Jahoorquote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?
Gemotiveerd tot op het bot, schrijf de 9 maar alvast op.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben hardcore oefententamens aan het doornemen met burgerlijk wetboek erbij, boel aan het onderstrepen.
Ondertussen muziekjes luisteren, maar ben eigenlijk best lekker bezig, bevestigt nogmaals mijn nachtritme
jij?
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haaltquote:Op zondag 13 januari 2013 03:40 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Gemotiveerd tot op het bot, schrijf de 9 maar alvast op.
Ik ben aan het slacken, morgen weer aan de slag.
Nog 2 dagen rechtsgeschiedenis en dan 13 dagen voor bestuursrecht 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haalt![]()
morgen ga je voor rechtsgeschiedenis of bestuurs bezig?
Je gaat echt geen 5 halen als je deze werkethiek doorzet tot de 18e.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oef dat zou mooi zijn, had vorig jaar een 8, een stijgende lijn zie ik wel zitten, maar ik ben ook nu zo hard bezig omdat ik niet die persoon wil zijn die een 6 heeft laten wegstrepen en dan uiteindelijk een 5 haalt![]()
morgen ga je voor rechtsgeschiedenis of bestuurs bezig?
lolquote:De Belgische koningin Fabiola heeft haar erfenis via een fonds geregeld, waarmee ze de belasting omzeilt. De 84-jarige weduwe van de in 1993 overleden koning Boudewijn heeft geen kinderen. Ze erfde miljoenen van haar man, heeft tal van bezittingen en ontving sinds de dood van Boudewijn ongeveer 27 miljoen aan dotaties. De stichting mag geld voor vier doelen gebruiken, zoals historische en culturele werken en katholieke instellingen, maar het belangrijkste doel is haar eigen familie: haar biologische neven en nichten van Spaanse adel.
Zij zouden 70 procent belasting moeten betalen, maar nu het geld in een private stichting (‘Fonds Pereos’) zit, vervalt die heffing. De constructie is legaal en wordt vaak gebruikt door rijke mensen om hun erfgenamen te beschermen, maar veel Belgen zijn er niet over te spreken. Belgische politici zijn verontwaardigd en wijzen erop dat haar fortuin grotendeels uit publiek geld bestaat. Ook koningsgezinde partijen zijn not amused. De Waalse liberalen vinden dat het lijkt op een ‘fiscale vlucht’. De koningin heeft ook bepaald dat alleen neven en nichten uit een eerste huwelijk, katholiek gesloten, geld uit het fonds kunnen krijgen. Premier di Rupo zei niets te weten van het fonds. Hij moet later vandaag in het parlement uitleg komen geven.
Klopt, maar ik moet eigenlijk ook nog voor strafrecht 2 aan de gang. Ben er wel mee bezig maar ook daar zitten veel arresten die je nodig gaat hebben in, heb geen zin dat alles door de war raakt daardoorquote:Op zondag 13 januari 2013 03:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat echt geen 5 halen als je deze werkethiek doorzet tot de 18e.
Het zit allemaal op elkaar geplakt in januari dus ik zou toch mikken op maximaal resultaat deze maand. Ik denk dat het aardig wat stress gaat opleveren als je volgend jaar nog een extra tentamen in deze periode erbij moet doen, die je bovendien moet halen als je geen studievertraging op wilt lopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet eigenlijk ook nog voor strafrecht 2 aan de gang. Ben er wel mee bezig maar ook daar zitten veel arresten die je nodig gaat hebben in, heb geen zin dat alles door de war raakt daardoor![]()
Misschien straf2 en 3 dan volgend jaar doen, maar Giku raadde dat niet aan
Hoi.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo nachtploeg. Alles goed ? Ik kwam even kijken of jullie niets nodig hebben.
Geldt dit ook voor civiel effect? Er is namelijk een bepaling dat je zelfs CE vakken nog in je master mag halen aan de RuG.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Het zit allemaal op elkaar geplakt in januari dus ik zou toch mikken op maximaal resultaat deze maand. Ik denk dat het aardig wat stress gaat opleveren als je volgend jaar nog een extra tentamen in deze periode erbij moet doen, die je bovendien moet halen als je geen studievertraging op wilt lopen.
Strafrecht 2 is redelijk veel maar als het echt moet kan je het in vijf dagen wel doen. Ik zou me dan beperken tot het leren van de rechtsregels van de arresten, oude tentamens en de oefenvragen.
Heee spotlessquote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo nachtploeg. Alles goed ? Ik kwam even kijken of jullie niets nodig hebben.
Nee dat zou geen problemen op moeten leveren. Je moet zorgen dat je 180 punten hebt in verband met 'harde knip' regeling. Civiel effect kan je later ook behalen. (99% zeker)quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor civiel effect? Er is namelijk een bepaling dat je zelfs CE vakken nog in je master mag halen aan de RuG.
Het is zondagmorgen 04:12. Me dunkt dat enig slacken (some would say uitrusten) niet onvergeefbaar is.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoi.
Motivatie in een pil graag, nu je toch vraagt.
Hey Ties. Sorry, weinig inspiratie. Alles goed ?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heee spotless
vertel eens een leuke mop
Ja kloptquote:Op zondag 13 januari 2013 04:12 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee dat zou geen problemen op moeten leveren. Je moet zorgen dat je 180 punten hebt in verband met 'harde knip' regeling. Civiel effect kan je later ook behalen. (99% zeker)
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)ren/Civieleffect.htmquote:Indien u extra bachelorvakken volgt, is het advies deze ook tijdens de bachelor te doen. Dan komen ze namelijk op het supplement van de bachelorbul. U kunt de vakken ook tijdens uw masterfase volgen. Dan komen ze echter niet op de masterbul te staan, nu vakken op bachelorniveau niet thuishoren op een masterbul. Wilt u in dat geval een volledig overzicht van de door u afgeronde vakken, dan kunt u bij de Infobalie een gewaarmerkte (schone) cijferlijst opvragen.
Oh jammerquote:Op zondag 13 januari 2013 04:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey Ties. Sorry, weinig inspiratie. Alles goed ?
Dus dan staat het cijfer niet op de bul maar telt wel mee voor civiel effect?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)ren/Civieleffect.htm
Ja, dus kan je het op een schone cijferlijst zetten. Voor de toelating tot de RAIO-selectie of advocatenopleiding (Orde) maakt het geen verschil.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:18 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus dan staat het cijfer niet op de bul maar telt wel mee voor civiel effect?
Ik ben al wakker, niet nogquote:Op zondag 13 januari 2013 04:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jammer
Ja gaat prima, lekker aan het studeren in alle rust, wat houdt jou nog wakker dit tijdstip?
Tering, over een andere bioritme gesprokenquote:Op zondag 13 januari 2013 04:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, niet nogGebeurt soms. Lekker genieten van de rust; ik ben in staat om de hond uit z'n nest te rammen en nu het park in te gaan.
Juristen leven dag en nachtquote:
Potverdorie zeg, hoelaat ga je dan slapen meestal?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, niet nogGebeurt soms. Lekker genieten van de rust; ik ben in staat om de hond uit z'n nest te rammen en nu het park in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |