SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh oke....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stress
nee weetniet, gewoon verneukt ritme
En dan moet ik zo fietsenquote:
In zuid gaat alles naar de remise.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rijden de trams vanaf centraal of moet ik direct gaan lopen?
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:23 schreef Maharbal het volgende:
De trams rijden ondertussen weer gewoon.
Bijzonder weer: elke dag zit m'n kutmetro vrijwel vol, en vandaag...bijna leeg. Kon net niet zitten. Mijn trip duurde dan ook ~10 minuten langer dan normaal.
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dichtbij je werk woont, maar heb je de mogelijkheid tot thuiswerken?
Dat gaat nog dan. Ik kijk het van dag tot dag aan; misschien werk ik de hele week wel thuis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, opzich wel. En ik woon inderdaad niet al te ver van werk, ongeveer 7km. Kost me meestal een minuut of 20/25 deur tot deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |