Normaal ga ik met de metro, maar dat ding (ja, ding) reed brak en was constant erg vol.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat de elite tegenwoordig ook al met de bus?
Neen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Goedzo Haarbal! Weet je de rechtsregel ook nog?
Lijkt erop alsof iemand inderdaad niet 'open nieuw deel' heeft gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is deze niet gekoppeld? Staat niet in MyAt?
Bij mij welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is deze niet gekoppeld? Staat niet in MyAt?
Je hebt 'm dan ook geopend, Einsteinquote:
Ongegrond verklaard!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Mij treft geen enkele blaam, sorry jongens
Gekoppeld, novietje van me.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Mij treft geen enkele blaam, sorry jongens
En ik wilde 'm anoniem houden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag royalties voor mijn grappen, meneertje.
Ik ga 'm toch niet handmatig met alle 190 koppelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Je ziet duidelijk dat Maharbal nieuw is
Gekoppeld enkel met vorig deel..
Je moest gewoon niet zo lang wachten. Zie wat er van komtquote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
wat een totale chaos
Ik open wel niks meer verdomme
Ja zoietsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
Oja Ties, Schwarz weet ik weer: huurachterstand is eigenlijk verzuim zonder ingebrekestelling omdat het missen van termijnen niet meer ongedaan gemaakt kan worden.
Zoiets.
Ik zeg niks.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
Huurrecht arrest!
[..]
Normaal ga ik met de metro, maar dat ding (ja, ding) reed brak en was constant erg vol.
M'n auto parkeren op Zuid kost een godsvermogen.
O ja, dat zal. Ik herinnerde 'm me in combinatie met huurrecht: dus voortdurende verplichting (betaling huurtermijnen).quote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ging alleen niet om missen van termijnen maar tekortkomen in de nakoming van een voortdurende verplichting (onderhoudsplicht)
Ik heb oprecht alleen op open nieuw deel geklikt en de topictitel verandertquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
Ties je hebt het nieuwe topic verkloot en dan volhouden tegen ons dat je geen noviet meer bent?
Quote voor het nageslacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
@andere topic reacties: Bij mij kwam er geen nieuw topic dus ik dacht dat Ties verzuimt had een nieuwe te openen. Blijkbaar was dat niet zo. Excuses. Maar Ties had ook het nieuwe topic niet gekoppeld dus mij treft dan geen blaam. Ik disculpeer.
Verzuimt?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
@andere topic reacties: Bij mij kwam er geen nieuw topic dus ik dacht dat Ties verzuimt had een nieuwe te openen. Blijkbaar was dat niet zo. Excuses. Maar Ties had ook het nieuwe topic niet gekoppeld dus mij treft dan geen blaam. Ik disculpeer.
Verandert?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht alleen op open nieuw deel geklikt en de topictitel verandert
als je hier kijkt: edit nu niet meer dus
Topicreeks: SC WO Rechten
zie je dat het al eerder misging, niet mijn schuld
Ik raakte in de war door actajonquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verandert?![]()
Wat gebeurt er hier?
Mods=Godsquote:
Je was toch geen noviet meer? Dan kan je ook niet meer de schuld op mij afschuiven.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door actajon
[..]
Mods=Gods
Volgens Maharbal zijn we allemaal novietenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je was toch geen noviet meer? Dan kan je ook niet meer de schuld op mij afschuiven.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens Maharbal zijn we allemaal novieten
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens Maharbal zijn we allemaal novieten
Argelos heette die toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?
Zeg, zoiets dient nog altijd via een nederig verzoek van de noviet zelf te worden gedaan!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé nu je toch TS bent moet je niet even je mede RUG'er uit het vorige topic erbij zetten?
Oh damn you're right (again). Ik ben weer eens te lief voor de novieten.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, zoiets dient nog altijd via een nederig verzoek van de noviet zelf te worden gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |