Ja. Dus nog eerder. En dan nog eerder. En dan nog eerder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar als je dat nu al bedenkt is dat eigenlijk ook gepland, toch?
Nouja gefeliciteerd als nog maar je had beter verwacht dus?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef Yreal het volgende:
Godverdomme een 6.5 voor aansprakelijkheidsrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja gefeliciteerd als nog maar je had beter verwacht dus?
Toch gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet nee
Her? Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kwam zelf uit op een 8, geweldig vak. Dus echt blij ben ik nu niet nee
Hmm oke neem het mee in je overweging dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zat andere zaken aan mijn hoofd, maar het zou evt kunnen
Keep us posted.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:47 schreef Paxcon het volgende:
Letstalk, EIP staat erop.
Nu ff nakijken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
Je hebt een voldoende bij 13 of minder fout. Ik heb er 8 fout.
Netjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
quote:Een nationale rechter is altijd verplicht om een prejudiciėle vraag te stellen aan het Hof van Justitie, indien tegen haar uitspraak hoger beroep of cassatie kan worden ingesteld.
Geen 9quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Paxcon het volgende:
Die is zo onjuist als het maar kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
Volgens de antwoorden is deze stelling juist:
[..]
Dacht het niet ! Ga in bezwaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
Lijkt me BS. Ik dacht alleen de hoogste nationale rechter. De lagere rechter kan dan weer naar de hoogste rechter toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat dit op dan...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |