Nee dat was Raidzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik volg al die streamers niet, maar dit is toch die ene die vorig jaar gehackt was? Toen vonden velen hem nog onsympathiek en bad karma dat hij gehackt was..
Pijp 'm dan?quote:
Formatie?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke, lekker constructief. Er zit weinig anders op als je ramos in je team wil hebben, of heb je betere alternatieven?
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?quote:
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?: D
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.
Thx!quote:
Wanneer komt die binnen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.
Als ik mn Macbook binnen heb maak ik wel een flyer met Photoshop ofzo. Daar kunnen we dan de regels en de opzet van het toernooi in beschrijven.
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.Mijn oude laptop is total loss verklaard.
Met een beetje geluk kan ik morgen al naar de Mediamarkt om hem te kopen, anders gaat het maandag worden.
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb, meteen 16GB RAM erin pleuren.
Kaboul wel doen, en Diaby laten staan. Die vind ik echt érg fijn spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastig keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
Stats van fifa 12?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar al Benzema en Lacazette in een team, vorig jaar gebruikte bijna niemand lacazette terwijl hij toen al erg goed was.
http://fut12.ultimatedb.nl/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stats van fifa 12?
Dit jaar is het hij in ieder geval erg goed.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastige keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |