Volgens mij hebben detennismaster en Toefjes en andere PS3 verkopers hier er ook geen 15 euro voor gekregen, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De helft van marktplaats is niet te vertrouwen. Het stikt van de Bob- en Max klonen.
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?quote:
Ultra defensive en op de counter spelen.quote:
Rooney was echt geweldig op CAM in 4-1-2-1-2. Het is maar net wat je zoekt, Cazorla is wat verfijnder en doet minder vuil werk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Rooney of SIF Cazorla als CAM in 352. Iemand ervaring met één van beiden?
Lijkt me leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ultra defensive en op de counter spelen.
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Lijkt me leuk om tegen te spelen.
Dadelijk potje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rooney zal doelgerichter zijn en Cazorla wat meer een dribbelaar/spelmaker. Als je voor puur doelpunten gaat moet je Rooney nemen, ik vind Cazorla een lekkere dribbelaar (als is Taarabt daar beter in).
[..]
Neequote:
Cazorla of Taarabt nemen dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil een spelmaker. Voor lekkere dribbels, maar vooral voor handigheid in het kortere passwerk. Tikkie-takkie, zeg maar.
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlandsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Jij hebt ook een bijzondere achternaam, Dutch.Mensen doen liever geen zaken met al0gtone denk ik.
Ik heb toen wel van je gekocht.
Nee, want?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
[..]
Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Doe maar niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Maar als EA vanavond alle TOTY spelers in pack doen voor een hele dag, dat zou ik wel op prijs stellen
Niet zeuren man!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeders naam wel aannemen, maar die achternaam klinkt ook gewoon buitenlands al is ze "echt" Nederlands![]()
En zelfs iets verzinnen is ook zo stom. Geografisch gaat al niet: Van Nimwegen/van Nijmegen klinkt niet lekker, van Gelder roept foute associaties op bij mezelf.
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakkenquote:
Heb nu Sessegnon, maar ik denk dat het dan straks SIF Cazorla wordtquote:Cazorla of Taarabt nemen dan.
Ik kom in seasons genoeg normale tegenstanders tegen, in toernooien kom je vooral slechte teams tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tegen dat soort gastjes.Altijd als ik dezelfde speelstijl wil hanteren geef ik het op na 10 minuten en ga weer op ultra aanvallend.
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel ik heb gemerkt dat de silvermarket zich redelijk herstelt, als hij nu dan nog een kleine crash krijgt kan ik mooi aantal spelers die ik nog wil oppakken
Denk je dat zijn prijs nog gaat Piquen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb geinvesteerd in een TOTY Pique...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |