Nee dat was Raidzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik volg al die streamers niet, maar dit is toch die ene die vorig jaar gehackt was? Toen vonden velen hem nog onsympathiek en bad karma dat hij gehackt was..
Pijp 'm dan?quote:
Formatie?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke, lekker constructief. Er zit weinig anders op als je ramos in je team wil hebben, of heb je betere alternatieven?
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?quote:
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari een PS3 bronze/silver/gold toernooi?: D
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doen we! Dat team die jij laatst postte vond ik wel geniaal.
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat Franse team? Ja, daar ga ik dan ook mee spelen.
Thx!quote:
Wanneer komt die binnen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen maar eens even kijken of ik zelf wat in elkaar kan zetten.
Als ik mn Macbook binnen heb maak ik wel een flyer met Photoshop ofzo. Daar kunnen we dan de regels en de opzet van het toernooi in beschrijven.
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 375¤ binnen gekregen van de verzekering.Mijn oude laptop is total loss verklaard.
Met een beetje geluk kan ik morgen al naar de Mediamarkt om hem te kopen, anders gaat het maandag worden.
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb, meteen 16GB RAM erin pleuren.
Kaboul wel doen, en Diaby laten staan. Die vind ik echt érg fijn spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastig keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
Stats van fifa 12?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef vandermar het volgende:
Ik had vorig jaar al Benzema en Lacazette in een team, vorig jaar gebruikte bijna niemand lacazette terwijl hij toen al erg goed was.
http://fut12.ultimatedb.nl/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stats van fifa 12?
Dit jaar is het hij in ieder geval erg goed.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Misschien Kaboul en Sisokko voor Mangala en Diaby. Lastige keuzes. Keeper zou ik sowieso een gouden gebruiken eigenlijk.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
GAM / PES 2013 of Fifa 2013
FF FIFA-ragen.
Ow, andere dan. Had alleen de titel van het bericht gelezenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wellington Paulista
[ afbeelding ]
2 packs 25k. In de eerste Pepe, Pique en Yaya Toure en in de 2e Balotelli. Toen nog wat 7.5k packs, maar alleen maar shit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders uit je packs of heb je toch maar niks geopend?
Netjes, denk zelfs winst uit je pakjes of niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
2 packs 25k. In de eerste Pepe, Pique en Yaya Toure en in de 2e Balotelli. Toen nog wat 7.5k packs, maar alleen maar shit.
Maar een mooi 2e teampje gebouwd zoals je terug kan lezen.
Ja, dat wel. Ook nog een shitload aan shiny contracten in de tradepile staan, maar daar wacht ik even mee met verkopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes, denk zelfs winst uit je pakjes of niet?
Saai? Maagdelijk wit en zonder reclame zijn imo de mooiste shirts die er zijn. Ook al heb ik helemaal niks met Realquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon saai wit net zoals die van Real
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt. Heb gisteravond na een paar biertjes en in een recalcitrante bui nog een vervelend mailtje aan de heren mods gestuurdquote:
Haha, gek, zijn we je straks weer een week kwijtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt. Heb gisteravond na een paar biertjes en in een recalcitrante bui nog een vervelend mailtje aan de heren mods gestuurd
Zal wel meevallen. Aangezien ik nooit fatsoenlijk antwoord heb gekregen op mijn vragen over die ban, verwacht ik nu ook geen fatsoenlijke reactiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gek, zijn we je straks weer een week kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |