader kan lenen? Gespot stond dit bericht niet toe.
Dixons, tmobile shop, vodophone shop,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Monnet het volgende:
Ik heb al eens gekeken maar die dingen niet kunnen vinden. Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |