PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
ja zijn er nog meer, mathijs is undercover dus ik vind het bestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ej bulles kom je nog clubben ofniet?
Zandhaas?quote:
meh brazil italie.. niet heel originieelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:17 schreef Alovenac het volgende:
Ook maar eens een hybrid gemaakt, twijfel of ik hem ook daadwerkelijk ga kopen als tweede team..
http://www.futhead.com/fifa/squads/3669785/#
Klopt, ben nog aan het kijken voor een tweede team. Niet al te duur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
meh brazil italie.. niet heel originieel
Nee niet doen die krijg je nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vreemd...ik heb die managertaken allang voltooid, maar ze staan weer op 0. Even opnieuw voltooien, misschien krijg ik wel een nieuw pakje
Jou ook al overkomen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee niet doen die krijg je nooit
altijd. Ik verlies dan ook heel vaak dus ik weet hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag dus 2x de bronze finale bereikt en 2x verloren. 1x met mijn nieuwe team en 1x met mijn Engelse bronze team. Vooral door die laatste wedstrijd voel ik me nu niet goed, zijn er meer mensen die dat hebben als ze verliezen?
Vooral als je weet dat je had kunnen winnen.. het is altijd hetzelfde, ik scoor niet en de tegenstander scoort wel. En als ik dan net scoor scoort de tegenstander een minuut laterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
altijd. Ik verlies dan ook heel vaak dus ik weet hoe je je voelt.
C. Eduardo CAMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:27 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3670497/#
Hoe ga ik Doumbia hier op 9 krijgen?
45ste, 90ste minuut goals vliegen je om de oren, 6 chem keepers die alles tegenhoudenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vooral als je weet dat je had kunnen winnen.. het is altijd hetzelfde, ik scoor niet en de tegenstander scoort wel. En als ik dan net scoor scoort de tegenstander een minuut later
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
45ste, 90ste minuut goals vliegen je om de oren, 6 chem keepers die alles tegenhouden
http://www.futhead.com/fifa/squads/3670497/#squad-playerquote:
Ik zou Bastos LM doen en Dede CBquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3670497/#squad-player
En dan Koscielny linker verdediger..
Hmm, serieuze twijfel of ik dit ga aanschaffen..
Had koscielny ook en die is echt heel zwak..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3670497/#squad-player
En dan Koscielny linker verdediger..
Hmm, serieuze twijfel of ik dit ga aanschaffen..
Dedequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Bastos LM doen en Dede CB
Dat ziet er inderdaad nog beter uit..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Bastos LM doen en Dede CB
Jadson CAMquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad nog beter uit..
Eventueel Pato en Kaka er nog bij om af te wisselen met Doumbia en Carlos Eduardo.
Doumbia is overall wel beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jadson CAMEmenike kan je nemen ipv Doumbia
Swansea thuis is mooi, wel duur dacht ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mezelf maar even getrakteerd op nieuwe kits.
Swansea thuis en Panathinaikos uit
2k...tja...ik had het er voor overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Swansea thuis is mooi, wel duur dacht ik.
Diego alves vond ik vreselijk slechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:46 schreef Alovenac het volgende:
Vandermar, sowieso Diego Alves op doel ipv De Gea. Dat is al een wijziging die ik eruit haal.
Nu alleen nog aan het twijfelen of ik met Jadson ipv Carlos Eduardo op CAM wil spelen en dus Pato ipv Doumbia in de spits.
De Gea beter dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego alves vond ik vreselijk slecht
als je voor een Brazil gaat, neem Helton, die klemt werkelijk allesquote:
Mwah, vind het wel prima zo.. Hoefde geen al te duur team te worden, gewoon voor de variatie meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Santana centraal doen en een bundesliga keeper nemen.
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Santana centraal doen en een bundesliga keeper nemen.
heeft heer Patje al eens een Liga BBVA team gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreeg
Is toch gewoon saai wit net zoals die van Realquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Swansea thuis is mooi, wel duur dacht ik.
Ja toen ik nog haast geen coins had. Geen spelers van Barca enzo maar was wel leuk team op zich.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft heer Patje al eens een Liga BBVA team gehad?
speelt ook grandioos lekker
ik had net met bieden een Tevez voor 4kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Alovenac het volgende:
Godver gaat er net een 352 Santana 1.6k bin voor mijn neus weg.
Zo speciaal is dat toch niet? Is max 2000 geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Alovenac het volgende:
Godver gaat er net een 352 Santana 1.6k bin voor mijn neus weg.
Alle kleine beetjes helpen met inkopen tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo speciaal is dat toch niet? Is max 2000 geloof ik
20k budget ongeveer neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreeg
ja, en als je dan wacht met verkopen tot de markt weer enigszins hersteld is, kan je er zo 2k winst op pakken...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen met inkopen toch.
Hoeft niet heel duur team te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
20k budget ongeveer neem ik aan?
Reus en Esswein als spitsenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoeft niet heel duur team te zijn.
Met tax hou je er amper iets aan over dus het is de moeite niet echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen met inkopen toch.
http://www.futhead.com/fifa/squads/3673004/#squad-playerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:14 schreef Bmo89 het volgende:
Hoe ga ik dit afmaken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3672777/#
Spelers zijn niet verder gezakt. Sommige zijn zelfs gestegen als je kijkt vanaf dat de TOTY verdedigers er in zaten.quote:
Best teleurstellend ja...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Spelers zijn niet verder gezakt. Sommige zijn zelfs gestegen als je kijkt vanaf dat de TOTY verdedigers er in zaten.
Benzema is met 5k gestegen sinds maandag op PS3quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Spelers zijn niet verder gezakt. Sommige zijn zelfs gestegen als je kijkt vanaf dat de TOTY verdedigers er in zaten.
Thx, had op die manier nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3673004/#squad-player
?
potentieel kutteamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:14 schreef Bmo89 het volgende:
Hoe ga ik dit afmaken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3672777/#
en daar heb je hetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
potentieel kutteam
[..]
en daar heb je het
Wel goede CDMsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
?
Ja zeker.quote:
Als Benzema een UP krijgt dan daalt die wel na de 30K toequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Benzema is met 5k gestegen sinds maandag op PS3![]()
hem wilde ik juist halen als hij in de buurt van de 30 zou komen
Ben jij zon zuurpruim die uit principe vind dat je niet met zon team mag spelen maar perse met een een of andere bronzen chinese competitie team wil spelen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
potentieel kutteam
[..]
en daar heb je het
1. dankje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wel goede CDMs
Als Benzema een UP krijgt dan daalt die wel na de 30K toe
Ik volg al die streamers niet, maar dit is toch die ene die vorig jaar gehackt was? Toen vonden velen hem nog onsympathiek en bad karma dat hij gehackt was..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nepenthez gun ik wel iets hij is wel sympathiek
Dat was volgens mij die Duitser/Pool.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik volg al die streamers niet, maar dit is toch die ene die vorig jaar gehackt was? Toen vonden velen hem nog onsympathiek en bad karma dat hij gehackt was..
Ah oke dan koop ik Rooney morgen wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wel goede CDMs
[..]
Ja zeker.
Morgen komen alle TOTY nog wel samen te gelijk in pack en dan dalen de prijzen hopelijk voor een dag.
[..]
Als Benzema een UP krijgt dan daalt die wel na de 30K toe
Ik weet het niet zeker hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oke dan koop ik Rooneh morgen wel.
Squad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:23 schreef Nickskuh het volgende:
Ik heb totaal 1140 fitnessjesgaat ff duren voor die weg zijn
Nee maar als je met 5x zelfde competitie begint verwacht ik er weinig van ouwequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ben jij zon zuurpruim die uit principe vind dat je niet met zon team mag spelen maar perse met een een of andere bronzen chinese competitie team wil spelen?
Ohquote:
Oke, lekker constructief. Er zit weinig anders op als je ramos in je team wil hebben, of heb je betere alternatieven?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar als je met 5x zelfde competitie begint verwacht ik er weinig van ouwe
je HOEFT niet met hybrids te spelen ouwequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar als je met 5x zelfde competitie begint verwacht ik er weinig van ouwe
Nee dat was Raidzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik volg al die streamers niet, maar dit is toch die ene die vorig jaar gehackt was? Toen vonden velen hem nog onsympathiek en bad karma dat hij gehackt was..
Pijp 'm dan?quote:
Formatie?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke, lekker constructief. Er zit weinig anders op als je ramos in je team wil hebben, of heb je betere alternatieven?
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?quote:
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?: D
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.
Thx!quote:
Wanneer komt die binnen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.
Als ik mn Macbook binnen heb maak ik wel een flyer met Photoshop ofzo. Daar kunnen we dan de regels en de opzet van het toernooi in beschrijven.
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.Mijn oude laptop is total loss verklaard.
Met een beetje geluk kan ik morgen al naar de Mediamarkt om hem te kopen, anders gaat het maandag worden.
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb, meteen 16GB RAM erin pleuren.
Kaboul wel doen, en Diaby laten staan. Die vind ik echt érg fijn spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastig keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
Stats van fifa 12?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar al Benzema en Lacazette in een team, vorig jaar gebruikte bijna niemand lacazette terwijl hij toen al erg goed was.
http://fut12.ultimatedb.nl/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stats van fifa 12?
Dit jaar is het hij in ieder geval erg goed.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastige keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
GAM / PES 2013 of Fifa 2013
FF FIFA-ragen.
Ow, andere dan. Had alleen de titel van het bericht gelezenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wellington Paulista
[ afbeelding ]
2 packs 25k. In de eerste Pepe, Pique en Yaya Toure en in de 2e Balotelli. Toen nog wat 7.5k packs, maar alleen maar shit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders uit je packs of heb je toch maar niks geopend?
Netjes, denk zelfs winst uit je pakjes of niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
2 packs 25k. In de eerste Pepe, Pique en Yaya Toure en in de 2e Balotelli. Toen nog wat 7.5k packs, maar alleen maar shit.
Maar een mooi 2e teampje gebouwd zoals je terug kan lezen.
Ja, dat wel. Ook nog een shitload aan shiny contracten in de tradepile staan, maar daar wacht ik even mee met verkopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes, denk zelfs winst uit je pakjes of niet?
Saai? Maagdelijk wit en zonder reclame zijn imo de mooiste shirts die er zijn. Ook al heb ik helemaal niks met Realquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon saai wit net zoals die van Real
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt. Heb gisteravond na een paar biertjes en in een recalcitrante bui nog een vervelend mailtje aan de heren mods gestuurdquote:
Haha, gek, zijn we je straks weer een week kwijtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt. Heb gisteravond na een paar biertjes en in een recalcitrante bui nog een vervelend mailtje aan de heren mods gestuurd
Zal wel meevallen. Aangezien ik nooit fatsoenlijk antwoord heb gekregen op mijn vragen over die ban, verwacht ik nu ook geen fatsoenlijke reactiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gek, zijn we je straks weer een week kwijt
Andersom.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:47 schreef Nickskuh het volgende:
Nieuwe transfers, er staat dat armero van LM naar LB is gegaan maar hij was al LB EA
Als LM is hij een stuk minder interessant, vermoed ik. Hij blijft bij voorkeur een gewone degelijke en snelle back in veel Serie A-teams.quote:
op LM had de Serie A volgens mij nog geen pace-hoer of wel?quote:
Zeer interessant voor 352quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als LM is hij een stuk minder interessant, vermoed ik. Hij blijft bij voorkeur een gewone degelijke en snelle back in veel Serie A-teams.
Meerderequote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op LM had de Serie A volgens mij nog geen pace-hoer of wel?
oh ja, nog niet aan omvormen gedachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Robinho bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekoverzicht bij Evers staat op, met een of andere Belgische paragnost:
Evers: Ha meneer (...), hoe maakt u het?
Paragnost: Awel, met Gamma.___!!
komt het nog uit Zaandam ookquote:
quote:
zelfde. nooit gebeten maar wel slechte herinneringen aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik moet toegeven dat ik het ook niet zo op honden heb. Ooit als klein jongetje eens flink gebeteren zo'n vals mormel
Tuurlijk, er valt nog genoeg te verdienen. Puur als voorbeeld: er staan ladingen contracten voor 200 te koop, maar mijn aflopende contracten worden nog steeds voor 300 gekocht. SMLENO, je weet tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Handelen jullie nu nog ergens in? Ik moet coins verdienen maar heb geen flauw idee in wie/wat ik moet gaan handelen nu..![]()
Ah, ik ben nu even in Walcott aan het handelen, 500c winst per stuk is ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt nog genoeg te verdienen. Puur als voorbeeld: er staan ladingen contracten voor 200 te koop, maar mijn aflopende contracten worden nog steeds voor 300 gekocht. SMLENO, je weet toch
Van deze zou ik niet bang worden, hoe moet er dan echt wel wat groter en sterker uit zien. Verder bedenk ik me altijd dat ik zo'n beest met een goed gerichte trap ook naar een dierenarts kan helpenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:51 schreef TBakkert het volgende:
ik heb er ook slechte herinneringen aan, maar dat hangt helemaal van de hond op zich af, maar ik denk niet dat je wilt wachten met zo'n oordeel totdat je gebeten wordt
Dit. Maar ik zou niet op een auto klimmen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde. nooit gebeten maar wel slechte herinneringen aan
Die gast is bij mij nu onderhand wel over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen eigenlijk.quote:
Al met je silverteam gespeeld?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast is bij mij nu onderhand wel over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen eigenlijk.
Ja, bijna vergeten je te bedanken!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al met je silverteam gespeeld?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, bijna vergeten je te bedanken!
Aspas
Jese
Carcela
Maar meer nog:
El Arabi![]()
De Lucas![]()
4 potjes gespeeld, toernooi gewonnen
Maak gewoon een nieuw account aan? Krijg je toch spijt van als je je club verwijdert?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even heel mijn club verwijderen en opnieuw beginnen in Div 5.
ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
KAN JE AL MET 2 CONTROLLERS ONLINE FUT DOEN?????
Nee, heb een paar maanden geleden echt letterlijk alles verkocht om packs vatn te halen en nu heb ik niets meer over.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan? Krijg je toch spijt van als je je club verwijdert?
quote:
Ik had al een eredivisiesilver-team (Castaignos, Depay, Duarte, Overtoom, etc), dus normaal gesproken ga ik daarmee afwisselenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Misschien leuk om nog een silverteam te maken? Dan kan je ze bij elkaar op de bank zetten en per wedstrijd afwisselen en dan heb je dus ook geen problemen met fitness.
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had al een eredivisiesilver-team (Castaignos, Depay, Duarte, Overtoom, etc), dus normaal gesproken ga ik daarmee afwisselenVond het leuk om er nog een hybrid bij te maken en daar een beetje mee te puzzelen, dat ga ik misschien nog wel eens doen.
Heb jij wel eens een silverteam gehad zonder Kouyate?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:Die gast is de beste silver CB van het spel. Als je van 451 houdt is dit misschien nog iets voor jou:
[ afbeelding ]
I know that feel bro.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes FUT gespeeld, weet nu weer waarom ik er een hekel aan heb.
Ja, ik heb nu pas net weer een team met hem. Heb hem een hele tijd niet gehad. Maar hij blijft gewoon zo'n goede speler. Niet normaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een silverteam gehad zonder Kouyate?
Pletikosa is nog amper getest, kan er nog weinig van zeggenquote:
Teams van een ander kopieren is dan juist weer niet leuk, je moet zelf een beetje puzzelen (met af en toe hulp van buitenaf)....maar dit team ziet er wel erg netjes uit jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Probeer Kouyate uit zou ik zeggen:Die gast is de beste silver CB van het spel. Als je van 451 houdt is dit misschien nog iets voor jou:
[ afbeelding ]
Zo zonde, ik speelde 80 minuten met Klose in spits, die bakt er niks van. Breng sturridge erin als ST want die zat toevallig op de bank, scoort in +/- 13 minuten 3x ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, het voelt als cheaten met hem.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:00 schreef Zhano het volgende:
Transfertjes:Pato en Djourou gaan misschien wat gevolgen hebben voor squad builders, verder valt het nogal mee allemaal, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja, stelt weinig voor verder. Njah, Armero dan misschien die nu LM is van Napoli. Aan de andere kant, die hadden al een Colombiaanse LM.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pato en Djourou gaan misschien wat gevolgen hebben voor squad builders, verder valt het nogal mee allemaal, toch?
En ik vraag me serieus af of Armero in aanvallend opzicht wat kan toevoegen. Als je hem als LM gebruikt in 3-5-2, ben ik bang dat je stiekem toch met een LB speelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, stelt weinig voor verder. Njah, Armero dan misschien die nu LM is van Napoli. Aan de andere kant, die hadden al een Colombiaanse LM.
ik vind het ook ontzettend goed voor hem, medelijden is ver te zoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast is bij mij nu onderhand wel over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen eigenlijk.
Daar zal de concurrentie van wakker liggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:15 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer is op huurbasis naar PEC.
Bronze? Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Shiny contracts verkopen vandaag alweer gewoon voor 500
Die thread heb ik gemaakt, lijkt mij gewoon leuk als EA eens wat creatiever zou zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat zijn de eisen van dat toernooi?
3 shiney fitness kaarten verkocht voor 1900cquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Shiny contracts verkopen vandaag alweer gewoon voor 500
Javi martinez voor schweinie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:36 schreef Carlo_90 het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/679994
Iemand suggesties voor 9 chem CAM / verbeteringen ?
De Guzman ipv Silva. Puur op ratings gelet is hij minder, maar hij speelt zó lekker ingamequote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:36 schreef Carlo_90 het volgende:
Balotelli in de spitsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:36 schreef Carlo_90 het volgende:
quote:
Echt hequote:
Het voorstel is absoluut mooi. Zou alleen weer typisch EA zijn om die eis alleen aan de starting 11 mee te geven. Gevolg: 3 wissels in de eerste minuutquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die thread heb ik gemaakt, lijkt mij gewoon leuk als EA eens wat creatiever zou zijn.
Mijn voorstel was: 4 golds / 4 silvers / bank en rest van het team bronze.
Tja, IRL kan het prima, jammer dat op Fifa mensen alleen CB's gebruiken van 190 met 80 jumping dan heeft hij geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTY Falcao: 99 jumping, 84 strength, 79 agression en 99 heading accuracy.
Jammer dat hij maar 1,76 meet en dus nutteloos is in luchtduels.
Ik pik toch regelmatig een kopgoaltje met de NIF Falcao mee hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTY Falcao: 99 jumping, 84 strength, 79 agression en 99 heading accuracy.
Jammer dat hij maar 1,76 meet en dus nutteloos is in luchtduels.
Is al verkochtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is wel erg lekker...ga je 'm houden?
Zonder verdediger in de buurt is het een prima kopper inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik pik toch regelmatig een kopgoaltje met de NIF Falcao mee hoor.
Thanks! Ga hem nu halen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Investmentipje voor de rijke tatta's. Laagste BIN is nu 547k oid, en gaat imho stijgen.
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een linkje naar de transfers? Is Peluso nu CB?
Thx.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Er staat er ook 1 op voor 530k BIN...ik vind het nogal een gok eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Investmentipje voor de rijke tatta's. Laagste BIN is nu 547k oid, en gaat imho stijgen.
Ik doelde dan ook op de SPquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staat er ook 1 op vor 530k BIN...ik vind het nogal een gok eerlijk gezegd...
Omdat ze op het EA forum overal over klagen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef detennismaster het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2201088.page#22662637
Waarom is 352 lame? Misschien als je het als 7 atb gebruikt ja. Maar dat team wat ik poste heeft gewoon aanvallende LM en RM's.
Precies wat je zegt: de investering is vrij groot, afgezet tegen de winst...ik weet niet of het mij dat waard is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de SPAfgelopen dagen zakte de prijs telkens in als er een nieuwe linie TOTY uit kwam maar daarna steeg ie weer. Zo heb ik van de week al een keer 40k winst gepakt door een dag niks te doen. Relatief gezien wel een groot risico voor een klein bedrag ja, maar ik was er redelijk zeker van. Pique is volgens mij de goedkoopste TOTY en dus zullen veel mensen hem toch willen, is mijn inschatting.
Zal ik bieden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de SPAfgelopen dagen zakte de prijs telkens in als er een nieuwe linie TOTY uit kwam maar daarna steeg ie weer. Zo heb ik van de week al een keer 40k winst gepakt door een dag niks te doen. Relatief gezien wel een groot risico voor een klein bedrag ja, maar ik was er redelijk zeker van. Pique is volgens mij de goedkoopste TOTY en dus zullen veel mensen hem toch willen, is mijn inschatting.
Staat al op 526kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal ik bieden?
[ afbeelding ]
Doe maar niet, is mijn bod.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal ik bieden?
[ afbeelding ]
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Persoonlijk zie ik hem wel stijgen tot 600-700k na deze week. Dat zou makkelijk verdiend zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies wat je zegt: de investering is vrij groot, afgezet tegen de winst...ik weet niet of het mij dat waard is.
Nee, was aan het handelen op m'n trade-account. Kijk vandaag wel of er nog een goedkope TOTY Piqué langskomt.quote:
Dat zou inderdaad makkelijk verdiend zijn. Persoonlijk voel ik me niet veilig bij het speculeren op waardestijgingen van spelers (mijn glazen bol is al een paar maanden stuk). Ik koop liever spelers waarbij ik weet dat ik ze direct tegen een hogere prijs kwijt kanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Persoonlijk zie ik hem wel stijgen tot 600-700k na deze week. Dat zou makkelijk verdiend zijn
Ja, doe ik ook af en toe nog wel een beetje, maar heb er meestal niet zo veel zin meer in.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad makkelijk verdiend zijn. Persoonlijk voel ik me niet veilig bij het speculeren op waardestijgingen van spelers (mijn glazen bol is al een paar maanden stuk). Ik koop liever spelers waarbij ik weet dat ik ze direct tegen een hogere prijs kwijt kan
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Laatste coins verkocht![]()
Nu nog van IF Walcott, 2x IF Luiz en wat consumables af zien te komen
Voor hoeveel euro per 100k?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Laatste coins verkocht![]()
Nu nog van IF Walcott, 2x IF Luiz en wat consumables af zien te komen
Damn, 15 euro per 100Kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro per 100k?
Bmo89 heeft in 2 dagen 900k gekocht van mij voor 135 euro.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 12:21:49Jack Wilshere's ready for tomorrow's big match against City! #FUT http://t.co/L3KCEaLX reageer retweet
Xbox?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht dat hij zo rijk was omdat hij goed kon traden
Dan zullen de aanvallers wel erg duur worden omdat ze zo zeldzaam zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er vanavond nog gaat gebeuren, de aanvallers zitten maar tot vanavond in pakjes, zal EA daarna gewoon alles in pakjes laten zitten voor een dag
Haha, hier valt iemand door de mandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht dat hij zo rijk was omdat hij goed kon traden
Jij bent zijn private supplierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.
Donderdag vroeg hij om 500k.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.
Donderdag vroeg hij om 500k.
12 euro per 100k, 243 euro in totaal dus iets meer dan 2 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bmo89 heeft in 2 dagen 900k gekocht voor 135 euro.
Grote kansquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Maar als EA vanavond alle TOTY spelers in pack doen voor een hele dag, dat zou ik wel op prijs stellen
Een goed moment om Kouyaté's in te slaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
Prijzen van zilvere spelers stijgen weer
Misschien vanavond, mochten ze alles toty spelers in packs doen, zilvere spelers kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een goed moment om Kouyaté's in te slaan.
Ik ga zorgvuldig om met de anonimiteit van mijn klantenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij had het voor een hogere prijs kunnen verkopen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga zorgvuldig om met de anonimiteit van mijn klanten
Maar hij had het bij mij goedkoper kunnen krijgen (en heb hier toch vaak zat reclame voor mezelf zitten te maken)![]()
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij had het voor een hogere prijs kunnen verkopen!
Wat wil je met een wielrenner op je UI...je oogt gewoon niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.
Ik ben een slechte verkoper ofzo, vorig jaar ook kon ik mijn coins niet verkopen terwijl ik goedkoper was dan de rest. Toen heeft detennismaster hier nog coins voor 12,50 euro zitten te verkopen in mijn naam en mocht hi jde 2 euro als commissie houden, omdat ik er voor 10 euro niet eens meer van af kwam.
De helft van marktplaats is niet te vertrouwen. Het stikt van de Bob- en Max klonen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.
Ik ben een slechte verkoper ofzo, vorig jaar ook kon ik mijn coins niet verkopen terwijl ik goedkoper was dan de rest. Toen heeft detennismaster hier nog coins voor 12,50 euro zitten te verkopen in mijn naam en mocht hij de 2,50 als commissie houden, omdat ik er voor 10 euro niet eens meer van af kwam.
Maar 15 euro per 100k is gewoon te veel, op marktplaats staan er veel meer die het voor minder verkopen.
Volgens mij hebben detennismaster en Toefjes en andere PS3 verkopers hier er ook geen 15 euro voor gekregen, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De helft van marktplaats is niet te vertrouwen. Het stikt van de Bob- en Max klonen.
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?quote:
Ultra defensive en op de counter spelen.quote:
Rooney was echt geweldig op CAM in 4-1-2-1-2. Het is maar net wat je zoekt, Cazorla is wat verfijnder en doet minder vuil werk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Lijkt me leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Lijkt me leuk om tegen te spelen.
Dadelijk potje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Neequote:
Cazorla of Taarabt nemen dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlandsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Jij hebt ook een bijzondere achternaam, Dutch.Mensen doen liever geen zaken met al0gtone denk ik.
Ik heb toen wel van je gekocht.
Nee, want?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
[..]
Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Doe maar niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Maar als EA vanavond alle TOTY spelers in pack doen voor een hele dag, dat zou ik wel op prijs stellen
Niet zeuren man!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlands![]()
En zelfs iets verzinnen is ook zo stom. Geografisch gaat al niet: Van Nimwegen/van Nijmegen klinkt niet lekker, van Gelder roept foute associaties op bij mezelf.
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakkenquote:
Heb nu Sessegnon, maar ik denk dat het dan straks SIF Cazorla wordtquote:Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik kom in seasons genoeg normale tegenstanders tegen, in toernooien kom je vooral slechte teams tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.Altijd als ik dezelfde speelstijl wil hanteren geef ik het op na 10 minuten en ga weer op ultra aanvallend.
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakken
Denk je dat zijn prijs nog gaat Piquen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...
Ik piquer er niet over.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk je dat zijn prijs nog gaat Piquen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |