Eén van de meest geslaagde ontwerpen like ever en zeker één van de mooiste auto's die je kan kopen op dit moment. Om nog maar te zwijgen over de prachtige 6.0 V12 en het evenzo prachtige geluid dat die brute doch mocht je dat verlangen beschaafde motor maakt.quote:
Is dat de Volante ofzo met die spoiler erop? oh nee de 2013 versie zie ikquote:
De Volante is de cabrio versie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat de Volante ofzo met die spoiler erop? oh nee de 2013 versie zie ik
Nee ik bedoel gewoon deze![]()
[ afbeelding ]
Dat woord ken ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je zou maar eens op vakantie gaan inderdaad.
Wilde hier nog even op reageren, bleken jullie alweer een topic verder te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik, speedy, dreamzk. Bij de RUG zitten er ook een boel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eén van de meest geslaagde ontwerpen like ever en zeker één van de mooiste auto's die je kan kopen op dit moment. Om nog maar te zwijgen over de prachtige 6.0 V12 en het evenzo prachtige geluid dat die bruto doch mocht je dat verlangen beschaafde motor maakt.
Mijn ouders hebben een cabrio en dat is een paar maanden van het jaar toch best leuk. Trouwens, in de winter start 'ie niet dus eigenlijk kun je nauwelijks in slecht weer rijdenquote:
Eens.quote:
Hallo, het ging net nog over nagellak maar dat heb je weer gemist zeker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Motoren, auto's, mascara. Even wat oestrogeen tussen al dat testosteron.
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, het ging net nog over nagellak maar dat heb je weer gemist zeker.
Haha nee man. Ik heb geen piercings. En vriendin geen vijf.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Potverdorie zeg
wil je vertellen waar allemaal?
ik was er wel bang voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, hahahaAlsof jij mij echt aanziet voor balzakpiercingen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |