Ja. Melk die verdund was met water door de melkboer. Knechtje wist van niks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Melk en water was toch Avas, met dat knechtje dat andere zooi in z'n flesje had dan hij dacht, non?
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Melk en water was toch Avas, met dat knechtje dat andere zooi in z'n flesje had dan hij dacht, non?
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Ja, verdund met waterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
Hele eerste semester van jaar 3 is vrij voor keuze vakken, zodat mensen naar het buitenland kunnen enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar bijna niemand doet dat denk ik? Omdat da faciliteiten vaak niet optimaal zijn ivm je vaste collegerooster e.d.
Dat is hier niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hele eerste semester van jaar 3 is vrij voor keuze vakken, zodat mensen naar het buitenland kunnen enzo
Ik studeer fysiek in mijn werkkamer of aan de keukentafelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar studeer je dan eigenlijk fysiek? Ik weet dat er vlak bij het station in Zwolle een gebouw zit met in koeienletters Open Universiteit er op, maar meer weet ik er ook niet van
Nee, en tot op de dag van vandaag heb ik daar tot op zekere hoogte spijt van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef Paxcon het volgende:
Haarbal, ben jij eigk naar buitenland geweest tijdens je studie?
Oke, wel ruimte voor bij de RuG dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, en tot op de dag van vandaag heb ik daar tot op zekere hoogte spijt van.
Dus: doe het!
Geloof het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, wel ruimte voor bij de RuG dus?
Wij denken over veel hetzelfdequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij en Ties beginnen een speciale band te krijgen ofniet.
Dat is niet helemaal waar en ik moet mijn enthousiasme ook iets nuanceren: er zijn wel vijf centrale tentamengelegenheden. Sommige vakken volgen die gelegenheden en zijn dan dus wel aan datum en tijdstip gebonden. Staatsrecht en bestuursrecht dus ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik natuurlijk wel, maar dat is meer omdat je geen colleges hebt en geen centrale tentamen momenten.
Is het allemaal heel ranzig?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |