Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik links stem?Jij bent af en toe wel een beetje kortzichtig.
[..]
Ik ken 'm niet, maar Highlands zijn een beetje twijfelaars bij mij. Glenmorangie schijnt wel een goede te zijn thoquote:
Op zaterdagavond. Ben je mal?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een of andere hippie zo zie ik je, weet ook niet waarom eigenlijk
oh ik dacht ook onderlip piercing te zien, maar nee is niet zo raar klopt
Wel lekker rustig hier zeg, heeft iedereen verder een sociaal leven ofzo
Nee.quote:
Pas op dat je niet in de vicieuze cirkel van het uitstellen belandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee.
Motivatie tot het nulpunt gedaald. Ik vind Romeins privaatrecht ook wel het toppunt van saaiheid.
Moet weer even opzoek naar het heilige vuur diep in mijn ziel.
Jij lekker arresten aan het stampen?
Probeer 'm eensquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar Highlands zijn een beetje twijfelaars bij mij. Glenmorangie schijnt wel een goede te zijn tho
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
*edit verkeerde pulp fiction*
Romeins privaatrecht is een van de mooiste vakken die er zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee.
Motivatie tot het nulpunt gedaald. Ik vind Romeins privaatrecht ook wel het toppunt van saaiheid.
Moet weer even opzoek naar het heilige vuur diep in mijn ziel.
Jij lekker arresten aan het stampen?
I knew itquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Romeins privaatrecht is een van de mooiste vakken die er zijn.
Daarom.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Als je het woord fiscaal alleen al noemt krijgt Maharbal meteen een melding en komt ie hier posten
Ohja, dat is waar ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jawel is een speciale easter versie dit jaar in de Gashouder
Als je techno wil moet je eigenlijk op de 30ste gaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jawel is een speciale easter versie dit jaar in de Gashouder
28 29 en 30
wil misschien wel naar de eerste, wat meer House dan techno dan
Ik ben een (deep/tech)houseliefhebberquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je techno wil moet je eigenlijk op de 30ste gaan.
Zit er zelf ook aan te denken om te gaan. Moet ff kijken of ik een leuke groep bij elkaar krijg
Wat zijn je lievelingsartiesten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben een (deep/tech)houseliefhebber![]()
En wil Homework graag horen draaien
Niet echt lievelings, luister ook veel verschillende artiesten maar wel bepaalde platenlabels, maar wat acts die nu goed bezig zijnquote:
Zegt me helemaal niets. Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet echt lievelings, luister ook veel verschillende artiesten maar wel bepaalde platenlabels, maar wat acts die nu goed bezig zijn
Detroit Swindle (Nederlands)
Bicep
Jimmy Edgar
Ja. Die zijn zó vet livequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dat dacht ik al
Modeselektor is wel vrij bekend
Ik kende hem helemaal niet (quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
A Made Up Sound is wel vet ja, volg ik ook op soundcloud
Ja A Made Up Sound is wat experimenteler en duisterder dan z'n andere aliases denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kende hem helemaal niet () maar ontdek net dat het een alias is van 2562. En die is fucking vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |