SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh oke....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stress
nee weetniet, gewoon verneukt ritme
En dan moet ik zo fietsenquote:
In zuid gaat alles naar de remise.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijden de trams vanaf centraal of moet ik direct gaan lopen?
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:23 schreef Maharbal het volgende:
De trams rijden ondertussen weer gewoon.
Bijzonder weer: elke dag zit m'n kutmetro vrijwel vol, en vandaag...bijna leeg. Kon net niet zitten. Mijn trip duurde dan ook ~10 minuten langer dan normaal.
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?
Dat gaat nog dan. Ik kijk het van dag tot dag aan; misschien werk ik de hele week wel thuis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.
Ik zag de bui al hangen (ook letterlijk), maar het viel vandaag in ieder geval mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gaat nog dan. Ik kijk het van dag tot dag aan; misschien werk ik de hele week wel thuis.
Hier is het behoorlijk erg; ik zakte tot over mijn enkels weg net. De hond heeft de tijd van z'n leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zag de bui al hangen (ook letterlijk), maar het viel vandaag in ieder geval mee.
Er lag/ligt hier ook genoeg sneeuw, ik doelde dan ook op het OV drama.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier is het behoorlijk erg; ik zakte tot over mijn enkels weg net. De hond heeft de tijd van z'n leven.
Ah OK; dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er lag/ligt hier ook genoeg sneeuw, ik doelde dan ook op het OV drama.
Dat vlees kan toch wel een paar uur buiten de vriezer overleven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef Monnet het volgende:
Stroomuitval veroorzaakt in het huis van m'n schoonouders.
Die de hele vriezer vol hadden liggen met eten omdat ze vanavond uitgebreid gaan koken vanwege een zoveel-jarig huwelijk.
![]()
.
Precies. Leg het buiten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat vlees kan toch wel een paar uur buiten de vriezer overleven?
Het vriest overal in Nederland. Stop alles in een vuilniszak en pleur die in de sneeuw!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef Monnet het volgende:
Stroomuitval veroorzaakt in het huis van m'n schoonouders.
Die de hele vriezer vol hadden liggen met eten omdat ze vanavond uitgebreid gaan koken vanwege een zoveel-jarig huwelijk.
![]()
.
Heel vroeg vertrekken! Gewoon geen enkel risico nemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:31 schreef Yreal het volgende:
En nu nog hopen dat ik vanmiddag op tijd bij dat gesprek ga zijn
Sowieso. Het is wel balen dat mijn crosser niet in staat is naar rotterdam te rijden. Ik moet de ketting en tandwielen vervangen maar ik vergeet steeds mijn vertanding op te zoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel vroeg vertrekken! Gewoon geen enkel risico nemen.
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad. Gewoon een uur eerder weggaan dan gepland.
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |