Die trein maakt me niet eens veel uit. Maar ik mis alles vanaf hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat je niet meer 3 uur in de trein zit ieder dag?
Als je nu 1 wens had, wat zou het dan zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet allemaal neerzetten.
(En nee niet omdat het fout is)
Dat ding ik af en toe wel eens. Maar als ik dan weer om 12 uur de kroeg uit geschopt wordt in amsterdam heb ik het wel weer gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die trein maakt me niet eens veel uit. Maar ik mis alles vanaf hier.Het voelt alsof ik op de kade zit te kijken naar een feest op een boot.
hoezo dat dan? aanvullende beurs?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Als ik volgend jaar naar Zernike moet, moet ik ook verschrikkelijk lang reizen
Maar mn zus is volgend jaar klaar met studeren (als het goed is) dus wordt m'n stufi lager dan
Dat is echt tè lastig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je nu 1 wens had, wat zou het dan zijn?
Het deel dat ouders bij kunnen dragen wordt dan groter dus daalt m'n stufi ten opzichte van nu.quote:
Alleen met aanvullende beurs, maar ook niet extreem (toch?). Maaruh, dan betaal je toch zelf de huur?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het deel dat ouders bij kunnen dragen wordt dan groter dus daalt m'n stufi ten opzichte van nu.En ouders willen niet meebetalen aan een kamer.
Ja ik weet het niet echt... Maar m'n zus kreeg vorig jaar (toen broer en ik nog niet studeerden) rond de 100 euro ouzo (indien thuiswonend) en ik krijg nu we alle drie studeren 214 per maand (thuiswonend)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen met aanvullende beurs, maar ook niet extreem (toch?). Maaruh, dan betaal je toch zelf de huur?
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet echt... Maar m'n zus kreeg vorig jaar (toen broer en ik nog niet studeerden) rond de 100 euro ouzo (indien thuiswonend) en ik krijg nu we alle drie studeren 214 per maand (thuiswonend).
En zelf betalen kan inderdaad, maar dat is een afweging die ik moet maken. Ik kan nu wel lekker op vakantie en dergelijke doordat ik thuiswoon zonder een studieschuld op te bouwen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.
Deze ervaringsdeskundige heeft dat ook veel te laat gedaan.
Je mag ook bij mij inwonen Pax ik heb een grote kamerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verhuis als de donder naar Groningen en stort je in het studentenleven.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij inwonen Pax ik heb een grote kamer
Er is niet 1 iets dat je zegt, als ik nu iets mocht kiezen, was het dat?quote:
Echt heel moeilijk. Vind dat soort vragen altijd lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is niet 1 iets dat je zegt, als ik nu iets mocht kiezen, was het dat?
of 2 dingen roepen mag ook
Ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Echt heel moeilijk. Vind dat soort vragen altijd lastig eigenlijk
Altijd streven naar het hoogste hèquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou daar wilde ik gewoon één keertje in rijdenBeetje te hoog gegrepen
.
Ik heb liever een Lambo of een Ferrari dan een McLaren to be honest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wow, in londen ben ik bij een McLaren showroom geweest
en daar stond deze
[ afbeelding ]
Ja manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Golf en mooi in één bevestigende zin?
Ja ik kan ook wel Aston Martin's gaan noemen maar ik houd het liever een beetje realistisch en binnen budgetquote:
Zelfs binnen Golf budget zou ik nooit een Golf kopen. Ze zijn vrij euh saai. En het motorenaanbod is van eenzelfde saaiheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel Aston Martin's gaan noemen maar ik houd het liever een beetje realistisch en binnen budget
Achja smaken verschillenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs binnen Golf budget zou ik nooit een Golf kopen.
Ervan uitgaande dat het per se een nieuwe auto moet zijn? Geef mij maar een Alfa Giulietta.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Achja smaken verschillen
Wat zou je dan kopen binnen dat budget
Koop dan wel een Bentley.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het per se een nieuwe auto moet zijn? Geef mij maar een Alfa Giulietta.
Maar voor dat budget zou ik nooit een nieuwe auto kopen want ik hou niet van dit soort auto's qua formaat/type motorisering. Dus ik zou het geld dan liever gebruiken om een 2e hands naar mijn mening veel leukere auto te kopen.
bazen autoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:48 schreef Paxcon het volgende:
I am Giulietta, and we are such stuff where dreams are made of
Bazenleus van die reclame
edit: nu begin ik toch te twijfelen of dat hem wel was...
Nee. Nooitquote:
Waar ging het fout? Echt auto´s die stijl en klasse uitstralen en lekker elitair natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. NooitHoewel ik zeer veel van Engelse auto's hou vind ik Bentley's iets hebben wat mij totaal niet aanspreekt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Al die negers die erin rijden, bah
dit klonk erg racistisch overigens
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waar ging het fout? Echt auto´s die stijl en klasse uitstralen en lekker elitair natuurlijk
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.
Wel leuk dat je er weer bent trouwens.
Ze zijn ook wel mooi en natuurlijk bijzonder. Maar zeker in die prijsklasse zou ik toch iets anders verkiezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.
Thanks, ik ga nu wel weer weg, lekker filmpje kijken bij een vriendinquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder iets vulgairs uitstralen. Het concept van een bepaalde mate van understated elegance is wel aan ze voorbij gegaan.
Wel leuk dat je er weer bent trouwens.
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?quote:
Je zou iets anders uitzoeken ondanks het feit dat je ze mooi vind?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind ze dan wel heel erg mooi, zelfs als ik ze kon betalen zou ik iets anders uitzoeken denk ik.
Jij zou dan voor een Aston gaan ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel mooi en natuurlijk bijzonder. Maar zeker in die prijsklasse zou ik toch iets anders verkiezen.
Ja mang, shit is fokt op Gquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Die eckte eckte G´s uit de hood, noh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |