2k...tja...ik had het er voor overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Swansea thuis is mooi, wel duur dacht ik.
Diego alves vond ik vreselijk slechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:46 schreef Alovenac het volgende:
Vandermar, sowieso Diego Alves op doel ipv De Gea. Dat is al een wijziging die ik eruit haal.
Nu alleen nog aan het twijfelen of ik met Jadson ipv Carlos Eduardo op CAM wil spelen en dus Pato ipv Doumbia in de spits.
De Gea beter dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego alves vond ik vreselijk slecht
als je voor een Brazil gaat, neem Helton, die klemt werkelijk allesquote:
Mwah, vind het wel prima zo.. Hoefde geen al te duur team te worden, gewoon voor de variatie meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Santana centraal doen en een bundesliga keeper nemen.
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Santana centraal doen en een bundesliga keeper nemen.
heeft heer Patje al eens een Liga BBVA team gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreeg
Is toch gewoon saai wit net zoals die van Realquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Swansea thuis is mooi, wel duur dacht ik.
Ja toen ik nog haast geen coins had. Geen spelers van Barca enzo maar was wel leuk team op zich.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft heer Patje al eens een Liga BBVA team gehad?
speelt ook grandioos lekker
ik had net met bieden een Tevez voor 4kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Alovenac het volgende:
Godver gaat er net een 352 Santana 1.6k bin voor mijn neus weg.
Zo speciaal is dat toch niet? Is max 2000 geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Alovenac het volgende:
Godver gaat er net een 352 Santana 1.6k bin voor mijn neus weg.
Alle kleine beetjes helpen met inkopen tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo speciaal is dat toch niet? Is max 2000 geloof ik
20k budget ongeveer neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken een bundesliga team te maken. BPL vind ik saai terwijl ik mijn laatste packs bijna alleen maar BPL spelers kreeg
ja, en als je dan wacht met verkopen tot de markt weer enigszins hersteld is, kan je er zo 2k winst op pakken...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen met inkopen toch.
Hoeft niet heel duur team te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
20k budget ongeveer neem ik aan?
Reus en Esswein als spitsenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoeft niet heel duur team te zijn.
Met tax hou je er amper iets aan over dus het is de moeite niet echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen met inkopen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |