Have fun.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Thanks, ik ga nu wel weer weg, lekker filmpje kijken bij een vriendinHet is wel verrekte koud trouwens
Heb jij nog een beetje goed kunnen studeren vandaag dan?
[..]
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?
Een Rapide vind ik veel mooier inderdaad. Maar ik ga liever voor een Quattroporte (wel met V8 uiteraard) of de XJ Supersport met V8 met compressor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?
[..]
Jij zou dan voor een Aston gaan ofzo?
Als je ze kan betalen maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit dat ze zwaar en onzuinig zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Ze zijn log, groot, onzuinig en je komt over als een ongelofelijke patser.
Jaaa, G, je moet niet fokken G ik ga je djoeken jwz dit dat dit allesquote:
Pff, praat me er niet vanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Have fun.
Nou het rendement was erg erg matig, bij jou?
Nou, dat valt wel mee. Ze zijn wel elegant vind ik. Patser? Nee, het is geen hummer...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Ze zijn log, groot, onzuinig en je komt over als een ongelofelijke patser.
Niet alles draait om geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je ze kan betalen maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit dat ze zwaar en onzuinig zijn.
Jij ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Letstalk het volgende:
Nou ja, ik ga anders blijf ik alsnog uren hangen! Fijne avond allemaal!
Oh vanuit milieu oogpunt enzo bedoel je?quote:
D66 was het toch? Geen Groenlinksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n grote auto kan helemaal niet qua milieu
Ja. Dat gedrocht is al jaren uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, kennen jullie dit monster?
[ afbeelding ]
Wat slecht
Al krijg ik geld toe zou er niet in rijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, kennen jullie dit monster?
[ afbeelding ]
Wat slecht
Ik zie het, ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja. Dat gedrocht is al jaren uit.
Aston Martin moest blijkbaar aan gemiddelde uitstootlimieten over het hele wagenpark voldoenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al krijg ik geld toe zou er niet in rijden
Inderdaad, als je geen student bent heb je geen last van D'66 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
D66 is vrij mild voor het milieu hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, als je geen student bent heb je geen last van D'66 tegenwoordig.Snap hem niet, maar hoe dan ook vergeef ik je het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso uitstootlimieten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het, ja.
[..]
Aston Martin moest blijkbaar aan gemiddelde uitstootlimieten over het hele wagenpark voldoen
Die gefacelifte voor dit modeljaar? Die is erg mooi inderdaad. En ze hebben ook de motor weer verbeterdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de Aston Martin DB9 denk ik de mooiste auto van dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |