Voor hoeveel euro per 100k?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Laatste coins verkocht![]()
Nu nog van IF Walcott, 2x IF Luiz en wat consumables af zien te komen
Damn, 15 euro per 100Kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro per 100k?
Bmo89 heeft in 2 dagen 900k gekocht van mij voor 135 euro.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 12:21:49Jack Wilshere's ready for tomorrow's big match against City! #FUT http://t.co/L3KCEaLX reageer retweet
Xbox?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht dat hij zo rijk was omdat hij goed kon traden
Dan zullen de aanvallers wel erg duur worden omdat ze zo zeldzaam zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er vanavond nog gaat gebeuren, de aanvallers zitten maar tot vanavond in pakjes, zal EA daarna gewoon alles in pakjes laten zitten voor een dag
Haha, hier valt iemand door de mandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht dat hij zo rijk was omdat hij goed kon traden
Jij bent zijn private supplierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.
Donderdag vroeg hij om 500k.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Woensdag kocht hij 400k. Dezelfde dag maakte hij een clickfout die hem 200k kostte.
Donderdag vroeg hij om 500k.
12 euro per 100k, 243 euro in totaal dus iets meer dan 2 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bmo89 heeft in 2 dagen 900k gekocht voor 135 euro.
Grote kansquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Maar als EA vanavond alle TOTY spelers in pack doen voor een hele dag, dat zou ik wel op prijs stellen
Een goed moment om Kouyaté's in te slaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
Prijzen van zilvere spelers stijgen weer
Misschien vanavond, mochten ze alles toty spelers in packs doen, zilvere spelers kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een goed moment om Kouyaté's in te slaan.
Ik ga zorgvuldig om met de anonimiteit van mijn klantenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij had het voor een hogere prijs kunnen verkopen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga zorgvuldig om met de anonimiteit van mijn klanten
Maar hij had het bij mij goedkoper kunnen krijgen (en heb hier toch vaak zat reclame voor mezelf zitten te maken)![]()
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij had het voor een hogere prijs kunnen verkopen!
Wat wil je met een wielrenner op je UI...je oogt gewoon niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.
Ik ben een slechte verkoper ofzo, vorig jaar ook kon ik mijn coins niet verkopen terwijl ik goedkoper was dan de rest. Toen heeft detennismaster hier nog coins voor 12,50 euro zitten te verkopen in mijn naam en mocht hi jde 2 euro als commissie houden, omdat ik er voor 10 euro niet eens meer van af kwam.
De helft van marktplaats is niet te vertrouwen. Het stikt van de Bob- en Max klonen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het aan de straatstenen niet kwijt was geraakt voor 15 euro per 100k.
Ik ben een slechte verkoper ofzo, vorig jaar ook kon ik mijn coins niet verkopen terwijl ik goedkoper was dan de rest. Toen heeft detennismaster hier nog coins voor 12,50 euro zitten te verkopen in mijn naam en mocht hij de 2,50 als commissie houden, omdat ik er voor 10 euro niet eens meer van af kwam.
Maar 15 euro per 100k is gewoon te veel, op marktplaats staan er veel meer die het voor minder verkopen.
Volgens mij hebben detennismaster en Toefjes en andere PS3 verkopers hier er ook geen 15 euro voor gekregen, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De helft van marktplaats is niet te vertrouwen. Het stikt van de Bob- en Max klonen.
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?quote:
Ultra defensive en op de counter spelen.quote:
Rooney was echt geweldig op CAM in 4-1-2-1-2. Het is maar net wat je zoekt, Cazorla is wat verfijnder en doet minder vuil werk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Lijkt me leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Lijkt me leuk om tegen te spelen.
Dadelijk potje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Neequote:
Cazorla of Taarabt nemen dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlandsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Jij hebt ook een bijzondere achternaam, Dutch.Mensen doen liever geen zaken met al0gtone denk ik.
Ik heb toen wel van je gekocht.
Nee, want?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
[..]
Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Doe maar niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Maar als EA vanavond alle TOTY spelers in pack doen voor een hele dag, dat zou ik wel op prijs stellen
Niet zeuren man!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlands![]()
En zelfs iets verzinnen is ook zo stom. Geografisch gaat al niet: Van Nimwegen/van Nijmegen klinkt niet lekker, van Gelder roept foute associaties op bij mezelf.
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakkenquote:
Heb nu Sessegnon, maar ik denk dat het dan straks SIF Cazorla wordtquote:Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik kom in seasons genoeg normale tegenstanders tegen, in toernooien kom je vooral slechte teams tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.Altijd als ik dezelfde speelstijl wil hanteren geef ik het op na 10 minuten en ga weer op ultra aanvallend.
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakken
Denk je dat zijn prijs nog gaat Piquen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |