whehequote:"Op de tweede verdieping vlakbij de ingang zitten ze in hun met boeken afgebakende territorium. Ze zijn zeldzaam in hun soort, erg schuw en maar enkele keren gespot in deze omgeving. Soms kun je een glimp van ze opvangen tussen alle boeken en kasten door. In deze oase van krolse mensenwezens, daar zitten ze. Een klein groepje écht studerende studentes, schitterend om te zien..."
Ik geloof direct dat die koffertjes retehandig zijn, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Een beetje als een dakkoffer op een mooie auto verpesten ze het hele ding.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koffertje is chill. Rijdend de wetboeken erin en op de faculteit het pak
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koffertje is chill. Rijdend de wetboeken erin en op de faculteit het pak
Ah, ik denk dat het bij mij een zooitje zou worden als ik dat zou mogen doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
Jezus volgens mij ken ik dit arrest nog.
En ja ik bedoelde idd (veel) keuzevrijheid mbt vakken NotGuilty.
Zijn zeker motor waarop het heel mooi is. Maar deze is ook voornamelijk praktisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat die koffertjes retehandig zijn, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Een beetje als een dakkoffer op een mooie auto verpesten ze het hele ding.
Dat is geen domme vraag; ik heb uiteraard ook een verplicht programma dat ik gewoon zal moeten doorlopen wil ik mijn LLB halen en in aanmerking komen voor civiel effect. Er is wel een (veel) vrijere variant, de open bachelor. Die biedt dan ook geen civiel effect.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje rommelig? Je moet toch uiteindelijk bepaalde vakken hebben gedaan?
Sorry als ik nu hele domme vragen stel hoorWij moeten namelijk gewoon verplicht alles volgen en er valt niks te kiezen. Civiel effect zit er ook bij inbegrepen.
Wat is een concreet voordeel dat je er aan hebt?
Jawel eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, spotles mag 5 vakken zelf kiezen. Das niet zo bijzonder toch?
Ja welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, spotles mag 5 vakken zelf kiezen. Das niet zo bijzonder toch?
quote:
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15quote:
'Het knechtje dat eigenlijk gewoon een willoos werktuig was'quote:
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15
Quod non. Bij mij niet althans.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15
Dit is wel een mooi voorbeeld inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Waar studeer je dan eigenlijk fysiek? Ik weet dat er vlak bij het station in Zwolle een gebouw zit met in koeienletters Open Universiteit er op, maar meer weet ik er ook niet vanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.
Nee dat snap ik natuurlijk wel, maar dat is meer omdat je geen colleges hebt en geen centrale tentamen momenten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.
Ja maar dat mogen wij ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
'Het knechtje dat eigenlijk gewoon een willoos werktuig was'
De hele werkgroep lag dubbel toen de docent dit op zo zei destijds. Ook met zo'n grijns erbij dat het nog fouter maakte dan het al was.
Maar bijna niemand doet dat denk ik? Omdat da faciliteiten vaak niet optimaal zijn ivm je vaste collegerooster e.d.quote:
Ja. Melk die verdund was met water door de melkboer. Knechtje wist van niks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Melk en water was toch Avas, met dat knechtje dat andere zooi in z'n flesje had dan hij dacht, non?
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Melk en water was toch Avas, met dat knechtje dat andere zooi in z'n flesje had dan hij dacht, non?
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Ja, verdund met waterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Hele eerste semester van jaar 3 is vrij voor keuze vakken, zodat mensen naar het buitenland kunnen enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar bijna niemand doet dat denk ik? Omdat da faciliteiten vaak niet optimaal zijn ivm je vaste collegerooster e.d.
Dat is hier niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hele eerste semester van jaar 3 is vrij voor keuze vakken, zodat mensen naar het buitenland kunnen enzo
Ik studeer fysiek in mijn werkkamer of aan de keukentafelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar studeer je dan eigenlijk fysiek? Ik weet dat er vlak bij het station in Zwolle een gebouw zit met in koeienletters Open Universiteit er op, maar meer weet ik er ook niet van
Nee, en tot op de dag van vandaag heb ik daar tot op zekere hoogte spijt van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef Paxcon het volgende:
Haarbal, ben jij eigk naar buitenland geweest tijdens je studie?
Oke, wel ruimte voor bij de RuG dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, en tot op de dag van vandaag heb ik daar tot op zekere hoogte spijt van.
Dus: doe het!
Geloof het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, wel ruimte voor bij de RuG dus?
Wij denken over veel hetzelfdequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij en Ties beginnen een speciale band te krijgen ofniet.
Dat is niet helemaal waar en ik moet mijn enthousiasme ook iets nuanceren: er zijn wel vijf centrale tentamengelegenheden. Sommige vakken volgen die gelegenheden en zijn dan dus wel aan datum en tijdstip gebonden. Staatsrecht en bestuursrecht dus ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik natuurlijk wel, maar dat is meer omdat je geen colleges hebt en geen centrale tentamen momenten.
Is het allemaal heel ranzig?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal neerzetten.
Die trein maakt me niet eens veel uit. Maar ik mis alles vanaf hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat je niet meer 3 uur in de trein zit ieder dag?
Als je nu 1 wens had, wat zou het dan zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal neerzetten.
(En nee niet omdat het fout is)
Dat ding ik af en toe wel eens. Maar als ik dan weer om 12 uur de kroeg uit geschopt wordt in amsterdam heb ik het wel weer gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die trein maakt me niet eens veel uit. Maar ik mis alles vanaf hier.Het voelt alsof ik op de kade zit te kijken naar een feest op een boot.
hoezo dat dan? aanvullende beurs?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Als ik volgend jaar naar Zernike moet, moet ik ook verschrikkelijk lang reizen
Maar mn zus is volgend jaar klaar met studeren (als het goed is) dus wordt m'n stufi lager dan
Dat is echt tè lastig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je nu 1 wens had, wat zou het dan zijn?
Het deel dat ouders bij kunnen dragen wordt dan groter dus daalt m'n stufi ten opzichte van nu.quote:
Alleen met aanvullende beurs, maar ook niet extreem (toch?). Maaruh, dan betaal je toch zelf de huur?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het deel dat ouders bij kunnen dragen wordt dan groter dus daalt m'n stufi ten opzichte van nu.En ouders willen niet meebetalen aan een kamer.
Ja ik weet het niet echt... Maar m'n zus kreeg vorig jaar (toen broer en ik nog niet studeerden) rond de 100 euro ouzo (indien thuiswonend) en ik krijg nu we alle drie studeren 214 per maand (thuiswonend)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen met aanvullende beurs, maar ook niet extreem (toch?). Maaruh, dan betaal je toch zelf de huur?
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet echt... Maar m'n zus kreeg vorig jaar (toen broer en ik nog niet studeerden) rond de 100 euro ouzo (indien thuiswonend) en ik krijg nu we alle drie studeren 214 per maand (thuiswonend).
En zelf betalen kan inderdaad, maar dat is een afweging die ik moet maken. Ik kan nu wel lekker op vakantie en dergelijke doordat ik thuiswoon zonder een studieschuld op te bouwen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.
Deze ervaringsdeskundige heeft dat ook veel te laat gedaan.
Je mag ook bij mij inwonen Pax ik heb een grote kamerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij inwonen Pax ik heb een grote kamer
Er is niet 1 iets dat je zegt, als ik nu iets mocht kiezen, was het dat?quote:
Echt heel moeilijk. Vind dat soort vragen altijd lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is niet 1 iets dat je zegt, als ik nu iets mocht kiezen, was het dat?
of 2 dingen roepen mag ook
Ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Echt heel moeilijk. Vind dat soort vragen altijd lastig eigenlijk
Altijd streven naar het hoogste hèquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou daar wilde ik gewoon één keertje in rijdenBeetje te hoog gegrepen
.
Ik heb liever een Lambo of een Ferrari dan een McLaren to be honest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wow, in londen ben ik bij een McLaren showroom geweest
en daar stond deze
[ afbeelding ]
Ja manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Golf en mooi in één bevestigende zin?
Ja ik kan ook wel Aston Martin's gaan noemen maar ik houd het liever een beetje realistisch en binnen budgetquote:
Zelfs binnen Golf budget zou ik nooit een Golf kopen. Ze zijn vrij euh saai. En het motorenaanbod is van eenzelfde saaiheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel Aston Martin's gaan noemen maar ik houd het liever een beetje realistisch en binnen budget
Achja smaken verschillenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs binnen Golf budget zou ik nooit een Golf kopen.
Ervan uitgaande dat het per se een nieuwe auto moet zijn? Geef mij maar een Alfa Giulietta.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen
Wat zou je dan kopen binnen dat budget
Koop dan wel een Bentley.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het per se een nieuwe auto moet zijn? Geef mij maar een Alfa Giulietta.
Maar voor dat budget zou ik nooit een nieuwe auto kopen want ik hou niet van dit soort auto's qua formaat/type motorisering. Dus ik zou het geld dan liever gebruiken om een 2e hands naar mijn mening veel leukere auto te kopen.
bazen autoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
I am Giulietta, and we are such stuff where dreams are made of
Bazenleus van die reclame
edit: nu begin ik toch te twijfelen of dat hem wel was...
Nee. Nooitquote:
Waar ging het fout? Echt auto´s die stijl en klasse uitstralen en lekker elitair natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. NooitHoewel ik zeer veel van Engelse auto's hou vind ik Bentley's iets hebben wat mij totaal niet aanspreekt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Al die negers die erin rijden, bah
dit klonk erg racistisch overigens
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waar ging het fout? Echt auto´s die stijl en klasse uitstralen en lekker elitair natuurlijk
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.
Wel leuk dat je er weer bent trouwens.
Ze zijn ook wel mooi en natuurlijk bijzonder. Maar zeker in die prijsklasse zou ik toch iets anders verkiezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.
Thanks, ik ga nu wel weer weg, lekker filmpje kijken bij een vriendinquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.
Wel leuk dat je er weer bent trouwens.
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?quote:
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.
Jij zou dan voor een Aston gaan ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel mooi en natuurlijk bijzonder. Maar zeker in die prijsklasse zou ik toch iets anders verkiezen.
Ja mang, shit is fokt op Gquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?
Have fun.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Thanks, ik ga nu wel weer weg, lekker filmpje kijken bij een vriendinHet is wel verrekte koud trouwens
Heb jij nog een beetje goed kunnen studeren vandaag dan?
[..]
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?
Een Rapide vind ik veel mooier inderdaad. Maar ik ga liever voor een Quattroporte (wel met V8 uiteraard) of de XJ Supersport met V8 met compressor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?
[..]
Jij zou dan voor een Aston gaan ofzo?
Als je ze kan betalen maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit dat ze zwaar en onzuinig zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Ze zijn log, groot, onzuinig en je komt over als een ongelofelijke patser.
Jaaa, G, je moet niet fokken G ik ga je djoeken jwz dit dat dit allesquote:
Pff, praat me er niet vanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Have fun.
Nou het rendement was erg erg matig, bij jou?
Nou, dat valt wel mee. Ze zijn wel elegant vind ik. Patser? Nee, het is geen hummer...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Ze zijn log, groot, onzuinig en je komt over als een ongelofelijke patser.
Niet alles draait om geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je ze kan betalen maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit dat ze zwaar en onzuinig zijn.
Jij ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Letstalk het volgende:
Nou ja, ik ga anders blijf ik alsnog uren hangen! Fijne avond allemaal!
Oh vanuit milieu oogpunt enzo bedoel je?quote:
D66 was het toch? Geen Groenlinksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n grote auto kan helemaal niet qua milieu
Ja. Dat gedrocht is al jaren uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, kennen jullie dit monster?
[ afbeelding ]
Wat slecht
Al krijg ik geld toe zou er niet in rijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, kennen jullie dit monster?
[ afbeelding ]
Wat slecht
Ik zie het, ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja. Dat gedrocht is al jaren uit.
Aston Martin moest blijkbaar aan gemiddelde uitstootlimieten over het hele wagenpark voldoenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al krijg ik geld toe zou er niet in rijden
Inderdaad, als je geen student bent heb je geen last van D'66 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
D66 is vrij mild voor het milieu hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, als je geen student bent heb je geen last van D'66 tegenwoordig.Snap hem niet, maar hoe dan ook vergeef ik je het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso uitstootlimieten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het, ja.
[..]
Aston Martin moest blijkbaar aan gemiddelde uitstootlimieten over het hele wagenpark voldoen
Die gefacelifte voor dit modeljaar? Die is erg mooi inderdaad. En ze hebben ook de motor weer verbeterdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de Aston Martin DB9 denk ik de mooiste auto van dit moment.
Eén van de meest geslaagde ontwerpen like ever en zeker één van de mooiste auto's die je kan kopen op dit moment. Om nog maar te zwijgen over de prachtige 6.0 V12 en het evenzo prachtige geluid dat die brute doch mocht je dat verlangen beschaafde motor maakt.quote:
Is dat de Volante ofzo met die spoiler erop? oh nee de 2013 versie zie ikquote:
De Volante is de cabrio versie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat de Volante ofzo met die spoiler erop? oh nee de 2013 versie zie ik
Nee ik bedoel gewoon deze![]()
[ afbeelding ]
Dat woord ken ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je zou maar eens op vakantie gaan inderdaad.
Wilde hier nog even op reageren, bleken jullie alweer een topic verder te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik, speedy, dreamzk. Bij de RUG zitten er ook een boel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eén van de meest geslaagde ontwerpen like ever en zeker één van de mooiste auto's die je kan kopen op dit moment. Om nog maar te zwijgen over de prachtige 6.0 V12 en het evenzo prachtige geluid dat die bruto doch mocht je dat verlangen beschaafde motor maakt.
Mijn ouders hebben een cabrio en dat is een paar maanden van het jaar toch best leuk. Trouwens, in de winter start 'ie niet dus eigenlijk kun je nauwelijks in slecht weer rijdenquote:
Eens.quote:
Hallo, het ging net nog over nagellak maar dat heb je weer gemist zeker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Motoren, auto's, mascara. Even wat oestrogeen tussen al dat testosteron.
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, het ging net nog over nagellak maar dat heb je weer gemist zeker.
Haha nee man. Ik heb geen piercings. En vriendin geen vijf.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Potverdorie zeg
wil je vertellen waar allemaal?
ik was er wel bang voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, hahahaAlsof jij mij echt aanziet voor balzakpiercingen ofzo
Wat voor beeld heb jij in godsnaamquote:
Een of andere hippie zo zie ik je, weet ook niet waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij in godsnaamSowieso, op die foto van gister was toch enkel haar neuspiercing te zien? Dat is niet zo raar allemaal.
Omdat ik links stem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een of andere hippie zo zie ik je, weet ook niet waarom eigenlijk
Nee joh, gelukkig niet. Bah. Die vind ik erg lelijk.quote:oh ik dacht ook onderlip piercing te zien, maar nee is niet zo raar klopt
Volgens mij wel ja.quote:Wel lekker rustig hier zeg, heeft iedereen verder een sociaal leven ofzo
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik links stem?Jij bent af en toe wel een beetje kortzichtig.
[..]
Ik ken 'm niet, maar Highlands zijn een beetje twijfelaars bij mij. Glenmorangie schijnt wel een goede te zijn thoquote:
Op zaterdagavond. Ben je mal?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een of andere hippie zo zie ik je, weet ook niet waarom eigenlijk
oh ik dacht ook onderlip piercing te zien, maar nee is niet zo raar klopt
Wel lekker rustig hier zeg, heeft iedereen verder een sociaal leven ofzo
Nee.quote:
Pas op dat je niet in de vicieuze cirkel van het uitstellen belandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee.
Motivatie tot het nulpunt gedaald. Ik vind Romeins privaatrecht ook wel het toppunt van saaiheid.
Moet weer even opzoek naar het heilige vuur diep in mijn ziel.
Jij lekker arresten aan het stampen?
Probeer 'm eensquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar Highlands zijn een beetje twijfelaars bij mij. Glenmorangie schijnt wel een goede te zijn tho
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
*edit verkeerde pulp fiction*
Romeins privaatrecht is een van de mooiste vakken die er zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee.
Motivatie tot het nulpunt gedaald. Ik vind Romeins privaatrecht ook wel het toppunt van saaiheid.
Moet weer even opzoek naar het heilige vuur diep in mijn ziel.
Jij lekker arresten aan het stampen?
I knew itquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Romeins privaatrecht is een van de mooiste vakken die er zijn.
Daarom.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Als je het woord fiscaal alleen al noemt krijgt Maharbal meteen een melding en komt ie hier posten
Ohja, dat is waar ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jawel is een speciale easter versie dit jaar in de Gashouder
Als je techno wil moet je eigenlijk op de 30ste gaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jawel is een speciale easter versie dit jaar in de Gashouder
28 29 en 30
wil misschien wel naar de eerste, wat meer House dan techno dan
Ik ben een (deep/tech)houseliefhebberquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je techno wil moet je eigenlijk op de 30ste gaan.
Zit er zelf ook aan te denken om te gaan. Moet ff kijken of ik een leuke groep bij elkaar krijg
Wat zijn je lievelingsartiesten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben een (deep/tech)houseliefhebber![]()
En wil Homework graag horen draaien
Niet echt lievelings, luister ook veel verschillende artiesten maar wel bepaalde platenlabels, maar wat acts die nu goed bezig zijnquote:
Zegt me helemaal niets. Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet echt lievelings, luister ook veel verschillende artiesten maar wel bepaalde platenlabels, maar wat acts die nu goed bezig zijn
Detroit Swindle (Nederlands)
Bicep
Jimmy Edgar
Ja. Die zijn zó vet livequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dat dacht ik al
Modeselektor is wel vrij bekend
Ik kende hem helemaal niet (quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
A Made Up Sound is wel vet ja, volg ik ook op soundcloud
Ja A Made Up Sound is wat experimenteler en duisterder dan z'n andere aliases denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende hem helemaal niet () maar ontdek net dat het een alias is van 2562. En die is fucking vet.
Eén keer, toen mijn allergrootste held Thom Yorke draaidequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja A Made Up Sound is wat experimenteler en duisterder dan z'n andere aliases denk ik
Kijk je ook wel eens Boiler Room?
Haha oke nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén keer, toen mijn allergrootste held Thom Yorke draaide
Ik vind Skream soms wel leuk, meestal niet zo veel aan. Ik zou hem een keer live gaan zien, werd zijn zoontje die avond geborenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha oke nice
sommige edities zijn echt geniaal, vooral hier,
Skream & Disclosure sowieso, maar rond 49:30 gingen ze kussens gooien![]()
Wil je dat we jouw smaak ook inhoudsloos afzeiken of zullen we het hier bij laten?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:23 schreef Keyos het volgende:
Mensen, deze pagina is besmet met regelrechte pokkeherrie. Ik zeg ook specifiek niet het prachtige woord 'muziek'.
Je hoeft niet mijn smaak te hebben om de classificatie 'muziek' te krijgen, het moet wel iets meer zijn dan met een usb stick een plaatje draaien.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je dat we jouw smaak ook inhoudsloos afzeiken of zullen we het hier bij laten?
Dat jij geen flauw idee hebt wat die mensen doen wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk niets doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hoeft niet mijn smaak te hebben om de classificatie 'muziek' te krijgen, het moet wel iets meer zijn dan met een usb stick een plaatje draaien.
Hij had ook mijn reactie kunnen negeren maar er was iemand op zijn pik getrapt volgens mij.quote:
Alsof jij het bedoelt op wat voor manier dan ook anders dan om te provocerenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij had ook mijn reactie kunnen negeren maar er was iemand op zijn pik getrapt volgens mij.
Cba, zit al naar een manfight te kijken. Het is weer NFL nacht met de play-offs.quote:
Niveautje hoor.quote:
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.quote:
Nee, is puur natuurquote:Op zondag 13 januari 2013 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.
Vind haar écht geweldig in 'Lost in Translation ' , toen was ze nog niet zo gigantisch groot als nu het geval is.quote:
Goodfellas al gezien?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Goodfellas al gezien?
Deze is wel leuk voor erna:
Heb hem afgelopen dinsdag gezien, geweldige film inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Goodfellas al gezien?
Deze is wel leuk voor erna:
Als strafrechtadvocaat nooit 'rats' vertegenwoordigen, bad for business.quote:
Op ESPN America wordt het live uitgezonden maar het is voor Nederlanders ook gewoon mogelijk om gratis te kijken op de website van de NFL onder het kopje 'Gamepass'. Play-off wedstrijd tussen de Broncos en de Ravens bezig nu, Q4 gaat zo starten en het staat 28-28, gigantisch spannend dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo, welke zender?
Ja, natuurlijk weer Robert De Niro en Joe Pesciquote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Ties02 het volgende:
Once upon a time in America nog steeds de mooiste 'maffia' film
Hij is wel goed, maar niet de beste.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Ties02 het volgende:
Once upon a time in America nog steeds de mooiste 'maffia' film
Volgens mij heb ik ESPN in mijn pakket, zal mijn kastje even aanzwengelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op ESPN America wordt het live uitgezonden maar het is voor Nederlanders ook gewoon mogelijk om gratis te kijken op de website van de NFL onder het kopje 'Gamepass'. Play-off wedstrijd tussen de Broncos en de Ravens bezig nu, Q4 gaat zo starten en het staat 28-28, gigantisch spannend dus.
Holy shit, 269 minutenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef Ties02 het volgende:
Dat langdradige vind ik niet erg, de uncut originele versie duurt 4 en een half uur ofzo
Prachtige score ook door Ennio Morricone
Die film is zo vaak verknipt om hem in de bios enzo te kunnen laten zien, dat Leone er helemaal depressief van werd
http://www.guardian.co.uk(...)ce-upon-time-america
Ik moest er ook om lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hhahah ik zie dit nu pas, jij bent ook een mooie
Auto's in onze big city zijn vrij nutteloos voor een afstand die je in 20 minuten kunt fietsen, over het algemeen.quote:
Oja natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Auto's in onze big city zijn vrij nutteloos voor een afstand die je in 20 minuten kunt fietsen, over het algemeen.
Dus toch recreatief!quote:
Scherp.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk
[..]
Dus toch recreatief!
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:56 schreef Ties02 het volgende:
Nouja zeg, waar is de nachtploeg gebleven
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?
Haiquote:
Ik ben hardcore oefententamens aan het doornemen met burgerlijk wetboek erbij, boel aan het onderstrepen.quote:
Jahoorquote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?
Gemotiveerd tot op het bot, schrijf de 9 maar alvast op.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben hardcore oefententamens aan het doornemen met burgerlijk wetboek erbij, boel aan het onderstrepen.
Ondertussen muziekjes luisteren, maar ben eigenlijk best lekker bezig, bevestigt nogmaals mijn nachtritme
jij?
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haaltquote:Op zondag 13 januari 2013 03:40 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Gemotiveerd tot op het bot, schrijf de 9 maar alvast op.
Ik ben aan het slacken, morgen weer aan de slag.
Nog 2 dagen rechtsgeschiedenis en dan 13 dagen voor bestuursrecht 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haalt![]()
morgen ga je voor rechtsgeschiedenis of bestuurs bezig?
Je gaat echt geen 5 halen als je deze werkethiek doorzet tot de 18e.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haalt![]()
morgen ga je voor rechtsgeschiedenis of bestuurs bezig?
lolquote:De Belgische koningin Fabiola heeft haar erfenis via een fonds geregeld, waarmee ze de belasting omzeilt. De 84-jarige weduwe van de in 1993 overleden koning Boudewijn heeft geen kinderen. Ze erfde miljoenen van haar man, heeft tal van bezittingen en ontving sinds de dood van Boudewijn ongeveer 27 miljoen aan dotaties. De stichting mag geld voor vier doelen gebruiken, zoals historische en culturele werken en katholieke instellingen, maar het belangrijkste doel is haar eigen familie: haar biologische neven en nichten van Spaanse adel.
Zij zouden 70 procent belasting moeten betalen, maar nu het geld in een private stichting (‘Fonds Pereos’) zit, vervalt die heffing. De constructie is legaal en wordt vaak gebruikt door rijke mensen om hun erfgenamen te beschermen, maar veel Belgen zijn er niet over te spreken. Belgische politici zijn verontwaardigd en wijzen erop dat haar fortuin grotendeels uit publiek geld bestaat. Ook koningsgezinde partijen zijn not amused. De Waalse liberalen vinden dat het lijkt op een ‘fiscale vlucht’. De koningin heeft ook bepaald dat alleen neven en nichten uit een eerste huwelijk, katholiek gesloten, geld uit het fonds kunnen krijgen. Premier di Rupo zei niets te weten van het fonds. Hij moet later vandaag in het parlement uitleg komen geven.
Klopt, maar ik moet eigenlijk ook nog voor strafrecht 2 aan de gang. Ben er wel mee bezig maar ook daar zitten veel arresten die je nodig gaat hebben in, heb geen zin dat alles door de war raakt daardoorquote:Op zondag 13 januari 2013 03:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat echt geen 5 halen als je deze werkethiek doorzet tot de 18e.
Het zit allemaal op elkaar geplakt in januari dus ik zou toch mikken op maximaal resultaat deze maand. Ik denk dat het aardig wat stress gaat opleveren als je volgend jaar nog een extra tentamen in deze periode erbij moet doen, die je bovendien moet halen als je geen studievertraging op wilt lopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet eigenlijk ook nog voor strafrecht 2 aan de gang. Ben er wel mee bezig maar ook daar zitten veel arresten die je nodig gaat hebben in, heb geen zin dat alles door de war raakt daardoor![]()
Misschien straf2 en 3 dan volgend jaar doen, maar Giku raadde dat niet aan
Hoi.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo nachtploeg. Alles goed ? Ik kwam even kijken of jullie niets nodig hebben.
Geldt dit ook voor civiel effect? Er is namelijk een bepaling dat je zelfs CE vakken nog in je master mag halen aan de RuG.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Het zit allemaal op elkaar geplakt in januari dus ik zou toch mikken op maximaal resultaat deze maand. Ik denk dat het aardig wat stress gaat opleveren als je volgend jaar nog een extra tentamen in deze periode erbij moet doen, die je bovendien moet halen als je geen studievertraging op wilt lopen.
Strafrecht 2 is redelijk veel maar als het echt moet kan je het in vijf dagen wel doen. Ik zou me dan beperken tot het leren van de rechtsregels van de arresten, oude tentamens en de oefenvragen.
Heee spotlessquote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo nachtploeg. Alles goed ? Ik kwam even kijken of jullie niets nodig hebben.
Nee dat zou geen problemen op moeten leveren. Je moet zorgen dat je 180 punten hebt in verband met 'harde knip' regeling. Civiel effect kan je later ook behalen. (99% zeker)quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor civiel effect? Er is namelijk een bepaling dat je zelfs CE vakken nog in je master mag halen aan de RuG.
Het is zondagmorgen 04:12. Me dunkt dat enig slacken (some would say uitrusten) niet onvergeefbaar is.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoi.
Motivatie in een pil graag, nu je toch vraagt.
Hey Ties. Sorry, weinig inspiratie. Alles goed ?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heee spotless
vertel eens een leuke mop
Ja kloptquote:Op zondag 13 januari 2013 04:12 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee dat zou geen problemen op moeten leveren. Je moet zorgen dat je 180 punten hebt in verband met 'harde knip' regeling. Civiel effect kan je later ook behalen. (99% zeker)
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)ren/Civieleffect.htmquote:Indien u extra bachelorvakken volgt, is het advies deze ook tijdens de bachelor te doen. Dan komen ze namelijk op het supplement van de bachelorbul. U kunt de vakken ook tijdens uw masterfase volgen. Dan komen ze echter niet op de masterbul te staan, nu vakken op bachelorniveau niet thuishoren op een masterbul. Wilt u in dat geval een volledig overzicht van de door u afgeronde vakken, dan kunt u bij de Infobalie een gewaarmerkte (schone) cijferlijst opvragen.
Oh jammerquote:Op zondag 13 januari 2013 04:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Ties. Sorry, weinig inspiratie. Alles goed ?
Dus dan staat het cijfer niet op de bul maar telt wel mee voor civiel effect?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)ren/Civieleffect.htm
Ja, dus kan je het op een schone cijferlijst zetten. Voor de toelating tot de RAIO-selectie of advocatenopleiding (Orde) maakt het geen verschil.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:18 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus dan staat het cijfer niet op de bul maar telt wel mee voor civiel effect?
Ik ben al wakker, niet nogquote:Op zondag 13 januari 2013 04:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jammer
Ja gaat prima, lekker aan het studeren in alle rust, wat houdt jou nog wakker dit tijdstip?
Tering, over een andere bioritme gesprokenquote:Op zondag 13 januari 2013 04:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, niet nogGebeurt soms. Lekker genieten van de rust; ik ben in staat om de hond uit z'n nest te rammen en nu het park in te gaan.
Juristen leven dag en nachtquote:
Potverdorie zeg, hoelaat ga je dan slapen meestal?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, niet nogGebeurt soms. Lekker genieten van de rust; ik ben in staat om de hond uit z'n nest te rammen en nu het park in te gaan.
quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heee spotless
vertel eens een leuke mop
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.quote:
Ik wil net zeggen, wtfquote:Op zondag 13 januari 2013 04:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.
Hihih, gisteren was het een jongere Denny ( Captain Kirk ). Wat was hij toch aantrekkelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 04:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.
Als daar een markt voor bestaat, vastquote:Op zondag 13 januari 2013 04:24 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bestaan er eigenlijk nachtadvocaten? Laten we zeggen openingstijden van 6 uur 's middags tot 3 uur 's nachts
quote:Op zondag 13 januari 2013 04:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hihih, gisteren was het een jongere Denny ( Captain Kirk ). Wat was hij toch aantrekkelijk
Rond 23:00 was het gisteren. Niets op TV en geen zin meer in de studie.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Juristen leven dag en nacht
[..]
Potverdorie zeg, hoelaat ga je dan slapen meestal?
Ha ja dat vind ik ook mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 04:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
kijken hoe het licht wordt.
Het leukste is altijd om overdreven vrolijk tegen de krantenjongen te doen; die is meestal net iets minder enthousiast dan jij bent.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha ja dat vind ik ook mooi
vooral in de zomer na het uitgaan of watdan ook, dan is het helemaal geniaal
Heb je dat tentamen goed gemaakt?quote:Op zondag 13 januari 2013 05:10 schreef Ties02 het volgende:
Belastingrecht 1 hertentamen is één dag na Strafrecht 2 hertentamen zie ik nu
duimen dat ik hem gehaald heb anders wordt het een moeilijk verhaal
Vak is ontzettend moeilijk (Maharbal zal wel weer vinden van niet lol)quote:Op zondag 13 januari 2013 05:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Heb je dat tentamen goed gemaakt?
half 7quote:do 31-1-2013 Rechtsgeschiedenis 2_hertentamen 18:30
Ideaal toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:33 schreef Ties02 het volgende:
Ik keek trouwens die lijst door van Burgerlijk 2 zag ik echt een paar mensen met gewoon een 10
[..]
half 7![]()
Kan je nog alles doornemen die dag, wel handig opzichquote:
Ja.quote:
Dank, jullie ook straksquote:
Keer fatsoenlijk slapen voor een tentamen in elk geval.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan je nog alles doornemen die dag, wel handig opzich
alleen 's avonds een tentamen maken, nog nooit gedaanwel bonustoetsen, en die gingen wel goed altijd
Hahaha ja ik ken hetquote:Op zondag 13 januari 2013 05:41 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Keer fatsoenlijk slapen voor een tentamen in elk geval.
Ik heb nog geen tentamen gemaakt met meer dan 4 a 5 uur slaap achter de kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |