Fifa 12 laatst gespeeld en die speelde wel lekker eigenlijk. Ik neig daardoor naar Fifa.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:30 schreef Laser. het volgende:
Ik vind FIFA 13 persoonlijk beter, PES2013 heb ik dit jaar overgeslagen. Een vriend van mij heeft 'm wel. Bij PES heb je wel officiele licenties van o.a. de Champions League en Europa League maar ik hoorde dat veel teams/competities geen licentie hebben, dus krijg je van die vreemde namen.
Heb je FIFA 12 wel gespeeld of 1 van de laatste PES titels?
Weet je, het is gewoon heel lastig om te zeggen welke "beter" is. Het komt denk je echt aan op je eigen smaak. De één vind PES houterig spelen en de andere vindt FIFA weer onrealistisch spelen. Het is vaak een eindeloze discussie.
Anders probeer je eerst een demo van beide? Dan heb je zelf een goede indruk.
Dan denk ik dat je je keus al gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Fifa 12 laatst gespeeld en die speelde wel lekker eigenlijk. Ik neig daardoor naar Fifa.
Zelf heb ik PES 2011 nog liggen maar daar was ik niet gek van. Heel erg weinig gespeeld daardoor.
Geldt dat niet voor elke spel wat onder EA valt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:28 schreef Zhano het volgende:
FIFA 13 is echt verkracht door EA, niet kopen dus!
Met behulp van een patch kan je PES2013 spelen met alle echte namen en kits(shirtjes enzo)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:30 schreef Laser. het volgende:
Ik vind FIFA 13 persoonlijk beter, PES2013 heb ik dit jaar overgeslagen. Een vriend van mij heeft 'm wel. Bij PES heb je wel officiele licenties van o.a. de Champions League en Europa League maar ik hoorde dat veel teams/competities geen licentie hebben, dus krijg je van die vreemde namen.
Heb je FIFA 12 wel gespeeld of 1 van de laatste PES titels?
Weet je, het is gewoon heel lastig om te zeggen welke "beter" is. Het komt denk je echt aan op je eigen smaak. De één vind PES houterig spelen en de andere vindt FIFA weer onrealistisch spelen. Het is vaak een eindeloze discussie.
Anders probeer je eerst een demo van beide? Dan heb je zelf een goede indruk.
Wel vaak met een handicapquote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Met behulp van een patch kan je PES2013 spelen met alle echte namen en kits(shirtjes enzo)
Het schijnt wel dat je bij Fifa minder cheaters hebt als je online speelt.
Dat is heel simpel op te lossen met een option file waardoor alles wel klopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:30 schreef Laser. het volgende:
Speel een tijdje Ultimate Team en je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:43 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
niet als je weet welke goed zijn.
Nu weet ik even niet wat je bedoelt? Heb je het over de option files of over de cheaters?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speel een tijdje Ultimate Team en je weet wat ik bedoel
Cheaters, met behulp van EAquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet wat je bedoelt? Heb je het over de option files of over de cheaters?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |