quote:Op zondag 13 januari 2013 04:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heee spotless
vertel eens een leuke mop
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.quote:
Ik wil net zeggen, wtfquote:Op zondag 13 januari 2013 04:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.
Hihih, gisteren was het een jongere Denny ( Captain Kirk ). Wat was hij toch aantrekkelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 04:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
De grote avatar verwisseltruc zit er ook weer op voor vandaag zie ik.
Als daar een markt voor bestaat, vastquote:Op zondag 13 januari 2013 04:24 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bestaan er eigenlijk nachtadvocaten? Laten we zeggen openingstijden van 6 uur 's middags tot 3 uur 's nachts
quote:Op zondag 13 januari 2013 04:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hihih, gisteren was het een jongere Denny ( Captain Kirk ). Wat was hij toch aantrekkelijk
Rond 23:00 was het gisteren. Niets op TV en geen zin meer in de studie.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Juristen leven dag en nacht
[..]
Potverdorie zeg, hoelaat ga je dan slapen meestal?
Ha ja dat vind ik ook mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 04:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
kijken hoe het licht wordt.
Het leukste is altijd om overdreven vrolijk tegen de krantenjongen te doen; die is meestal net iets minder enthousiast dan jij bent.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha ja dat vind ik ook mooi
vooral in de zomer na het uitgaan of watdan ook, dan is het helemaal geniaal
Heb je dat tentamen goed gemaakt?quote:Op zondag 13 januari 2013 05:10 schreef Ties02 het volgende:
Belastingrecht 1 hertentamen is één dag na Strafrecht 2 hertentamen zie ik nu
duimen dat ik hem gehaald heb anders wordt het een moeilijk verhaal
Vak is ontzettend moeilijk (Maharbal zal wel weer vinden van niet lol)quote:Op zondag 13 januari 2013 05:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Heb je dat tentamen goed gemaakt?
half 7quote:do 31-1-2013 Rechtsgeschiedenis 2_hertentamen 18:30
Ideaal toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:33 schreef Ties02 het volgende:
Ik keek trouwens die lijst door van Burgerlijk 2 zag ik echt een paar mensen met gewoon een 10
[..]
half 7![]()
Kan je nog alles doornemen die dag, wel handig opzichquote:
Ja.quote:
Dank, jullie ook straksquote:
Keer fatsoenlijk slapen voor een tentamen in elk geval.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan je nog alles doornemen die dag, wel handig opzich
alleen 's avonds een tentamen maken, nog nooit gedaanwel bonustoetsen, en die gingen wel goed altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |