Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh dus jij zegt C is het goede antwoord en niet D?
Het is bij meerkeuze altijd minst juist of meest onjuist. Staat ongetwijfeld op je voorblad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was: 'welke stelling is onjuist'.
Nou, dat citaat van mij was onjuist.
Fout is fout, hoe kan iets nou 'meer fout' zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bij meerkeuze altijd minst juist of meest onjuist. Staat ongetwijfeld op je voorblad.
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al een mail naar dhr. Brus gestuurd.
Mede namens mijzelf en mijn vriend Paxcon.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?
Gewoon, dat ik denk dat C het juiste antwoord moet zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gemaild dan? Ik ga hem ook even mailen dan, hoe meer klachten hoe beter lijkt me?
Hmm oke, klinkt als een goede tekst haha. Ik mail hem nu ook even.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik denk dat C het juiste antwoord moet zijn
www.imgur.com/mv6G3.jpg mijn laatste tentamen. Onderste volle alinea.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fout is fout, hoe kan iets nou 'meer fout' zijnJe trollt me vast.
Succes ik ga zo ook weer beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ohja, kakkerdekak, die 2 door elkaar gehaald qua definitie. Heel domMaja ik ga ff naar de UB, lekker studeren
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef omelette het volgende:
13 fout![]()
Wel gehaald dus. Een zesje. Ik had inderdaad ook C.
Volgens mij is alleen B compleet juistquote:
Heb je maandag ARW ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ohja, kakkerdekak, die 2 door elkaar gehaald qua definitie. Heel domMaja ik ga ff naar de UB, lekker studeren
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef omelette het volgende:
13 fout![]()
Wel gehaald dus. Een zesje. Ik had inderdaad ook C.
Er zijn bergen cijfers voorbij gekomen de laatste weken zeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef Tchock het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die wel tevreden is met zijn cijfer, balen man aan de rest. Ik hou het niet meer bij
Tentamenperioden hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn bergen cijfers voorbij gekomen de laatste weken zeg.
Hoe kan jij nu ARW hebben terwijl Paxcon ARW al lang gehad heeft?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Was het maar maandagdonderdag ARW idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |