Je hoeft niet mijn smaak te hebben om de classificatie 'muziek' te krijgen, het moet wel iets meer zijn dan met een usb stick een plaatje draaien.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je dat we jouw smaak ook inhoudsloos afzeiken of zullen we het hier bij laten?
Dat jij geen flauw idee hebt wat die mensen doen wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk niets doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hoeft niet mijn smaak te hebben om de classificatie 'muziek' te krijgen, het moet wel iets meer zijn dan met een usb stick een plaatje draaien.
Hij had ook mijn reactie kunnen negeren maar er was iemand op zijn pik getrapt volgens mij.quote:
Alsof jij het bedoelt op wat voor manier dan ook anders dan om te provocerenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij had ook mijn reactie kunnen negeren maar er was iemand op zijn pik getrapt volgens mij.
Cba, zit al naar een manfight te kijken. Het is weer NFL nacht met de play-offs.quote:
Niveautje hoor.quote:
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.quote:
Nee, is puur natuurquote:Op zondag 13 januari 2013 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.
Vind haar écht geweldig in 'Lost in Translation ' , toen was ze nog niet zo gigantisch groot als nu het geval is.quote:
Goodfellas al gezien?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af of zij nou een boob-job heeft gehad of niet.
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Goodfellas al gezien?
Deze is wel leuk voor erna:
Heb hem afgelopen dinsdag gezien, geweldige film inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Goodfellas al gezien?
Deze is wel leuk voor erna:
Als strafrechtadvocaat nooit 'rats' vertegenwoordigen, bad for business.quote:
Op ESPN America wordt het live uitgezonden maar het is voor Nederlanders ook gewoon mogelijk om gratis te kijken op de website van de NFL onder het kopje 'Gamepass'. Play-off wedstrijd tussen de Broncos en de Ravens bezig nu, Q4 gaat zo starten en het staat 28-28, gigantisch spannend dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo, welke zender?
Ja, natuurlijk weer Robert De Niro en Joe Pesciquote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Ties02 het volgende:
Once upon a time in America nog steeds de mooiste 'maffia' film
Hij is wel goed, maar niet de beste.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Ties02 het volgende:
Once upon a time in America nog steeds de mooiste 'maffia' film
Volgens mij heb ik ESPN in mijn pakket, zal mijn kastje even aanzwengelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op ESPN America wordt het live uitgezonden maar het is voor Nederlanders ook gewoon mogelijk om gratis te kijken op de website van de NFL onder het kopje 'Gamepass'. Play-off wedstrijd tussen de Broncos en de Ravens bezig nu, Q4 gaat zo starten en het staat 28-28, gigantisch spannend dus.
Holy shit, 269 minutenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef Ties02 het volgende:
Dat langdradige vind ik niet erg, de uncut originele versie duurt 4 en een half uur ofzo
Prachtige score ook door Ennio Morricone
Die film is zo vaak verknipt om hem in de bios enzo te kunnen laten zien, dat Leone er helemaal depressief van werd
http://www.guardian.co.uk(...)ce-upon-time-america
Ik moest er ook om lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hhahah ik zie dit nu pas, jij bent ook een mooie
Auto's in onze big city zijn vrij nutteloos voor een afstand die je in 20 minuten kunt fietsen, over het algemeen.quote:
Oja natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Auto's in onze big city zijn vrij nutteloos voor een afstand die je in 20 minuten kunt fietsen, over het algemeen.
Dus toch recreatief!quote:
Scherp.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk
[..]
Dus toch recreatief!
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:56 schreef Ties02 het volgende:
Nouja zeg, waar is de nachtploeg gebleven
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mag ik me aanmelden voor de nachtploeg?
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |