Zegt me echt helemaal niks..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Monsif. Volgens mij een soort Nederlandse Justin Bieber? Tienersterretje.
Volgens mij niemandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet hoorVolgens mij ergens gelezen.
Vrij klein misschien? Moeilijk in te schatten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Zij 49 kilo?? Dat geloof ik echt niet..
Ik had telefoon, om wie ging het?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Zij 49 kilo?? Dat geloof ik echt niet..
Mogen ze die kur eigenlijk zelf verzinnen? Zo niet, dan is het best shit als je zo'n saai stuk krijgt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind Christophe enig, maar het begin was echt erg saai en hij deed niet 1 sprongetje zelf volgens mij?Hoe elegant het ook was allemaal, risico nam ie niet.
De choreografie bepalen ze niet helemaal zelf, een deel van de professional en een deel van de choreograaf, maar ik neem aan dat de makers uit gaan van wat je kunt en wilt en durft op dat moment.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogen ze die kur eigenlijk zelf verzinnen? Zo niet, dan is het best shit als je zo'n saai stuk krijgt.
Enorm blij idd, tofquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Je ziet ook dat hij er heel veel lol in heeft.
Zie de clip aan het begin van het topicquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef ato het volgende:
Maar eh wie is Monsifff? Hij is wel de beste vanavond..
Ik pleur zonder schaatsen nog wel omquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Oe dat bukken en je been vooruit is knap!
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nou ik vond hem wel beter dan Paul eigenlijk
Hij had sowieso ook 4 negens verdiend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nou ik vond hem wel beter dan Paul eigenlijk
Dat laatste vond ik ook al ja, heel opvallendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij had sowieso ook 4 negens verdiend.
Martine.![]()
Al is ze minder streng dan de vorige keren. Misschien is ze op haar vingers getikt door de productie.
het zou Laura moeten zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:
kom wat laat binnenvallen.. welke van deze 2 is de bn-er?
Ik zap meteen terug van 4, damn jaquote:
Ik vind het wel een lekkere tijd, maar vooral omdat rond deze tijd er een aantal andere programma's zijn, zoals All you Needquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Samson het volgende:
Elke week ga ik rond deze tijd een beetje tv kijken, is dat programma alweer bijna klaar. Wel een k..tijd qua uitzending vind ik.
Komt nuquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is de uitslag al bekend? Ik zit op 4.
omdat medelijden jeweetzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, die vallende Mimoen is door en Christophe in de skate off?![]()
![]()
jaquote:
Het is ook op zo'n ongelukkig tijdstip. Ik kijk het nu terug. Paulquote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Met de kijkcijfers gaat het niet al te best:
Waar het tv-programma Sterren Dansen Op Het IJs vorig jaar gemiddeld 1,3 miljoen kijkers trok, keken er afgelopen zaterdag 'slechts' 576.000 kijkers. Hiermee belande het ijsprogramma op de laatste plek van de Dag Top 25. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.
De kijkcijfers blijven maar dalen. De eerste liveshow trok ruim 870.000 kijkers, maar 170.000 kijkers waren de tweede liveshow al afgehaakt.
Klopt, maar als ze het om half 9 zetten dan is er weer concurrentie van All you Need. Een andere dag was dan misschien beter geweest. Plus, wat mij betreft mag het ook wel iets korter duren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is ook op zo'n ongelukkig tijdstip.
Ik heb steeds het idee dat ik naar een belspel luister, zowel haar kinderlijke stem als dat geleuter.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik vind Tess ook niet prettig om naar te kijken op deze manier... Ze struikelt heel vaak over haar worden, en het gaat helemaal niet spontaan.
Ze hangt ook ontzettend op papa Geer... Bij Sterren Springen was dat nog wel grappig, maar nu kan dat echt niet meer. Het is zo nep en geforceerd. Niet meer doen Tess. Gewoon een programma nemen wat achteraf nog geknipt en gemonteerd wordtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik naar een belspel luister, zowel haar kinderlijke stem als dat geleuter.
Ze moet gewoon doen zoals ze voorheen bij Mtv deed. Niks live en zeker geen show.
In de hoop dat er wat tanden gaan sneuvelen?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is ook al een beetje uitgemolken. Ik wacht met smart op dat Sterren springen van een schans!!!
Antje en Monique mochten naar huis.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef ato het volgende:
Ik heb de uitslag niet meer meegekregen, wie is er uitgeschaatst?
Waarom zo weinig kijkers?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Met de kijkcijfers gaat het niet al te best:
Waar het tv-programma Sterren Dansen Op Het IJs vorig jaar gemiddeld 1,3 miljoen kijkers trok, keken er afgelopen zaterdag 'slechts' 576.000 kijkers. Hiermee belande het ijsprogramma op de laatste plek van de Dag Top 25. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.
De kijkcijfers blijven maar dalen. De eerste liveshow trok ruim 870.000 kijkers, maar 170.000 kijkers waren de tweede liveshow al afgehaakt.
Tess? Dat is de vervangster van Nance? Ik heb laatst even zitten kijken maar ik vind Gerard Joling echt zo tenenkrommend dat ik snel weer zapquote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zo weinig kijkers?![]()
Dat kan niet alleen vanwege het tijdstip zijn.
Vanwege Tess? Of gewoon omdat het SBS is?
Ik denk dat SBS niks (meer) vast kan houden rond de 1 miljoen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zo weinig kijkers?![]()
Dat kan niet alleen vanwege het tijdstip zijn.
Vanwege Tess? Of gewoon omdat het SBS is?
Om half 9 had het ook niet gescoord, dan was de concurrentie nog groter geweest.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat tijdstip is ook gewoon ruk... en ik denk dat we het onderhand allemaal wel gezien hebben, dit is al het zoveelste seizoen en de "sterren" zijn onderhand ook wel op geloof ik...
Dat ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Om half 9 had het ook niet gescoord, dan was de concurrentie nog groter geweest.
Leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Karina het volgende:
Zaterdag a.s. is Pamela Anderson te gast:
Pamela Anderson in Sterren Dansen Op Het IJs
Pamela Anderson is dan wel na één aflevering uit de Britse editie van het programma gestuurd, in Nederland is de blondine gewoon welkom! Aanstaande zaterdag zal de Baywatch-actrice een gastoptreden verzorgen in Sterren Dansen Op Het IJs, zo meldt SBS 6.
In het ijsdansprogramma zal de actrice de dans laten zien die ze leerde voor Dancing On Ice. De 45-jarige Pamela werd de eerste aflevering weggestemd, omdat haar boezem uit haar strakke schaatspakje floepte.
Bron
Zou dat andere programma van half 9 gestopt zijn wegens slechte kijkcijfers? Of maar een paar afleveringen sowieso.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Achtentachtig het volgende:
Programma gaat dus per direct naar 20.30 uur. Snapte al geen snars van dat oude uitzendtijdstip..
Wellicht wisselen ze het wel om. Kijkcijfers voor SBS6 zijn vrijwel zenderbreed dramatisch op het moment (en dat is niet zo gek..)quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou dat andere programma van half 9 gestopt zijn wegens slechte kijkcijfers? Of maar een paar afleveringen sowieso.
Only in America.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Karina het volgende:
De 45-jarige Pamela werd de eerste aflevering weggestemd, omdat haar boezem uit haar strakke schaatspakje floepte.
quote:Pamela Anderson in Nederland.
De wereldberoemde Baywatch-actrice Pamela Anderson (45), die komende zaterdag de ijzers zal onderbinden in Sterren Dansen op het IJs, is nu al in het land op de gevoelige plaat vastgelegd.
De rondborstige blondine werd gekiekt toen ze vrijdagmiddag het Amstel hotel in Amsterdam verliet.
Pamela zal aankomende zaterdag eenmalig schitteren in de SBS-show Sterren Dansen op het IJs. De 45-jarige stoeipoes deed eerder mee aan de Amerikaanse versie van het schaatsprogramma, maar moest de show al in de eerste aflevering verlaten.
Ze was na afloop van haar schaatspartij het onderwerp van gesprek omdat tijdens haar ronde haar enorme voorgevel uit haar minuscule jurkje floepte.
Komende zaterdag zal Pamela zich voor het eerst sinds haar uitschakeling weer in een pikante schaatsjurkje hijsen…
Wat een ander, degelijk, gezicht, zo zonder mega boezemquote:
Ja zekerquote:
Ja dat laatste vroeg ik me ook meteen af. Misschien moest ze 5 meter overbruggen; van de deur naar de autodeurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Pamela zonder meloenen.![]()
Zal ze het niet koud hebben gehad in dat dunne truitje?
Niet echt een recept om kijkers vast te houden denk ik zoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:09 schreef Disana het volgende:
Om snotziek van te worden, dat gerotzooi met uitzendtijden van SBS6 altijd.
Ik zie net in de gids dat dat programma nu bezig is, gewoon een switch qua plekquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou dat andere programma van half 9 gestopt zijn wegens slechte kijkcijfers? Of maar een paar afleveringen sowieso.
Volgens mij is dit het derde programma waarnaar ik wilde kijken waarmee ze dit flikken. Je wordt zo op zijn minst geen fan van de zender.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Niet echt een recept om kijkers vast te houden denk ik zo
Ja, dat was me na 2 seconden al wel duidelijkquote:
ik had liever jolingquote:
Dat zeker ja. Gerard Joling alleen is genoeg en heeft intussen meer ervaring dan menig presentator/presentatrice.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker rustig zonder dat Belspelstemmetje
Zie PI.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jammer? Heerlijk dat die doos er niet is..
Ik vermoed ook dat we niks missen, je hebt Geer en de jury, en de schaatsers, het is echt genoegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Gerard Joling alleen is genoeg en heeft intussen meer ervaring dan menig presentator/presentatrice.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoppa, nog effe Geers single promoten
En wel geschreven door Jantje Shitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoppa, nog effe Geers single promoten
sterretje die een wiskundige vergelijking oplost is meer verwonderlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie had dat gedacht hè, die hagenees op de schaats
Er zijn zelfs mensen die met carnaval hun (pasgeboren) baby meenemen naar een overvol caféquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat niet veel te druk voor zo'n baby?
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die met carnaval hun (pasgeboren) baby meenemen naar een overvol café
Ik heb even teruggespoeld (quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
Ik was net even toastjes maken, ik heb iets gemist denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je het wel doen?Ik vind het achterlijk iig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen?
enige die er last van hebben zijn de mensen die de baby horen krijsen boven de muziek uit
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die met carnaval hun (pasgeboren) baby meenemen naar een overvol café
Baby's schijnen gehoorbeschading van harde geluiden te kunnen krijgen (zoals bij een concert).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
enige die er last van hebben zijn de mensen die de baby horen krijsen boven de muziek uit
Omdat het geluid geen lolletje is voor die baby.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1 jaar? Zo'n kind kan nog niet eens normaal lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was net even toastjes maken, ik heb iets gemist denk ik
Op de schaatsbaan zag ik laatst ook een kind van net 1, op de schaats, ik heb me kapot gelachen om van die fanatieke ouders. Doe normaal joh, 1 jaar en schaatsen
Oh je hebt best wat kinderen die al een flinke pas hebben met 10 maandenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 jaar? Zo'n kind kan nog niet eens normaal lopen.
Maar ze waggelen vaak nog wel een beetje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je hebt best wat kinderen die al een flinke pas hebben met 10 maanden![]()
Maar ik was met stomheid geslagen.
Oh zo, jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze waggelen vaak nog wel een beetje.
Dr.Ir. Mimoun Ouled Radi
De kermis is ook zoietsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat het geluid geen lolletje is voor die baby.
Van die mensen die geen één jaar zoiets als carnaval over kunnen slaan als ze net een baby hebben, zijn dezelfde mensen die na een maand al flink gaan stappen
Ja, lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was net even toastjes maken, ....
De happening van het jaar, vergis je niet!quote:
Heyquote:
Heejquote:
Ik kan best goed schaatsenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey, jij rijdt een scheve schaats?
Echt? Vind je het ook leuk?quote:
quote:
Oh dat is waar ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De happening van het jaar, vergis je niet!
Echt hè
Alleen gaat bij Jody de gaydar wel afquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jody Bernal denkt 'wat Pelle bij Feyenoord kan, kan ik ook'
Ik heb duidelijk geen gaydar, want dat wist ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen gaat bij Jody de gaydar wel af
Die nukkige Oostblokker?quote:
Volgens mij is 't een Fransoosquote:
Hij zegt niet op mannen te vallen, maar als ik hem zie gaat die gaydar wel af..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk geen gaydar, want dat wist ik nietHij was toch met die dochter van Vanessa?
Weet ikquote:
Ik voel een SHO-topique aankomen, ooitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zegt niet op mannen te vallen, maar als ik hem zie gaat die gaydar wel af..
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ikMaar hij lijkt net een Pool ofzo
En dat publiek maar klappenquote:
Zul je net zien dat hij er net als Ralf voor de finale uitligt ...quote:
Maar deze lacht zo schattigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij er net als Ralf voor de finale uitligt ...
There you go!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef StephanL het volgende:
Kom op met Laura. Ik wil alleen haar nog even zien en dan naar bedje toe
minoun moest eigenlijk al vorig week eruit imoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb liever Mimoun nog een week dan Jarno.
Eigenlijk wel. Antje was beter. Maar Antje was ook beter dan Jarno. Jarno is nou niet echt sierlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
minoun moest eigenlijk al vorig week eruit imo
Mimoun.quote:
Was ie goed? Ik heb het weer eens gemist omdat onderwegquote:
Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ie goed? Ik heb het weer eens gemist omdat onderweg![]()
Wat voor cijfers kreeg hij?
Ok jammer! Maar alsnog een net cijferquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.
Terecht, niet gekeken, maar ik weet het zo wel dat het terecht moet zijn geweestquote:
Het was ook wel een totaal andere kur, en hij had een 8,3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.
Er zijn nu al meer reacties geplaatst dan vorig jaar in het hele seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef Samson het volgende:
Nou, aan de weinig reacties hier en aan de kijkcijfers kan ik wel zien dat dit waarschijnlijk de laatste sterren dansen is geweest.....
Tja, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn nu al meer reacties geplaatst dan vorig jaar in het hele seizoen.
Alleen keken er toen wel steeds >1 miljoen mensen.
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Tess was vrijdagavond nog bij 3FM op bezoek, zaterdag opeens ziek?![]()
Ja kan zeker. En was ook al te zien aan de filmpjes, die bij de kandidaten opgenomen zijn, daar was ze overal bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan toch? Je voelt eerst niet zo fit, maar nog wel fit genoeg om naar je werk te gaan en de volgende dag is het erger geworden en moet je op bed blijven liggen.
hmmmquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Tess was vrijdagavond nog bij 3FM op bezoek, zaterdag opeens ziek?![]()
Ja maar hij likt zijn bovenlip, net als ehm, Kellyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de zenuwen krijg je denk ik een droge mond.
Idd, hij schaatst erg makkelijk, knapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook een leuk jochEn hij schaatst zo makkelijk.
Nou niet ZO snel hoop ik voor hemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Gerard, jongens van 15 groeien nou eenmaal.
Dat is inderdaad wel heel snel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet ZO snel hoop ik voor hemCentimeters per week.
Zal vast niet fijn geweest zijn nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Jeetje, dat moet pijn doen, zo snel groeien!
Kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad. Was wel altijd de langste van de klas (van de meisjes).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zal vast niet fijn geweest zijn nee.
Ik heb gelukkig nooit groeipijnen gehad. Ben maar 3 cm groter dan op m'n 12e.
Ik was ook een van de langsten van de klas t/m de brugklas. Daarna groeide bijna iedereen mij voorbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad. Was wel altijd de langste van de klas (van de meisjes).
Ja dat was hijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik was ook een van de langsten van de klas t/m de brugklas. Daarna groeide bijna iedereen mij voorbij.![]()
Was dat nou Churandi Martina in die reclame?
Ik heb tegenwoordig overal pijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel groeipijnen gehad als kind, en als ik nu 50 km in de zomer fiets dan heb ik soortgelijke pijnen in m'n knieën van het fietsen
Serieusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ondertiteling net: "Ik wordt er gek van."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |